Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6-kymppiset. Minkälaista elämänne on? Mitää puuhailette

Vierailija
26.12.2020 |

mitä harrastatte?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai täällä niin vanhoja pyöri. Taitaa olla väärä palsta kysellä kuuskymppisten perään.

Kyllä meitä täällä on. Minä tulin tänne joskus 1999-2000 luvun vaihteessa, kun oli vielä kotona asuva lapsi. Väittäisin jopa, että naisista on enemmän 50+ vuotiaita kuin 18-25 vuotiaita.

Vierailija
22/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikai täällä niin vanhoja pyöri. Taitaa olla väärä palsta kysellä kuuskymppisten perään.

Kyllä meitä täällä on. Minä tulin tänne joskus 1999-2000 luvun vaihteessa, kun oli vielä kotona asuva lapsi. Väittäisin jopa, että naisista on enemmän 50+ vuotiaita kuin 18-25 vuotiaita.

Olit 20 vuotta sitten lapsi ja nyt 60v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli 60 työkyvytön kauan.

kuuntelen ,katselen ,viimeaikoina lukenut täälläkin.

Vierailija
24/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa uudelleen ajatuksella.

Vierailija
25/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista kuin muidenkin vastaajien. Itse 63 v, perusterve. Töissä vielä 1,5 tai 2,5 vuotta - nuorten parissa.

Lapset aikuisia puolisineen, ei lapsen lapsia.

Vapaa-aika kuluu yhdistysharrastuksessa, ystävien tapaamisessa. Yhdessä mökkeilemme ja matkustamme ( normitilanteessa) ja käydään tansseissa

Vierailija
26/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko lukea? Minulla oli 20 vuotta sitten kotona asuva lapsi. Olin itse silloin vähän alle 40 v.

Mutta siitä revin huumoria, että lapseni ikäiset ja häntä nuoremmat miehet valittavat täällä naisten miesmausta vuodesta toiseen. Ikään kuin ne nuoret sinkkunaiset täällä aikaansa viettäisivät :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi