Kuka ottaa mun kanssa tänään olutta? Ajattelin hakea kaupasta 6-8 kaljaaa
On ollut niin puuduttavan tylsät joulunpyhät että ajattelin saattaa ne tyylillä päätökseen kaljoittelemalla hieman. Mitäs muut aikoo?
Kommentit (24)
Eihän tuo määrä ole edes ottamista.
Voin tulla ottaan sun kanssa. M40v
Minä juopottelin jo aattona niin että ei tarvii ottaa kuin ens jouluna seuraavan kerran. Oon muuten rauhallinen, asiallinen ja siivo ihminen mutta se yö meni sellaiseksi että toivottavasti en saa varoitusta.
Osta reilusti enemmän ja pistä osoitteesi tälle palstalle, niin kyllä meitä tulee seuraksesi runsaasti.
Moneltako aloitetaan?
Vierailija kirjoitti:
Ihminen löytää aina tekosyyn juomiselleen. Jos alkaa turruttamaan tylsyyden tunnetta tai muita tunteita juomisella, se on sitten loputon suo.
lässyn lässyn kukkahattutäti
En juo olutta, mutta voin lipitellä punkkua ap:n seurana.
Pikku-ukot tulevat osille. Hei tenttu-ukot hyppikää, nyt on pämppäilyn aika!
Vierailija kirjoitti:
Osta reilusti enemmän ja pistä osoitteesi tälle palstalle, niin kyllä meitä tulee seuraksesi runsaasti.
Moneltako aloitetaan?
Jos olisin rikas ja asuisin oikein isossa talossa niin tuohan olisi kivaa :D AV palstan ryyppyjuhlat. Minkälaisia kaikkia "kilttiksiä" tulisikaan paikalle..
Yksi puolen litran kolmonen ja yksi pikku nelonen jo juotu, ja Areenasta pyörimässä Kurt Nilsenin joulukonsertti, kyllä kelepaa!
Muutenkin tipaton tammikuu lähestyy uhkaavasti niin kyllä nyt on juotava kun viimeiset mahdollisuudet siihen!
Ottaisin, mutta pitäisi saada kyyti kauppaan. Taidan jättää huomiselle tai ylihuomiselle.
9 olutta jäi toissapäivältä jääkaappiin. Ajattelin ne tissutella, mutta vielä en ole korkannut.
Minä voin täällä ottaa olutta kanssasi. Yksin olen ja hyvää joulua tai ainakin sen jatkoa sinulle 😊
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä noinkin vähätellä juomistaan.
Toivottavasti lapset eivät ole näkemässä juomistasi.
Vierailija kirjoitti:
9 olutta jäi toissapäivältä jääkaappiin. Ajattelin ne tissutella, mutta vielä en ole korkannut.
Mikä on tissutella-sanan etymologia?
Onko tissuttelu mielestäsi jotenkin hyväksyttävämpää kuin juominen?
Vierailija kirjoitti:
Veit sanat suustani. Tekis kyllä itsekin mieli ottaa lavallinen. On sen verran väsynyt olo ku on talo täynnä porukkaa.
Meinasin itsekin ottaa 2 lasillista punaviiniä ehkä joskus myöhemmin illalla. Viimeksi on tullut itse juotua mitään alkoholia joskus tämän kuun alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tissutella-sanan etymologia?
Onko tissuttelu mielestäsi jotenkin hyväksyttävämpää kuin juominen?
Kun tissuttelen, niin juon alle kymmenen alkoholiannosta hitaasti usean tunnin aikana, ehkä jopa vuorokauden aikana. Kun ryyppään, niin juon kaksin käsin kaksinkertaisen määrän lyhyessä ajassa. Se on sivuseikka, mikä on hyväksyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin itsekin ottaa 2 lasillista punaviiniä ehkä joskus myöhemmin illalla. Viimeksi on tullut itse juotua mitään alkoholia joskus tämän kuun alussa.
..ja suolaista kinkkua sen päälle hyvä närästys..röyh
Ihminen löytää aina tekosyyn juomiselleen. Jos alkaa turruttamaan tylsyyden tunnetta tai muita tunteita juomisella, se on sitten loputon suo.