Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä? Altistuin koronalle.

Galword
26.12.2020 |

Omin siis viikko sitten samassa sisätilassa henkilön kanssa ( n. 30 neliöinen tila) n. 1/2h jolla todettiin n. 5 päivää myöhemmin korona. Sairastunut on oireeton. Nyt mulla on tosi lievää tukkoisuutta kurkussa ja lievä lämpö (37,2-37.4)
Maanantaina pitäis palata töihin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitätkö oikeasti, että et tiedä mitä tehdä. Joka puolella toitotettu ohjeita. Etkö sä kuuntele uutisia tai lue lehtiä? Kokeile vaikka Googlea.

Vierailija
2/9 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TROLOLOL menet testiin ja odotat tuloksen karanteenissa. Seuraava ketju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet huomenna testiin. Miksi tuo koronaa sairastava oli testattu, vaikka oireeton?

Vierailija
4/9 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä varalta että kysyt ihan tosissasi.

Olet yhteydessä paikalliseen terveydenhuoltoon josta sinut ohjataan testiin. Tulosta odotellessa olet karanteenin kaltaisissa olosuhteissa.

Vierailija
5/9 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaninpäivänä voi olla muutoksia siinä missä testaillaan ja missä ei. Pikkukunnissa luultavasti ei.

Riippuu kunnasta, josko testejä tehdään joko kunnalla tai yksityisellä niin nyt heti ja jollei niin työterveyteen soitto. Osa firmoja semmosia että päivystys kaikenaikaa. Sen jälkeen kunnalle soitto jollei ole päivystystä kaikenaikaa tai jos itse maksat niin kumpi vain parempi. Noissa kun kerrottu olevan vaihtelua miten aikoja saa eri kunnissa.

Josko se henkilö ollut siellä sen puoli tuntia, ilmassa joko ollut tai ei tarttuvaa koronaa mutta jos ollut siellä pitemmänkin aikaa ennen sitä puolta tuntia, voi hyvin olla ollut.

Noissa taudin kannalta parempi mitä aiemmin todetaan, josko lääkettäkin antavat.

Vierailija
6/9 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö oikeasti, että et tiedä mitä tehdä. Joka puolella toitotettu ohjeita. Etkö sä kuuntele uutisia tai lue lehtiä? Kokeile vaikka Googlea.

Eri ohjeet joka kunnassa ja joka lääkäriasemalla, ohjeet myös vaihtuneet useaan kertaan.

Kunnan ja lääkärinaseman sivuilla paikalliset.

Vierailija
7/9 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yhdeksän kuukautta onnistunut olemaan huomaamatta ohjeita?

Vierailija
8/9 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain olen lukenut että jos yli 3 vrk siitä kun ollut henkilön kanssa tekemisissä jolla sitten todetaan niin ei katsota altistuneeksi. - ap

Vierailija
9/9 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen kirjoitti:

Jostain olen lukenut että jos yli 3 vrk siitä kun ollut henkilön kanssa tekemisissä jolla sitten todetaan niin ei katsota altistuneeksi. - ap

Jos nyt vaan soitat sinne paikalliselle terveysasemalle tai vaikka päivystykseen jos ei muuta numeroa löydy, niin saat oikeat ohjeet. Ei tarvitse täällä arvailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän