TIETÄJÄ KLO 08:50-9:45 välillä
Hei!
jos elämääsi kuuluu arjen tuskat, henkilökohtaiset tai ei, haluat puhua niistä jonkun kanssa muttein ole sellaista ihmistä, niin olet tullut oikeaan paikkaan.
minulta saat kysyä asiallisia elämän ongelmiin liittyviä kysymyksiä. Ehdotan, vastaan ja autan asioissa. pyrin vastaamaan aikavälillä 08:50-09:45 Tiistaina 27.5.
Kommentit (112)
Hei!
Voin olla avustamassa kello 10.00 (22.00) asti.
Viestejä laittelemaan!
Miltä rakkauselämäni näyttää kesän osalta, tuleeko paljon sutinaa? Mieleeni on myös jäänyt eräs mies, jonka kanssa emme tunne kovin hyvin, mitä osaisit hänestä ja tulevaisuudestamme kertoa?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:17"]Eräs mies, joka on jäänyt vaivaamaan. Mitä hän halusi tai haluaa minusta? Mikä kuvio hänellä on meneillään? Onko luottamukseni arvoinen vai osuuko epäilyni oikeaan?
[/quote]
Näkisitkö minulle? Olen tosi hämmentynyt ja surullinen tästä.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:32"]
Miltä näyttää parisuhteeni ja tuleva kesä harrastusten ja töiden puolesta?
[/quote]
Hei
Parisuhde teillä on kuin vene, joka on pieni, puinen, vähän ränsistynyt, mutta normaalia rohkeampi ja siinä on paljon monimutkaisempi moottori (hyvällä tavalla) kuin joilla, jotka omistavat hienot jahtit, joissa kuitenkin löytyy vain tympeää vihaa sisältä.
Harrastukset menevät ok, katso ettei vaan nilkka murru!
Työt menee hyvin, katso eteenkin paperityöt selvästi läpi.
Mitä kuvittelet mieheni vanhempien ja tämän siskon ajattelevan minusta? Olen niin ujo etten oikein uskalla ääntäni avata heidän seurassaan ja pelkään jo että he pitävät minua jotenkin outona
Koska löydän rakkauden ja onnen? Mitä ex teki näillä seuduilla??
Koska löydän rakkauden ja onnen? Mitä ex teki näillä seuduilla??
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:17"]Eräs mies, joka on jäänyt vaivaamaan. Mitä hän halusi tai haluaa minusta? Mikä kuvio hänellä on meneillään? Onko luottamukseni arvoinen vai osuuko epäilyni oikeaan?
[/quote]
[/quote]
Hei,
Kiitos viestistäsi.
Hän on ihminen, joka on aiheuttanut sinulle paljon huolia ja kyyneliä.
Pysy kuitenkin rohkeana. Hän yksinkertaisesti on myös hämmentynyt (tunnette työkaverien/puolison kautta), ja haluaa näyttää sen sinulle ulkoisesti epäkohteliaana.
En suosittele kyseisen henkilön kanssa yhteydenpitoa paljon.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:17"]Jatkuuko työt samassa vai eri paikassa?
[/quote]
Vastaatko mulle,jäin välistä?
Miltä minun ja mieheni tulevaisuus näyttää?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:36"]
Mitä kuvittelet mieheni vanhempien ja tämän siskon ajattelevan minusta? Olen niin ujo etten oikein uskalla ääntäni avata heidän seurassaan ja pelkään jo että he pitävät minua jotenkin outona
[/quote]
Hei
ihmisiä on erilaisia. Älä välitä, tärkeintä että tiedät ettet itse ole outo.
Tuleeko meille kolmas lapsi? Milloin?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:33"]
[/quote]
[/quote]
Hei,
Kiitos viestistäsi.
Pysy kuitenkin rohkeana. Hän yksinkertaisesti on myös hämmentynyt (tunnette työkaverien/puolison kautta), ja haluaa näyttää sen sinulle ulkoisesti epäkohteliaana.
[/quote]
Kiitos! Näin olen ajatellutkin. Jatkanko elämääni normaalisti vai olisiko minun parempi muuttaa suunnitelmiani välttääkseni hänet kokonaan?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:17"]Jatkuuko työt samassa vai eri paikassa?
[/quote]
Vastaatko mulle,jäin välistä?
[/quote]
Hei
tällä hetkellä pysyy tasaisena mutta vuoden kahden jälkeen olet kypsä siirtymään/vaihtamaan alaa. Tsemppiä!
Kuopukseni huolestuttaa. Tuleeko hän pärjäämään? Hän on niin hiljainen, en tiedä painaako joku asia.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:40"]
Tuleeko meille kolmas lapsi? Milloin?
[/quote]
Hei
Kolmas lapsi syntyy vuonna 2015 tai 2016 syksyllä.
Kerro minulle miten käy tämän ihastukseni kanssa jota kaipaan nyt niin että sattuu... :(
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:33"]
[/quote]
[/quote]
Hei,
Kiitos viestistäsi.
[/quote]
Kiitos! Näin olen ajatellutkin. Jatkanko elämääni normaalisti vai olisiko minun parempi muuttaa suunnitelmiani välttääkseni hänet kokonaan?
[/quote]
Hei taas
Älä anna hänen vaikuttaa jok. päiv. elämääsi, jatka samaan tahtiin.
Kun hän ottaa/ehdottaa yhteyttä, luista siitä vain pois.
Miltä näyttää parisuhteeni ja tuleva kesä harrastusten ja töiden puolesta?