Voiko/saako taiteilija olla suomessa nuiva?
Tuleeko nuivalle taiteilijalle seinä eteen tai tyssääkö nousenvan nuivan taiteilijan ura lasikattoon?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteleva ihminen ei voi prsuja kannattaa. Sangen kulttuurivihamielistä sakkia.
Olen asunut Ranskassa, ja vastustan toki myös poliittista íslamia, enkä pelkää sanoa sitä ääneen
En kuitenkaan innostu misogyyneistä, homofobeista, ksenofobeista, populistikristillisistö enkä tuomituista rikollisista. Ja muutahan teillä ei ole tarjota.
Tuo ketjun arjalais/mongoloidihullu tekee asian selvemmäksi kuin mihin itsekään pystyn.
T. Taiteilija
Ja Ville, ettet vain itse olisi kirjoittanut viikinkimiehen juttua. Voit käyttää häntä seuraavassa stripissäsi.
Huvittavaa, että kutsut minua Villeksi. En loukkaannu lainkaan, ei sillä :D
Koko vapaa Eurooppa vastustaa poliittista islamia, kuten joku toinenkin sinulle totesi. Ei se tarkoita, että tulisi sortua jonkin muun vihaideologian pariin, kuten sinä näyt tehneen.
Kerronpahan vain että ei ole vihaideologiaa haluta suojaa kertaluokkaa suuremmalle ihmismäärälle samoilla resursseilla ja pienemmällä hiilijalanjäljellä ja tavalla joka vähentäisi rikoksia, parantaisi taloutta ja olisi kaikille inhimillisempi.
Oikea taiteilija ei edes pohtisi tuollaisia. "Voiko taiteilija olla...." Taide elää normien, odotusten ja kaikkien niiden laatikoiden ulkopuolella, joihin ihmisiä lokeroidaan.
"Art should comfort the disturbed and disturb the comfortable."
Taiteilija voi olla ihan millainen tahansa. Taiteilijalla voi olla näkemyksiä jotka eivät ole trendikkäitä eikä niitä ole pakko tuoda tai olla tuomatta esille.