Säälittää kaikki sähkö"saunojat"
Itse kävin juuri laittamassa kiukaaseen tulet ja tunnin päästä otan makoisat löylyt ja yhden maukkaan oluen siihen päälle. Mun puolesta sähkö"saunojat" voi painua h********n. Illemmalla paistellaan vielä makkarat takkatulen hiilloksella, eikä missään lämpöpatterilla kuten sähkö"saunojat".
Kommentit (51)
Ja minun mielestäni kaikki ne, joita kiinnostaa noin paljon millä kenenkin kiuas lämpenee, voivat painua helvettiin.
En sauno, mutta silloin kun vielä saunoin, tykkäsin sähkösaunasta. Pehmeämmät löylyt ja parempi hengittää.
Sähkösaunat on ihan perseestä. Pieniä koppeja ja ilma loppuu.
Kaikesta sitä ihminen voi itsensä muita paremmaksi tuntea.
Vierailija kirjoitti:
Ei nitten puitten ja roskien kanssa kukaan viikolla jaksa huseerata.
Naps vasn ja puolentunnin päästä sauna lämmin.
Ja naps vaan niin kaasugrillillä kypsyy sisäfileet.
Toivottavasti itse viihdyt kivikauden savupirtissäsi;)
No terveisiä vaan sitten täältä savupirtistä. Sauna lämpiää puilla kuin myös ruoka, olemme pelkän puuhellan varassa. Koko mökkikin lämpiää puilla: hellan ja puukiukaan lisäksi löytyy pönttöuuni ja pata. Varaaja tosin hankittiin lapsen tulon takia pari vuotta sitten. Sähköllä ei lämpeä veden lisäkai kuin lapsen ruuat mikrossa koska taaperon kanssa ei aina ehdi tulia tekemään kun nälkä on heti.
Minne ihmeeseen mä sitten painun kun mulla ei ole minkäänlaista saunaa? Taidanpa mennä suihkuun selvitäkseni tästäkin järkytyksestä :D
Kävin saunassa viimeksi 2019 kesällä. Ei ole oikein mun juttu, vaikka ihan Suomessa asunkin.
Voi, mä oon niin onnellinen mun yksiön omasta sähkösaunasta. Pitääkin heti huomenna aamusella saunoa.
Meillä ei ole edes saunaa! Mihin mun pitää painua? 😱
Meillä on molemmat. Suomessa sähkösauna ja italian kodissa puusauna.