Mitäs mieltä tämän nuoren miehen ajatuksista?
http://hirmuli.puheenvuoro.uusisuomi.fi/168221-nuoren-miehen-ajatuksia
Naisille pakollinen emäntäkoulu sekä synnytyspakko tai lapsettoman vero.
Kommentit (15)
Tota skeidaa kukaan jaksa lukee... "teinin itkupotkuraivaria"... mun pitää saadaaa
Kaikki pielessä, keksinyt paikkaansapitämättömiä faktoja tukeakseen mielipiteitään. Pettynyt lapsellinen nuori mies, joka tajusi, ettei maailmassa kaikki kumarrakaan häntä.
Naiset on yhteiskunnan loisia ja vapaamatkustajia
No höpönlöpön, mutta tuo armeijakohta on kyllä totta. Pakkoarmeija pois ja tilalle vapaaehtoinen armeija kaikille, niin miehille kuin naisillekin.
Tai sitten, sen tilalle pakollinen 6 kk kestävä "talous- ja käytöskoulu" jokaiselle.
Siellä opetettaisiin nuoret siivoamaan, tekemään ruokaa, pesemään pyykit, täyttämään lomakkeet, asioimaan virastoissa, maksamaan laskuja ja hoitamaan omia asioitaan. Opetettaisiin myös käytöstapoja ja kaikenlaista muutakin, mitä elämässä tarvitsee ja mikä monelta nuorelta on jäänyt kotoa oppimatta.
Voiskos joku mamma käydä antamassa tuolle klopille hieman kyytiä sängyssä, niin olisi hänenkin elämä hieman helpompaa.
Hän on huolissaan, löytääkö koskaan kumppania, ja samalla kirjoittaa naisista tuolla tavalla. Olisin minäkin huolissani, että huoliiko minua kukaan mies, jos olen ensin noin päätäni aukonut heistä. :D
Ja poliittinen kantahan herralla on arvatenkin persu?
Ei hitto. Tulee kyllä vähän yksinkertainen vaikutelma tyypistä, lukuisat yhdys sana virheet ja muut kielioppi- ja kirjoitusvirheet ovat omiaan lisäämään vaikutelmaa, sen lisäksi että sisältö on ihan uskomatonta tuubaa.
Ei kyllä ainakaan lisää naisen löytämimismahdollisuuksiaan noilla puheilla. Kukapa nykyaikainen, kouluja käynyt, yksinkin toimeentuleva nainen ottaisi miehen, joka haluaisi alistaa hänen oman sukupuolensa pakkoemäntäkouluihin, lapsettomien vauvaveroihin ja muiden ikävien pakkojen alaisuuteen, sukupuolensa takia.
Voiko tuo olla tosissaan? Huvittaa jo se, miten teksti vilisee yhdyssanavirheitä, mutta tyyppi kehtaa kehua peruskoulun päättötodistuksen keskiarvoaan ja valittaa, miten sukupuoli alensi numeroita.
Tyhmähän tuo on, ja noilla jutuilla karkottaa naiset vaan entistä kauemmaksi. Ainoa asiapointti oli tuo armeijan pakollisuus, joka on epätasa-arvoista. Muuten tuollaista tyypillistä "Universumi on minulle velkaa seksiä ja kumppanin, byäääh!"-lassukkaulinaa.
Hyi hitto. Emäntäkoulu on niin kaukana minusta kun voi olla. Armeijaan olisin miellelläni mennyt, mutta ei päässyt.
Mieluummin naisille itsepuolustuskoulutusta mahdollisten raiskaajien varalle.
Voisi olla armeija taikka sitten maanpuolustuskurssi jossa opettettaisiin puolustautumaan jos rintama pettää. Kolutuksessa olisi ensiapuopetus ja erinalsietn hätätilanteiden varalta kolutusta.
Peruskoulussa minusta tulisi opettaa kaikki virastoissa asioimiset, veroilmoituksentäyttö ja laskujen maksu ( kaikilla kun ei kotona opeteta).
Kotitaloustunneilla opetetaan jo ruuanlaittoa ja jokainen lukutaitoinen osaa lukea keittokirjoja. 14 jatkaa
Kyllä. Oikeassa on!