Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vahvat naiset nostavat toisiaan ylös, eivät revi ketään alas.

26.12.2020 |

Juoruiluketju poistui nopsaan...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvana naisena sanon, että vaikka yritän nostaa muita naisia ylös, saan kokea silmitöntä raivoa muilta naisilta olemuksestani. Ihankuin se olisi heiltä pois, että olen kannustava naisia kohtaan.

Vierailija
2/21 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahvana naisena sanon, että vaikka yritän nostaa muita naisia ylös, saan kokea silmitöntä raivoa muilta naisilta olemuksestani. Ihankuin se olisi heiltä pois, että olen kannustava naisia kohtaan.

Olen tainnut joskus kokea samaa, aivan kuin kannustaminenkin olisi jotain teennäistä jota paheksua.

En kuitenkaan itseäni aio muuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tainnut joskus kokea samaa, aivan kuin kannustaminenkin olisi jotain teennäistä jota paheksua.

Se on kurjaa. Nimeäni on myös loattu vaikken koskaan tee kelleen pahaa. Naiset ovat petoja toisilleen.

Vierailija
4/21 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset ovatkin niin julmia toisilleen?

Vierailija
5/21 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sanottu! En ole tuollaista sanontaa ennen kuullut.

Vierailija
6/21 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen vahva nainen, mutta en ole koskaan törmännyt tuollaiseen.

Kuulostaa suorastaan absurdilta joku ”silmitön raivo” muiden naisten taholta...

Oma kokemukseni on, että naiset ovat pääsääntöisesti ihania eikä ole ollut mitään ongelmia.

Reseptini on se, että pysyn vain kaukana naisista joiden mielestä ”nainen on naiselle susi” eli niistä jotka itse ovat niitä ”susia”.

Näin ongelmia ei ole ja sosiaalinen elämä kukoistaa.

Naiset jotka vihaavat naisia (eli juuri se porukka joiden mielestä nainen on naiselle susi yms) on ihmisiä joista kannattaa pysyä kaukana.

Ovat onneksi vähemmistö. :)

Vierailija
7/21 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kurjaa. Nimeäni on myös loattu vaikken koskaan tee kelleen pahaa. Naiset ovat petoja toisilleen.

Eli olet vain p a s ka tyyppi.... tunnistaa tuosta viimeisestä lauseesta.

Vierailija
8/21 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madeleine Albrightia lainaten: Helvetissä on erityinen paikka naisille, jotka eivät auta toisiaan.

Vierailija
9/21 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin olen paska tyyppi koska en aio mennä mukaan juoruiluun? 😂

Just.

Vierailija
10/21 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vahvat naiset toimivat juuri niin MUTTA huonosta itsetunnosta kärsivä nainen pomona on tosijärkky muille naisille ja erityisesti vahvoja naisia kohtaan.

Vierailija
11/21 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt saada ystäväni ymmärtämään cis-sukupuolisuutensa. Saan kulissien takana lokaa niskaani. Nainen on naiselle susi omiin kokemuksiini perustuen. Voi kuinka he tulevatkaan olemaan väärässä.

Vierailija
12/21 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma jo kolmevuotiaat tytöt tarhassa harjoittaa tätä toistensa mustamaalaamista.

https://areena.yle.fi/audio/1-50498573

Vierailija
13/21 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheeseen, miksi itse teet mitä teet, puhut paskaa ja juoruat?

Vierailija
14/21 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko itsetuntoistemmn hommaa

Zincc

Vierailija
15/21 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset vihaavat miehiä ja jne. naiset vihaavat kaikkia? Itsellä on ollu mukavia naispuolisia ystäviä ja monen kanssa ollutkin suhteessa. Ihan mukavia ovat olleet. vaikka päättyneet. Mutta mennäänpä ajassa taaksepäin koulumaailmaan voi hyvänen aika. "Peto" nimesi on nainen. Tämä ei ole kohteliaisuus.

Vierailija
16/21 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo ja hiljainen nainenkin voi olla äärettömän vahva. Varsinkin länsimaissa ja erityisesti Suomessa on joku vääristymä että se koviten huutava ja päälle käyvin on vahvin. Vaikka tosiasiassa ei vaan kestä olla tilanteessa maltillisesti. Vahvat naiset eivät välttämättä aina tiedosta olevansa vahvoja.

Vierailija
17/21 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poderosa kirjoitti:

Ujo ja hiljainen nainenkin voi olla äärettömän vahva. Varsinkin länsimaissa ja erityisesti Suomessa on joku vääristymä että se koviten huutava ja päälle käyvin on vahvin. Vaikka tosiasiassa ei vaan kestä olla tilanteessa maltillisesti. Vahvat naiset eivät välttämättä aina tiedosta olevansa vahvoja.

Ja sitten nuo rääväsuut lynkkaa ujot ja hiljaiset harmaiksi hiirulaisiksi 😂

Vierailija
18/21 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poderosa kirjoitti:

Niin minustakin.

Ihmisiin kannattaa aina yrittää tutustua ensin.

Vierailija
19/21 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/21 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan osallistunut lokaajarinkeihin. Monta kertaa olisin "päässyt" sen suosituimman juoruilukerhoon (heitä on muuten sekä tytöissä, että pojissa), mutta en halunnut. Yksi näistä juoru-ukoista sitten käänsi koko juorurinkinsä minua vastaan sen jälkeen kun sanoin, että kiitti, en luo sellaisia ystävyyssuhteita, jotka perustuvat muista pahanpuhumiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi