Työpaikan miehet joilla lasten kuvat esillä.....
Olen miesvaltaisella alalla ja havainnut tällaisen yhtälön reilun kahden vuoden aikana; niillä pienten lasten isillä eli miehillä joilla on lastensa kuvat työpöydällä tai työpöydän vieressä seinällä, pettävät vaimojaan!
Minua yritetty iskeä, mutta minulla avomies 5 vuoden ajalta ja jonka kanssa olemme menossa naimisiin heinäkuussa, joten siksi tuo heidän käytös järkyttää ja ihmetyttää, ja koska tietävät että olen kihloissa. Olemme lapsettomia joten yritän vaan kuvitella että miltä heidän vaimosta ja jopa niistä lapsista tuntuu (jos tietäisivät ja saavathan ne lapsetkin tietää kun ihmettelevät joskus miksi isä aika paljon poissa kotoa).
Viimeksi äskettäin työmatkalla kaksi heistä pani mukana ollutta harjoittelija-opiskelijatyttöä, ja kolmas miehistä sanoi tuntevansa hotellin vastaanoton nuoren naisen ja sanoi että tämä päivittää aina hänen varauksensa parempaan sviittiin ja on käytettävissä jos hän haluaa! Kaikki pienten lasten isiä!
Kommentit (34)
No sehän on juurikin noin, merkki siitoskyvystä
ja siitä että on jollekkin kelvannut eli ei voi olla ihan nolla. Juuri
näistä syistä naiset myös vonkaavat varattuja.. Ja lapsirakkaus on plussaa. ei se kerro parisuhteesta vaimoon mitään onko kuvat esillä vai ei mutta niiden esilläpitäjä kiinnostaa muita naisia em. syistä. Ja miehet tietää sen.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 15:51"]
Mistä ihmeestä keksit tuon lapsien kuvat pöydällä!! Jo on pantu päätä kierteelle että tällainen provo löytyi.
[/quote]
Ei varmasti provo. Sillä sitä minäkin olen ihmetellyt että nämä jotka vaikuttaa töissä siltä että palvovat naisiaan ja lapsiaan, ovat niitä lieroja jotka osaa ne pahimmat temput kun työpaikalta ollaan poissa omassa tai muiden seurassa !!
Sinkkunaiset sitten vielä innostuu noista miehistä jotka on varattuja ja joilla lapset jne. Kysyin kerran eräältä naiselta että miksi, niin nainen sanoi että niillä ei todennäköisesti sukupuolitauteja! Hahahahahah!!! Nehän ne vasta eniten pettää joten jos haluaa taudin niin ota perheellisen miehen munaa, ja nimenomaan nuoren perheellisen! =D
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 15:57"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 15:54"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 15:53"]
Mistä ihmeestä keksit tuon lapsien kuvat pöydällä!! Jo on pantu päätä kierteelle että tällainen provo löytyi.
[/quote] Meidän työpaikalla ne miehet, joilla on rippiristi kaulassa tai käyttävät reppua, pettävät ihan järkiään.
[/quote] Meillä taas miehet lenkkareissa pettävät.
[/quote] Ok, meidän firman pettäjämiehinä ovat ne, jotka harrastavat jotain pallopeliä.
[/quote] Täällä kaikki parrakkaat miehet pettää.
[/quote]
Ja täällä kaikki joilla on silmä- tai aurinkolasit.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 16:01"]
[/quote]
Ei varmasti provo. Sillä sitä minäkin olen ihmetellyt että nämä jotka vaikuttaa töissä siltä että palvovat naisiaan ja lapsiaan, ovat niitä lieroja jotka osaa ne pahimmat temput kun työpaikalta ollaan poissa omassa tai muiden seurassa !!
[/quote] Yksikään mies ei palvo vaimoaan.
Näinhän se on :)
Tuliko jollekin vielä yllätyksenä tiettyjen miesten tarve pitää kulissia pystyssä?
Vaimo ja lapsi PITÄÄ olla, että voi cv:ssä ja duunipaikoilla olla se rehti, normaali ja luotettava perheenisä. Todellisuudessa se puoli elämästä ei kiinnosta vittuakaan, mutta sillä saa asioita järjestymään näppärästi.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 16:04"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 16:01"]
[/quote]
[/quote] Yksikään mies ei palvo vaimoaan.
[/quote]
Polkupyörällä kulkevat, ne vasta ovatkin varsinaisia kaneja.
Meidän työpaikalla entiset jääkiekkoilijat, vaikka ei olisi ollut edes SM-liigassa, pettävät työpaikan ulkomaan reissuilla.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 16:06"]
Näinhän se on :)
Tuliko jollekin vielä yllätyksenä tiettyjen miesten tarve pitää kulissia pystyssä?
Vaimo ja lapsi PITÄÄ olla, että voi cv:ssä ja duunipaikoilla olla se rehti, normaali ja luotettava perheenisä. Todellisuudessa se puoli elämästä ei kiinnosta vittuakaan, mutta sillä saa asioita järjestymään näppärästi.
[/quote]
Totta!
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 16:11"]
Meidän työpaikalla entiset jääkiekkoilijat, vaikka ei olisi ollut edes SM-liigassa, pettävät työpaikan ulkomaan reissuilla.
[/quote]
Tämä on muuten totta, ja heillä on aina myös ne lasten kuvat työpöydällä!!! :D
Jotenkin sen takia niin alhainen provo, kun aloittaja haluaa saada kasvottoman perheenäidin, kenet tahansa, turhaan ja kieron alitajuisesti epäluuloiseksi (menetyksenpelkoisia ihmisiä on pilvin pimein riistaksi aloittajan kaltaisille petoeläimille) tällä mukamas tositarinallaan. En mä tiedä, jotenkin vaan niin perin halpamaista.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 10:52"]
Vieläkö joku ihan oikeasti pitää tälläistä yllättävänä uutisena tai närkästyy tälläisestä?! Oppia ikä kaikki. Yksi vaaleapunaisten sydämenmuotoisten lasien läpi katsova naivisinisilmäinen prisessa herännyt romattisesta virtuuaalitodellisuudesta tähän päivään! Kolme neljästä pettää puolisoaan, eikä se ole edes sukupuolisidonnainen asia.
[/quote]
30, jaa, no mun silmälasit ovat jokunen vuosi sitten vaihtuneet hetkeksi lähes sysimustiksi, tarkoitan siis ihan yleisesti ottaen mitä tulee suhtautumisessa lajiin ihminen, mutta en mä silti näe asiaa niinkään, että maailma (tämä pieni mun tai muiden) paranee jollain tavalla, jos ihmiset lietsovat muihin huvin vuoksi milloin mitäkin pelkoa asiassa jos toisessakin, ja etenkin mikäli tahtovat tutisuttaa venettä ihan silkasta ilkeydestään juuri sen oman huvinsa vuoksi. Aloitus kun oli edelleenkin selvä provo. Niin. Ja rakas urpo; se kirjoitetaan naiivi. Jos alkaa kekkuloimaan ylimääräisillä sivistyssanoilla, niin kannattaisi yrittää tehdä se edes oikein.
26
En ole kyllä lukenut koskaan mitään tutkimusta jossa sanotaan että kolme neljästä pettää, vaan juuri päinvastoin että se neljäsosa pettää, ei kaikki ihmiset petä, suurin osa osaa erota puolisosta ennenkuin alkaa etsiä uusia suhteita. Minäkin kun ajattelen esimerkiksi äitini sisaruksia, äitini mukaanlukien heitä on kymmenen, nuorimmatkin on jo kuudenkympin rajalla, vanhimmat reilusti yli seitsemänkymppisiä, kukaan muu kuin nuorin ei ole eronnut, ja sekin miehen alkoholismin takia parin vuoden aviohelvetin jälkeen, ja sen jälkeen meni uusiin naimisiin ja on ollut yli 30 vuotta naimisissa. Nyt jos tuollainen tilasto pitäisi paikkansa niin näistä pariskunnista joista kaikki ovat olleet naimisissa 30-50 vuotta suurin osa molemmista puolisoista olisi pettänyt? En todellakaan usko. Mun on ollut aina vaikea uskoa että he harrastavat seksiä edes keskenään :) Eivät ole komeita tai kauniita kukaan olleet enää vuosikymmeniin, mutta koska mulla on serkkujakin yli 20, niin kaipa ovat sitten joskus hässineet keskenään.
Toki jos tutkimusta tehdään vaikka nuorten kondomien käyttäjien keskuudessa, voi tulos olla tuollainenkin.
Luulen että ne joita on petetty tai ovat itse pettäneet, uskovat että kaikki muutkin tekevät niin, ja pettäjänhän on hyvä taas pettää, kun kerran muutkin pettää.
Eräs entisen työpaikan käyttämä partneri eli liiketuttava-yrittäjämies oli tuollainen, aika tavis-perusmiehen näköinen vaikka hyvät siistit merkkivaatteet päällä, ja olen nähnyt hänen vaimonsa ja lapsensa kerran ja vaikuttivat ihanilta ja niin kauniilta, että ajattelin jopa mielessäni että miten tuollainen mies saa noin hyvän näköisen ja herttaisen oloisen vaimon ja että onneksi ne lapset oli vähän enemmän sen vaimon näköisiä ;) Tämä mies piti nähtävästi kulissia yllä kun kehui aina että miten hienoa heillä on kun on isoa vasta remontoitua taloa hyvällä paikalla, kaksi tai kolme katseet kääntävää autoa, uutta hienoa venettä, rantamökkiä, merkkivaatteita ja niin poispäin ja levitteli aina rahojaan ja tarjosi lounaita eli oikein sellaista uusrikas-meininkiä suoraan sanottuna, ja minä ja työkaverit ajateltiin kuitenkin ensin että siinä oikein täydellinen pari jolla täydellinen elämä ja menestyvät bisnekset ja mies kehui aina yhteisillä lomamatkoillaan ja yleensäkin sillä mitä tullut ostettua ja että miten hyviä lapsensa ovat kaikessa.
Olimmepa sitten Lapissa pitkän viikonlopun ajan työkavereiden ja muutaman partnerin ja asiakkaan kanssa, niin paljastui tuonkin miehen todellinen luonne! Yäk! Veti ihan naamat, vonkasi jokaista naispuolista paikallisessa ravintolassa, ja lopulta raahasi isokokoisen seinäruusun sinne meidän mökkiin ja naiskenteli häntä sohvalla niin että varmasti kaikki sen ison mökin tai pikemminkin huvilan, asukkaat kuulimme. Karmeaa! Mietin että voisiko olla mahdollista että onko vaimo sitten suostunut tuollaiseen suhteeseen että mies kännää ja naiskentelee, ja hän saa suhteesta irti rahalliset ja materialistiset edut? Sillä kuulin muilta että miehellä ollut usein tuollaista taipumusta, kun päivittelin asiaa työpaikalla myöhemmin, ja he sanoivat että kaikkihan sen miehen touhut tietää paitsi ehkä ei se vaimo....