Uusi palsta mielenterveystyyppi, astiastotyyppi?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Liekö sama tyyppi, joka tehtailee joka päivä jostain uudesta aiheesta kymmeniä aloituksia. Aikaa ja tarmoa hänellä kyllä näyttää riittävän. Ajatelkaa, mitä saisikaan aikaan, jos käyttäisi sen johonkin muuhun kuin Vauvalla spämmäämiseen.
Mietipä, mitä itse saisit aikaan sillä ajalla, mitä käytät tämän palstan selailuun ja kommentointiin.
Arvostele sitten vasta muita.
Joku saattaa viettää hyvinkin yksinäistä joulua, ei puhunut kenenkään kanssa keskiviikon jälkeen, ja hänen ainoa seuransa ja "sosiaalinen" yhteytensä maailmaan on netti ja sen sisältö.
Joten ymmärrän hyvin, jos joku aloittelee tuollaisia muita ärsyttäviä ketjuja. On mielenkiintoista lueskella niissä ihmisten ajatuksia.
Lapselle nimeksi Pirkka-Mymmelin astiasto?
Ottakaa tää puhelin jo multa pois joku!
Vierailija kirjoitti:
Lapselle nimeksi Pirkka-Mymmelin astiasto?
Ottakaa tää puhelin jo multa pois joku!
Ei kun nyt ihan oikeita Pirkka-Mymmeli -aloituksia. Iloa pitää jakaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liekö sama tyyppi, joka tehtailee joka päivä jostain uudesta aiheesta kymmeniä aloituksia. Aikaa ja tarmoa hänellä kyllä näyttää riittävän. Ajatelkaa, mitä saisikaan aikaan, jos käyttäisi sen johonkin muuhun kuin Vauvalla spämmäämiseen.
Mietipä, mitä itse saisit aikaan sillä ajalla, mitä käytät tämän palstan selailuun ja kommentointiin.
Arvostele sitten vasta muita.
Joku saattaa viettää hyvinkin yksinäistä joulua, ei puhunut kenenkään kanssa keskiviikon jälkeen, ja hänen ainoa seuransa ja "sosiaalinen" yhteytensä maailmaan on netti ja sen sisältö.
Joten ymmärrän hyvin, jos joku aloittelee tuollaisia muita ärsyttäviä ketjuja. On mielenkiintoista lueskella niissä ihmisten ajatuksia.
Tämä. Nykyään sosiaaliset kontaktit voi iästä riippumatta olla hyvinkin rajoittuneita. Jos joku kokee jotain pientäkin tyytyväisyyttä elämäänsä astiastokommenteillaan, se hänelle sallittakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulun aika on vaikeaa mielenterveysongelmaisille.
Miksi?
En tiedä kun en itse ole mielenterveysongelmainen,mutta kai siinä on se kun on hiljaista, kukaan ei liiku missään ja on oletus, että kaikki muut viettävät iloista joulua jollain hyvällä porukalla. Vaikka näinhän ei tosiasiassa ole.
Ja tää loputon pimeys voi olla kanssa yksi mikä masentaa, ainakin minua, vaikka jouluhan on nimenomaan merkki siitä että päivät alkavat pidetä ja valo lisääntyä.
Ahhahahahaa, en olis ikinä arvannut, että tästä tulee hauskin ketju aikoihin! Nauroin äsken ihan hysteerisesti ääneen, kun luin ketjun loppuosan.
Mikä nimeksi Pirkka-Mymmelin astiastolle? :D
T. Se, joka äsken sen enempää ajattelematta heitti Pirkka-Mymmelin
Jäi tuo Pirkka-Mymmeli päähän pyörimään. Keksin sille sisarukset:
Rainbow-Tuutikki ja Extra-Myy
Astiastolle en vielä keksinyt nimeä.
Miksi?