Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TIETÄJÄ KLO 08:50-9:45 välillä

Vierailija
27.05.2014 |

Hei!

jos elämääsi kuuluu arjen tuskat, henkilökohtaiset tai ei, haluat puhua niistä jonkun kanssa muttein ole sellaista ihmistä, niin olet tullut oikeaan paikkaan.

minulta saat kysyä asiallisia elämän ongelmiin liittyviä kysymyksiä. Ehdotan, vastaan ja autan asioissa. pyrin vastaamaan aikavälillä 08:50-09:45 Tiistaina 27.5.

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:09"]

Minua vaivaa kamalasti eräs asia. Ystävälläni lapsia. Alkanut välttelemään tapaamisia, pitää muuten yhteyttä. Ihan kun salaisi jotain. Näetkö mitä? Kuitenkin pitää minusta kovasti. Mutta miksi haluaa tavata niin harvoin? Mitä on tekeillä?

[/quote]

Hei,

Selvännäkijä en suoraan sanoen ole, mutta pystyn jollain tasolla aistimaan seurauksia ja lisätietoa. 

Kertoisitko miten hän välttelee tapaamisia? Kiitos

[/quote]Nii kysyisin vielä tarkemmin siitä ystävästä, epäilen että hänellä on psyykkisiä ongelmia ja salailee minulta jotaina. Mitä näet.

[/quote]

hei!

Ehket ole hänelle niin läheinen kuin luulet. Hän on ehkä menettänyt elämästään jonkun ihmisen/asian, josta on surullinen. 

Jos kuitenkin tätä tapahtuu usein, luulen että psyykkisia ongelmia voi ilmetä.

Vierailija
2/112 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö mulle mitään erityistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 09:08"]

Hei! Mun viestiin et vastannut, oli tuolla ykkös sivulla jo. Näätkö mitään miessuhteistani? Nykyisen kanssa ollut ongelmia, yritetäänkö vielä vai onko mulle jotain muuta?

[/quote]

Hei,

Kiitos muistutuksesta. Pyrin vastaamaan niin nopeasti kuin pystyn.

Oma miehesi järjestää sinulle (perheelle) ongelmia, jotka ovat joskus jopa 

työtä ja ystäviä koskevia. Jotkut ovat oikeita ongelmia, ja ehkä joskus hän voi vääntää pienestä asiasta ison. Kehoitan sinua puhumaan tämän miehen kanssa ja kertomaan miltä sinusta tuntuisi. Suoranaista sääntöä tekstille ei ole, mitä hänelle sanot, on vain yksi sääntö: Vaikka se tarkoittaisikin tyhmää/ei mitään, sano se kuitenkin , koska silloin se on sydämestä. Eli käytä sydäntä, älä järkeä tässä tilanteessa. 

Jos huomaat ettei puhekaan tepsi ja seura pahenee, suosittelen kokeilemaan muuta.

Kiitos viestistäsi!

Vierailija
4/112 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 15:04"]

Näetkö mulle mitään erityistä?

[/quote]

Hei

Olet liki perustunteinen nainen ilman monia elämän ongelmia.

Tietysti, jokaiselle sattuu ongelmia vaikkei niitä pyytäisikkään.

Jätän sinulle pienen kielikuvan, jotta osaat itsekin miettiä tämänkaltaista kysymystä mitä minulta kysyit.: Ilman myyjiä ei olisi kaupantekoa, ilman ostajia ei olisi kaupankäyntiä, ilman talon rakennusaineita ei olisi taloa, ilman moottoria ei olisi bensaa. 

Koita saada selville omalla kohdalla sama.

Kiitos viestistäsi!

Vierailija
5/112 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:37"]

Hei,

Olenko suhteessa oikean miehen kanssa, kestääkö suhteemme vai löydämmekö kumpikin joskus uuden rakkauden?

Olen aloittamassa opintoja, onko ala minulle oikea?

Mikä tulee olemaan täydellinen lapsilukuni?

[/quote]

Hei

Ihmiset eivät ole ikinään sellaisia toisilleen kuin oikeasti toivovat. 

Katso tarkkaan mitä miehestä pidät, se on makuasia ja oma aistinvara minkälainen henkilö tulee jäljille :)

Opinnoissasi menee ok, pääset alalle. Alasi kehoittaa sinua käyttämään avuntarvetta ja toiselle antamista, ei saamista.

Lapsilukusi ei ylity 3 hlö, arvelen 2 hlö.

Kiitos viestistäsi.

Vierailija
6/112 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:13"]

Hei!

Terveys mietityttää. Paranenko jokapäiväisestä vaivastani? Miten voin edistää paranemista? Otan lääkettä joka päivä jo nyt.

Saanko vielä toisen lapsen?

[/quote]

Taisin jäädä välistä.

[/quote]

Jäin välistä, joten esitän kysymykseni uudestaan.

Vierailija
7/112 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:47"]

Loppuuko tämä huonompi sykli, onko paremmat ajat tulossa?  Saako esikoiseni omat siivet kantamaan ja tulee onnelliseksi?

[/quote]

Jäinkö välistä?

Vierailija
8/112 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 09:25"]

Kysyisin terveydestäni. Työasiat kiinnostavat erityisesti. Kiitos etukäteen!

[/quote]

Terve,

varmista että huoneiston ulkoilma kulkee suostuisasti. Jos mahdollista, katso ettei homesientä ole. Keitä miltei joka pv/joka toinen pv itsellesi minttuteetä tai sitruunateetäÄlä nauti niitä sokerin tai maidon kanssa. Lisää tarvittaessa hunajaa tai kylmää vettä.

Työt sujuvat kuin ovat, pientä uudistusta voi löytyä.

Vierailija
9/112 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 15:20"]

Hei!

Terveys mietityttää. Paranenko jokapäiväisestä vaivastani? Miten voin edistää paranemista? Otan lääkettä joka päivä jo nyt.

[/quote]

Taisin jäädä välistä.

[/quote]

[/quote]

Hei,

Kiitos muistutuksesta. Pyrin vastaamaan mahd. moneen kysymykseen.

Jos terveyttä mietit, tuntuu että vaivasi on melko vakava. Paranemista edistääksesi juo joka toinen pv minttuteetä/sitruunateetäNauti ilman sokeria ja maitoa. Voit lisätä jos haluat hunajaa tai puristaa sitruunasta mehua hieman. Suosittelen myös C-vitamiinia, jota saa hedelmistä (sitruuna, appelsiini)

Jos lasta haluat, suosittelen kummiskin paranemista sairaudesta (jos mahd.) ensin.

Vierailija
10/112 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 15:31"]

Loppuuko tämä huonompi sykli, onko paremmat ajat tulossa?  Saako esikoiseni omat siivet kantamaan ja tulee onnelliseksi?

[/quote]

Jäinkö välistä?

[/quote]

Hei

kiitos muistutuksesta. Kyllä taisin vastata tuossa alkukohdassa, jos katsot tarkemmin. jos erehdyin niin muistuta vielä!

Vierailija
11/112 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 16:19"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 15:20"]

Hei!

[/quote]

Taisin jäädä välistä.

[/quote]

[/quote]

Hei,

Kiitos muistutuksesta. Pyrin vastaamaan mahd. moneen kysymykseen.

Jos terveyttä mietit, tuntuu että vaivasi on melko vakava. Paranemista edistääksesi juo joka toinen pv minttuteetä/sitruunateetäNauti ilman sokeria ja maitoa. Voit lisätä jos haluat hunajaa tai puristaa sitruunasta mehua hieman. Suosittelen myös C-vitamiinia, jota saa hedelmistä (sitruuna, appelsiini)

Jos lasta haluat, suosittelen kummiskin paranemista sairaudesta (jos mahd.) ensin.

[/quote]

Kiitos vastauksesta. Tee on hyvää, joten eipä tuo ota jos ei annakaan :) C-vitamiini on jo käytössä.

Vierailija
12/112 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:08"]Vastaatko kuitenkin noihin jo lähetettyihin viesteihin? Miten veljeni käy? Miten minun työtilanne? Tuleeko meille vielä ero?

[/quote] Jäinkö välistä?

Vierailija
13/112 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Näkijä!

Olen todella vaikeassa elämäntilanteessa ja isossa mahdollisessa käännekohdassa elämässäni. Jatkaako nykyisessä turvallisessa liitossa vai ottaako harppaus tuntemattomaan? Miksi en pysty tekemään valintaa ja jättämään erästä ihmistä? Pitäisikö?

Olisin todella kiitollinen vastauksesta koska olen elänyt tässä pinteessä jo pitkään ja se koskettaa muitakin. Minun on pakko päästä ratkaisuun.

Nimim. Gemini

Vierailija
14/112 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 17:59"]

Hei Näkijä!

Olen todella vaikeassa elämäntilanteessa ja isossa mahdollisessa käännekohdassa elämässäni. Jatkaako nykyisessä turvallisessa liitossa vai ottaako harppaus tuntemattomaan? Miksi en pysty tekemään valintaa ja jättämään erästä ihmistä? Pitäisikö?

Olisin todella kiitollinen vastauksesta koska olen elänyt tässä pinteessä jo pitkään ja se koskettaa muitakin. Minun on pakko päästä ratkaisuun.

Nimim. Gemini

[/quote]

Hei Gemini,

Haluan vain sanoa, etten ole erikoistunut näkemisen alalle :) Eli tämä on vain tämmöinen lahjakkuus jonka löysin - en kuitenkaan vakuuta että kaikki sanomani ovat totta, likimäärin kuitenkin. Vastaathan kuitenkin mitä pidät näkemyksestäni.

Tiedän ainakin sen, että olet nainen. Sinulla on tällä hetkellä ongelmia sen ihmisen kanssa, jota olet jättämässä. Joskus sinusta vain tuntuu, että et ole mitään hänelle ja sitten tuleekin ilmi, että hän pitää sinusta. Sekaannuksen tunne selvästikin.

Kielikuvat auttavat parhaiten. Ei voi olla mustekynää ilman mustetta ja runkoa, ei voi olla kesää ilman lämpöä ja aurinkoa, ei voi olla rakkautta ilman hellyyttä ja toivoa. Eli tuovi viim. "Ei voi olla rakkautta ilman hellyyttä ja toivoa", osuu parhaiten. Sinuna miettisin tarkasti, saatko suhteessani kaiken haluamasi tunteen esille, ja miten hän kohtelee sinua. Kirjoita vaikka paperille lista. Sitten kirjoita, mitä hän ei omaa, jota häneltä erityisesti toivot. Jos ne "ei-omaa" asiat ovat tärkeämpiä kuin mitä tuo mies omaa, voit harkita jättöä.

Keskustelen mielelläni lisää.

Vierailija
15/112 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Näkyykö minulle jotain erityistä? Miltä parisuhteen (jo olemassa olevan) osalta näyttää?

Vierailija
16/112 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtisitkö näihin vastaamaan? vaivaavat mieltäni. :)

Vierailija
17/112 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 00:27"]

tulenko saamaan tyttölasta? Olenko valinnut oikean miehen itselleni?

[/quote]

siis edellinen tarkoitti näitä, meni lainaukset pieleen. Pahoittelut :)

Vierailija
18/112 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 16:20"]

[/quote]

Jäinkö välistä?

[/quote]

Hei

kiitos muistutuksesta. Kyllä taisin vastata tuossa alkukohdassa, jos katsot tarkemmin. jos erehdyin niin muistuta vielä!

[/quote]

En saa silmiini vastaustasi, pahoittelen. Olen siis kohta 55.

Vierailija
19/112 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 19:11"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 16:20"]

[/quote]

Jäinkö välistä?

[/quote]

Hei

[/quote]

En saa silmiini vastaustasi, pahoittelen. Olen siis kohta 55.

[/quote]

no minäpä vastailen nyt :)

kyllä ajat mahdollisesti muuttuvat hyvään suuntaan. Kyllä, esikoisesi tapaa normaaleita elämän haasteita jotka sinäkin olet jo selvittänyt.

Vierailija
20/112 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 18:39"]

Hei!

Näkyykö minulle jotain erityistä? Miltä parisuhteen (jo olemassa olevan) osalta näyttää?

[/quote]

Hei

hyvin näyttää nyt pyyhkivät, parisuhde on napsannut oikein.

elämän haasteita on kuitenkin tulossa jokaiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi