Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieniä ärsytyksenaiheita kodissasi? Meidän eteisessä on tasan yksi yksipaikkainen pistorasia

Vierailija
26.12.2020 |

En tiedä mitä edellinen omistaja on ajatellut kun sähköjä on uusinut. Eteinen ei ole mikään iso, mutta kyllähän siinäkin sähköä tarvitsisi esim lampuille tai mille vaan.

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa on tehty saneeraus, joten kylpyhuone on aika uusi. Siellä ei ole mitään paikkaa, missä pitää pesuaineita, siis saippuaa, sampoota ja sellaisia. Pesuallas on pyöreä kuppi, jonka viereen ei mahdu kunnolla edes käsisaippuapullo. Suihkussa täytyy pitää ovessa sellaista roikkuvaa viritelmää. Pyyhkeille on kaksi ripustinta. Onneksi on vuokrakoti, josta ensi syksynä omaan. Siellä on tavaroille paikkoja.

Vierailija
2/114 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme itse suunnitelleet ja rakentaneet talon, joten ei ole ärsytyksenaiheita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, just tätähän mä kysyin👍😂

Vierailija
4/114 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pistorasian voi korvata pistorasiaryhmällä. Pinta-asennuksena ei paljon maksa.

Vierailija
5/114 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi perhanan keittiön työtason materiaali! Se ei kestä yhtään mitään! Tää on vasta äskettäin remontoitu asunto ja tossa on jo kolme vaurioita tossa keittiön tasossa. En tiedä mitä hemmetin materiaalia se on, mutta se ei kestä yhtään kuumia roiskeita ja se naarmuuntuu pelkistä astioista.

Vierailija
6/114 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen pistorasian voi korvata pistorasiaryhmällä. Pinta-asennuksena ei paljon maksa.

Mikä on pistorasiaryhmä? Pistorasiaa tarttisi toisella puolella eteistä. Toi olemassaoleva on vielä ihan hullussa paikassakin, oven taakse jäävässä pienessä nurkassa.

Vierailija
7/114 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinät on ihan paperia. Asuntojen väliset seinät ovat kyllä jykevät ja ääntä hyvin eristävät, mutta asunnon sisäiset seinät ihan heiluvat koputuksesta. Äänet kuuluvat myös joka huoneeseen todella selvästi.

Vierailija
8/114 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ei kummonenkaan homma vaihtaa kaksrasiaiseksi.

T. Sähköjohtomies

Vierailija
9/114 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole vaatteille lainkaan henkarikomeroa. Mies ehti laittaa omansa siihen ainoaan komeroon ja vaatehuoneen tapaiseen kalastusvaatteensa, pelastusliivit jne ja mulle ei jäänyt minkäänlaista paikkaa. Mun piti saada laittaa samaan kuin nuo miehen, mutta ei mahdu. Mies kerkes ekana, mä olin töissä kun muutettiin ja mies lomalla. 

Vierailija
10/114 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ihan täysin sama, mutta mieheni on remontoinut koko talon lattiasta kattoon, laittaen kaiken uusiksi sisällä. Silti ärsytyksen aiheita löytyy, esim. kaappitilaa on keittiössä aivan liian vähän ja valaistus on huonosti suunniteltu. Tämä ennen kuin aloimme seurustella, mutta miestä myös itseään ärsyttää nämä asiat. Ei vain silloin aikanaan ajatellut, kuinka tärkeä asia esim. valaistus loppujen lopuksi on.

Vierailija
11/114 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 lisää, että ei ole eteisessä pistorasiaa lainkaan, mutta onneksi nyt pölynimuri yltää, mutta vois joskus kuivata hiukset siinä. Vessassa sekä kylppärissä pistorasia on peilikaapin sisällä hankalassa paikassa. Ei ole oma suunnittelema asunto, ei tullut näihin yksityiskohtiin näytössä kiinnitettyä huomiota. Lisäksi meille myytiin keraaminen liesi induktiolietenä, eikä tajuttu tarkistaa asiaa kunnolla. Luulen, että edellinen asukas, vanhanko naisihminen, oikeasti luuli sen olevan induktioliesi, kun ei tiennyt edes minkä induktioliesi on. 

Vierailija
12/114 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiössä on 4 kattovalaisinta, mutta yksikään ei valaise hellan seutua.

Vierailija
13/114 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokeittiö

Vierailija
14/114 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmästä ulkokuistista ovi suoraan olohuoneeseen ilman tuulikaappia tai eteistä.

Vierailija
15/114 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliovi ja vessan ovi avautuvat toisiinsa päin, joten kotiin tullessa ovet kolahtavat yhteen koska vessan ovea on pidettävä auki.

Vierailija
16/114 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole vaatteille lainkaan henkarikomeroa. Mies ehti laittaa omansa siihen ainoaan komeroon ja vaatehuoneen tapaiseen kalastusvaatteensa, pelastusliivit jne ja mulle ei jäänyt minkäänlaista paikkaa. Mun piti saada laittaa samaan kuin nuo miehen, mutta ei mahdu. Mies kerkes ekana, mä olin töissä kun muutettiin ja mies lomalla. 

Osta vaatekaappi itsellesi. Problem solved.

Vierailija
17/114 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avokeittiö

En nyt sanoisi pieneksi ärsytyksenaiheeksi jos kodin pohja on noin keskeisessä asiassa epämiellyttävä

Vierailija
18/114 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keittiössä on 4 kattovalaisinta, mutta yksikään ei valaise hellan seutua.

Entä liesikupu, eikö siinä ole valaisinta?

Vierailija
19/114 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vinossa koko mörskä. 😅

Vierailija
20/114 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian ahdas tuulikaappi harmittaa jatkuvasti ja eniten, kun käy vieraita. Eteisessä saisi olla kaappi, jotta harvemmin tarvittavat asusteet säilyisivät järjestyksessä.

Keittiön kaapit hankalanmallisia esimerkiksi liian kapeita ja epäkäytännöllisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän