Homeopatialla apua haluttomuuteen?
Auttakaa epätoivoista, mikä pilleri pitää antaa, että asia korjaantuisi?
Riittääkö yksi pilleri vai vaatiiko kuurin?
Auttaako homeopatia, jos pillerin syöttää salaa haluttomalle osapuolelle?
Kommentit (6)
Homeopatia ei toimi.
Menkää lääkäriin ja jätäkää nuo poppakonstit.
Mulle itselleni auttoi vhh-ruokavalio. Ja tää on ihan tosi ja olen kuullut muiltakin samaa. Jotenkin se varmaan vaikuttaa just hormoneihin, koska vhh:n myötä mulla loppui myös pms-oireet ja vuoto väheni superrunsaista normaaliksi, ja myös lyheni 7 päivästä 5:een.
Mutta ei tietenkään salaa onnistu syöttää vhh-ruokaa..mutta jospa sitä voisi ujuttaa jotenkin, vaihtaa margariinin voiksi, rasvattomat tuotteet rasvaisemmaksi, piilottaa ruokaan siemeniä ja pähkinöitä, käyttää enemmän kasviksia ja tehdä salaatteja, jättää sokerin huomaamatta pois jne.
Homeopatiasta en tässä yhteydessä tiedä, mutta meillä saatiin pojan todella paha siitepölyallergia kokonaan paranemaan homeopatialla. Allergia tuli 3-vuotiaana ja paheni joka kesä, kesti keväästä elokuulle; silmät vuoti ja turposi, nenä oli tukossa tai valui vettä, jatkuvaa aivastelua, yskää. Mikään lääke ei vienyt oireita kokonaan pois ja kaikista oli erilaisia haittoja, yleensä väsymystä, ärtymystä, ruokahaluttomuutta, pahoinvointia, päänsärkyä. Onhan nekin melkoisia myrkkyjä. Tuttavan suosituksesta kokeiltiin homeopatiaa ja olihan se aika ällistyttävää kun oireet olivat ihan tyystin hävinneet ja edellinen kesä oli ollut pahin koskaan. Lääkäri sanoi, ettei ole koskaan törmännyt moiseen, iän myötä saattaa joko helpottaa tai sitten pahentua, mutta tällaista yhtäkkistä paranemista ei ole vastaan tullut vuosikymmenien uran aikana. Homeopatiasta hän sanoi, että mielenkiintoista, mutta hän ei voi ottaa asiaan mitään kantaa.
Itse sain homeopatiasta apua ahdistukseen. Ei kannata sanoa "ei auta menkää lääkäriin" jos ei ole kokeillut ITSE saiko avun vai ei. Vyöhyketerapia auttaisi varmaan myös haluttomuuteen tai maca jauhe
Jos vaikka kävisitte lääkärissä niin haluttomalta voidaan mitata hormonitasot ja lääkityksellä korjata ne jos on tarvis.
apua up