Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko tehdä lyhennettyä työviikkoa.

Vierailija
27.05.2014 |

Lapsi vähä yli kolme. Haluaisin vuoden viellä jatkaa. Minulla rankka vuorotyö. Muutama muukin tekee. Onko noloa jos yhden lapsen äiti tekee.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista:) nyt rohkaistuin.

Vierailija
2/8 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn vielä. Pelkään jos työnantaja vaikka sanoo, että opiskelevathan monet ja käy töissä vaikka lapsia. Mutta haluan niin kovasti tehdä lyhennettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaat.

Vierailija
4/8 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä muiden mielipiteitä mietit. Sun elämähän tää on. Sulla on oikeus lyhyempään työviikkoon ja jos susta siltä tuntuu, että haluat sitä tehdä, niin sit teet.

Vierailija
5/8 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin tekisin jos se vain olisi kaikin puolin mahdollista. Lapsi on pieni vain kerran, töitä kerkeää kyllä tekemään. Itsekin voisin hyvin tehdä lyhennettyä työviikkoa siihen asti kunnes (nuorin) lapsi menee kouluun. Varsinaista kokemusta asiasta ei kyllä ole..

Vierailija
6/8 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin yhden lapsen äitinä teen. Enkä koe mitenkään noloksi.

Vierailija
7/8 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lasten määrä ja lyhennetty työaika ovat yhteydessä keskenään? Lapsen takia kai sitä lyhennettyä viikkoa tehdään? Siis vaikka sen yhdenkin lapsen. Eihän siihen tarvita lapsilaumaa, että saa lyhennettyä viikkoa tehdä.

Vierailija
8/8 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hassu kysymys! Mikset kehtaisi? Kerranhan se lapsi vain on pieni. Itsekin teen, vaikka nuorempi on yli 3v. Minulla on kaksi lasta, mutta eihän sillä lasten lukumäärällä mitään merkitystä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän