Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluaisin ostaa jonkun pienen lahjan ä-neuvolan terkalle...

Vierailija
27.05.2014 |

Meidän äitiysneuvolassa on aivan superihana terveydenhoitaja. En ole koskaan kuullut kenenkään sanovan hänestä muuta kuin positiivisia asioita. Saan toisen ja viimeisen lapseni tässä alkukeväästä, ja haluaisin jotenkin muistaa th:ta ja myös osoittaa, miten paljon hänen työtään arvostaan. Ajattelin laittaa valokuvakortin kahdesta lapsestamme (näitä terkalla onkin huoneensa seinällä useita), mutta sen lisäksi myös jotain... mutta mitä? En kauheasti tykkää krääsälahjoista, mutta ajattelin, voisikohan joku Marimekon keittiöpyyhe olla hyvä... Sen voi antaa vaikka eteenpäin, jos ei satu tykkäämään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita kirje, ihan omin käsi. Pue ajatukset sanoiksi. Se vie vähän tilaa ja siihen voi palata yhä uudelleen ja uudelleen. Se antaa voimia ja kannustusta vielä vuosienkin jälkeen, missä on hyvä tai mikä on säilyttämisen arvoista tai kun vastatuulet puhaltavat. Se on antajalle halpa, mutta saajalle se on kallis arvoinen lahja, joka saattaa kantaa elämässä ja työssä pitkälle ja antaa lohtua, kun sitä tarvitsee.    

Vierailija
2/12 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois joku herkku, joka tulee käytettyä, esim. makukahvia tai teetä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 19:58"]

Miten ois joku herkku, joka tulee käytettyä, esim. makukahvia tai teetä?

[/quote]

En mielellään anna tuollaisia lahjoja, koska on niin vaikeaa tietää, tykkääkö lahjan saaja tietynlaisesta kahvista tai teestä. Ruokalahjoja annan muuten mielelläni, mutta varsinkin nuo kahvit ja teet on musta ongelmallisia, jos ei tunne vastaanottajan makua!

Ap

Vierailija
4/12 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ajatus muistaa terveydenhoitajaa. Tuo pyyhe kuulostaa tosi kivalta lahjalta.

Vierailija
5/12 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko hyvä

Vierailija
6/12 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko hyvä

Vierailija
7/12 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt on eri asia, mutta tuli mieleen kun vein gynelleni (jonka apu oli ihan korvaamatonta eräässä asiassa) muutamia Giant mircobes-pehmoleluja (ne eivät ole kovin suuria) jotka laitoin Steltonin pehmeään leipäkoriin. Halusin myös gyneä jotenkin ja viedä jotain sellaista mistä olisi iloa, vaikka tavaraa onkin. Koska en tunne häntä niin hyvin, että tietäisin esim. hänen sisustusmakuaan, päätin viedä jotain sellaista joka viittaisi hänen työhönsä.

Gyne olikin pehmoleluista aivan onnessaan, esitteli niitä kollegoilleen (+käytti kuulemma kotonaan lapsilleen näytillä) ja sanoi, että ne ovat hyviä leluja pikkulapsille jotka seuraavat äitejään vastaanotolle mukaan koska hänellä ei oikein ollut lapsille mitään puuhaa siksi ajaksi kun äitejä tutkitaan. Jälkikäteen hän muisti aina kertoa kuinka hauskoja nuo on ja kuinka lapset tykkää niillä leikkiä.

Nuo Giant microbes-pehmolelut on siis kuin mikrobeja suuremmassa koossa, niitä on kaikenlaisia (gynelleni vein sukupuolitautileluja + munasolun :D ja hän sanoi, että hyvin ovat kyllä näköisiä). On esim. rotavirusta, ripulia, vesirokkoa, vihurirokkoa, keuhkokuumetta, MRSA:ta, antibioottia ja monia monia muita. Tuolta näkee: http://www.giantmicrobes.com/uk/ (Tilasin nuo gynelle menevät lelut tuolta sivustolta).

Tietysti vastaanottajalla täytyy olla huumorintajua, jos on kuin puujumala pakkasella, on nuo väärä lahja.

Vierailija
8/12 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 20:08"]

Halusin myös gyneä jotenkin 

[/quote]

Ärh, putosi sana välistä eli "halusin myös muistaa gyneä jotenkin"

Vierailija
9/12 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muuten ole sellainen lahjoja, mutta tämä meidän th on jotenkin niin erityinen tapaus, että haluaisin jotenkin osoittaa hänelle arvostustani. Ehkä mä katson sellaisen kesäisen keittiöpyyhkeen, ihmiset kuitenkin yleensä tykkäävät niistä.

Ap

Vierailija
10/12 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 20:10"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 20:08"]

Halusin myös gyneä jotenkin 

[/quote]

Ärh, putosi sana välistä eli "halusin myös muistaa gyneä jotenkin"

[/quote]

Mutta aika hauska virhe :)

Ap

Vierailija
11/12 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini.terkat on hirveitä dokuja

Vierailija
12/12 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 20:11"]

Mä en muuten ole sellainen lahjoja, mutta tämä meidän th on jotenkin niin erityinen tapaus, että haluaisin jotenkin osoittaa hänelle arvostustani. Ehkä mä katson sellaisen kesäisen keittiöpyyhkeen, ihmiset kuitenkin yleensä tykkäävät niistä.

Ap

[/quote]

Juu, en minäkään yleensä lahjo lääkäreitä tai hoitsuja, mutta tuo gyne on kyllä ihan helmi lääkäriksi, paras lääkäri joka minulla on koskaan ollut (ja sitä aina ihan unohtaa hänen seurassaan, että hän on nyt se lääkäri). Ja tosiaan auttoi minua ihan suunnattomasti eräässä asiassa joten halusin jotenkin häntä muistaa. Oli kyllä kiva, että osui ihan nappiin se muistaminen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän