Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäreilut rahalahjat vaiko eikö?

Kysynpä vain
26.12.2020 |

Onko oikein että isovanhemmat antavat lapsenlapselle lahjarahaa kymmenkertaisen summan, kuin omalle lapsettomalle lapselleen?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mummo anto kaikkien lastensa perheille saman summan rahaa lapsille annettavaksi vaikka kaikilla on eri määrä lapsia eli joku lapsenlapsi sai 25, joku 50 ja joku 100 e.

Tässä on ollut viisas mummo, joka on osannut ennaltaehkäistä tulevat riidat perinnönjaossa. Lapsille kuuluu sama summa riippumatta siitä, onko heillä omia lapsia vai ei. Lapsenlapset sitten jakavat sen, mitä omilta vanhemmiltaan saavat.

Lapsettomilta ei jää perijöitä

Vierailija
42/43 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se suosiminen vaan jotenkin tuntuu pahalta. Vanhemmat antavat siskon perheelle kaikille rahalahjoja, siis siskolle, vävylle ja heidän kahdelle lapselleen ja minulle lapsettomalle ei mitään. Ja minä pidän yhteyttä, kutsun kylään jne, ei siskon perhe. Tiedän, että syynä suosimiseen on se, että siskon perheellä on toimeentulo niukkaa ja minä olen varsin hyvätuloinen. Hyväksyn siis kyllä sen, että heille annetaan enemmän kun minulle, mutta jotenkin tuntuu tylyltä, että minua ei koskaan muisteta mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään tulot ei mitenkään liity lasten tasapuoliseen kohteluun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi