Uusi palsta mielenterveystyyppi, astiastotyyppi?
Kommentit (28)
Astiastohullu ja nimihullu vaikuttavat samalta henkilöltä.
Niitä on useita. Uskoisin, että noin viisi henkilöä on tehnyt astiastoaloituksia. Minä tein niistä yhden, ehkä numero kakkosen. En usko, että kaikki muut ovat saman ihmisen käsialaa. Eivät ne kyllä hauskojakaan ole.
Minä tein ensimmäisen liekkialoitukseni ikinä, astiasto-otsikoista, ja se poistettiin 😭😭😭
Muita astiastoavauksia en ole tehnyt. Enkä nimistäkään. Olen tavallinen keski-ikäinen nainen, paitsi, että astiani ovat eriparisia, joskin itse valittuja. Ja nyt otan yhden mozartinkuulan tähän kurjuuteen 😅
Liekö sama tyyppi, joka tehtailee joka päivä jostain uudesta aiheesta kymmeniä aloituksia. Aikaa ja tarmoa hänellä kyllä näyttää riittävän. Ajatelkaa, mitä saisikaan aikaan, jos käyttäisi sen johonkin muuhun kuin Vauvalla spämmäämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä tein ensimmäisen liekkialoitukseni ikinä, astiasto-otsikoista, ja se poistettiin 😭😭😭
Muita astiastoavauksia en ole tehnyt. Enkä nimistäkään. Olen tavallinen keski-ikäinen nainen, paitsi, että astiani ovat eriparisia, joskin itse valittuja. Ja nyt otan yhden mozartinkuulan tähän kurjuuteen 😅
Mikään ei raivostuta niin paljon, kuin se, että oot tehnyt liekkialoituksen, jossa käy keskustelu kuumana ja sit se onkin kohta jo poistettu. Mälsää.
Vierailija kirjoitti:
Liekö sama tyyppi, joka tehtailee joka päivä jostain uudesta aiheesta kymmeniä aloituksia. Aikaa ja tarmoa hänellä kyllä näyttää riittävän. Ajatelkaa, mitä saisikaan aikaan, jos käyttäisi sen johonkin muuhun kuin Vauvalla spämmäämiseen.
Luulen, että ihmiset innostuvat toistensa ketjuista ja tekevät omia samasta aiheesta. Joskus käy myös niin, että ihminen huomaa jonkun uutisen ja tuo sen vauvapalstalle tietämättä, että siitä on jo aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita astiastoavauksia en ole tehnyt. Enkä nimistäkään. Olen tavallinen keski-ikäinen nainen, paitsi, että astiani ovat eriparisia, joskin itse valittuja. Ja nyt otan yhden mozartinkuulan tähän kurjuuteen 😅Mikään ei raivostuta niin paljon, kuin se, että oot tehnyt liekkialoituksen, jossa käy keskustelu kuumana ja sit se onkin kohta jo poistettu. Mälsää.
Suurella hellyydellä tykkäsin jokaisesta kommentista, tuplistakin 😭😅
Nyt mietitään! Onpa mielenkiintoista!
Wammaiselta vaikuttaa. Ei kait siinä mitään keuhkotkoon turhasta, kunhan me sivustaseuraajat saamme viihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin mietitty!
Vierailija kirjoitti:
Totta! Nyt kun on tullut astiastoaloituksia, ei oo näkynyt "Mikä nimeksi Pirkka-Mymmelin veljelle?" -aloituksia.
Tai näitä 20v tyttö +40v mies -aloituksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta! Nyt kun on tullut astiastoaloituksia, ei oo näkynyt "Mikä nimeksi Pirkka-Mymmelin veljelle?" -aloituksia.
Pirkka-Mymmeli on hieno. Pirkko-Mummeli.
Ahhh se tarttuu!
Mikä nimeksi Pirkka-Mymmelin astiastolle?
Kohta teen aloituksen...
Miksette voi jo kertoa minkä astiaston otatte!?
Antaisitko Pirkka-Mymmelin astiaston seurustella 20 vuotta vanhemman hopeakaluston kanssa?🔥
Keksikää nyt joku Pirkka-Mymmeli -aloitus!
Joulun aika on vaikeaa mielenterveysongelmaisille.
Mietin just samaa.