Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä sukulaisia, joiden kanssa pitää olla koko ajan "varpaillaan", eli saattavat suuttua jostain mitättömästä ja

Vierailija
26.12.2020 |

sitten tulee kummallisia viestejä perään, että sitä ja tätä ja tota ... ?!

En ihan jaksaisi tällaisia sukulaisia, mutta kun käytännössä pakko vähän olla tekemisissä...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appivanhemmat

Vierailija
2/23 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tai ei sentään perään soittele, mutta aina on saanut hävetä ja pelätä raivareita.

Vierailija
4/23 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
5/23 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en mä ole varpaillani, jos suuttuvat kun toimin peruskäytöstavoilla ongelma on heidän ei minun.

Vierailija
6/23 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. En näe mitään tarvetta olla varpaillaan, enkä myöskään möläyttele typeriä. Jos joku etsii sanoistani jotain rivien väleissä muka olevia merkityksiä, ihan vapaasti saa sitten suuttua.

Vierailija
7/23 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär... ja äitini humalassa ( ja kuulemma olen myös itse tällainen)

Vierailija
8/23 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi missään tekemisissä noin sivistymättömien ihmisten kanssa. Jos ei kykene normaaliin kanssakäymiseen, en edes yritä jaksaa ymmärtää tms. Elämä on liian lyhyt ja kiireinen, jotta tuollaisiin kannattaisi tuhlata aikaa.

Vierailija
9/23 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hävetä ja pelätä jonkun raivareita?? Sehän on raivoajan ongelma.

Vierailija
10/23 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki.

Vierailija
11/23 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliskan sisko. Ei lähettele mitään, mutta tiedän hänen tyylin ja ilkeyden, joten pysy kaukana on paras neuvo itselle.

Vierailija
12/23 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisista asioista ne sitten suuttuvat? Siitä kun sanoo että kylläpä olet lihonut tai haisee pahalta?

Vierailija
13/23 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se valitettavasti on usein muidenkin ongelma.

Jos yksi raivoaja huutaa koko joulupöivällisen ajan ja lopuksi vetää pöytäliinan astioineen alas, niin meinaa se hieman pilata muidenkin fiiliksen.

Riippuu tilanteesta.

Vierailija
14/23 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se muuten narsistin tunnusmerkki, että yrittää saada toisen tuntemaan syyllisyyttä jostain, vaikka itse on sen sopan keittänyt?

Vierailija
15/23 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yksi raivoaja huutaa koko joulupöivällisen ajan ja lopuksi vetää pöytäliinan astioineen alas, niin meinaa se hieman pilata muidenkin fiiliksen.

Riippuu tilanteesta.

No en kyllä noin pitkälle olisi tilannetta edes katsonut.

Mutta juu, siskoni on tällainen. Kaiken pitää mennä hänen mielensä mukaan tai alkaa hirveä show. Lapsiaan pitänyt kidutusotteessa koko heidän kasvuaikansa, nyt ovat jo aikuisia, mutta eivät saa päättää omista asioistaan. Äitiämme uhkailee ja rajoittaa. Miehensä täysin tossun alla, ei varmasti osta edes juustopakettia kysymättä että onko oikeaa merkkiä. Hirveä ihminen.

Vierailija
16/23 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta.

Raivoaja saa seuraavana jouluna viettää joulun ihan keskenään.

Vierailija
17/23 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se muuten narsistin tunnusmerkki, että yrittää saada toisen tuntemaan syyllisyyttä jostain, vaikka itse on sen sopan keittänyt?

Syyllisyyden tunteminen lähtee aina itsestä. Toki yksi narsismin tunnus merkeistä on se että hän yrittää mieluummin syyllistää muita kuin tuntea itse syyllisyyttä.

Vierailija
18/23 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siskoni on tällainen. Koko ajan saa varoa, ja erityisesti nauttii puolisoni kaikkien sanomisten ja tekemisten väärinymmärtämisestä. Tänään onneksi viimeinen ilta yhteistä joulunviettoa.

Vierailija
19/23 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten asia ratkaistaan kun se huonokäytoksinen on juuri vanha äiti? Käytin nyt koronaa tekosyynä, että en viettänyt joulua hänen kanssaan, koska en halua, että omat lapseni kokevat samanlaiset joulut kuin minä aikoinani. Tiedän, että moni ihminen piti ratkaisisi tylynä, mutta en vain voi kertoa kaikille suoraan, että äitini pilaa herkästi kaikkien juhlamielen.

Vierailija
20/23 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten asia ratkaistaan kun se huonokäytoksinen on juuri vanha äiti? Käytin nyt koronaa tekosyynä, että en viettänyt joulua hänen kanssaan, koska en halua, että omat lapseni kokevat samanlaiset joulut kuin minä aikoinani. Tiedän, että moni ihminen piti ratkaisisi tylynä, mutta en vain voi kertoa kaikille suoraan, että äitini pilaa herkästi kaikkien juhlamielen.

Miksi se pitäisi kertoa kaikille? Riittää että kerrot äidille että et vietä joulua hänen kanssaan koska hän aina pilaa toisten joulumielen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme