Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi palsta mielenterveystyyppi, astiastotyyppi?

Vierailija
26.12.2020 |

Mikä tää astiastofetissi nyt oikein on?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin just samaa.

Vierailija
2/28 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astiastohullu ja nimihullu vaikuttavat samalta henkilöltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on useita. Uskoisin, että noin viisi henkilöä on tehnyt astiastoaloituksia. Minä tein niistä yhden, ehkä numero kakkosen. En usko, että kaikki muut ovat saman ihmisen käsialaa. Eivät ne kyllä hauskojakaan ole.

Vierailija
4/28 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt joku kompa.

Vierailija
5/28 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein ensimmäisen liekkialoitukseni ikinä, astiasto-otsikoista, ja se poistettiin 😭😭😭

Muita astiastoavauksia en ole tehnyt. Enkä nimistäkään. Olen tavallinen keski-ikäinen nainen, paitsi, että astiani ovat eriparisia, joskin itse valittuja. Ja nyt otan yhden mozartinkuulan tähän kurjuuteen 😅

Vierailija
6/28 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö sama tyyppi, joka tehtailee joka päivä jostain uudesta aiheesta kymmeniä aloituksia. Aikaa ja tarmoa hänellä kyllä näyttää riittävän. Ajatelkaa, mitä saisikaan aikaan, jos käyttäisi sen johonkin muuhun kuin Vauvalla spämmäämiseen.

Vierailija
7/28 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein ensimmäisen liekkialoitukseni ikinä, astiasto-otsikoista, ja se poistettiin 😭😭😭

Muita astiastoavauksia en ole tehnyt. Enkä nimistäkään. Olen tavallinen keski-ikäinen nainen, paitsi, että astiani ovat eriparisia, joskin itse valittuja. Ja nyt otan yhden mozartinkuulan tähän kurjuuteen 😅

Mikään ei raivostuta niin paljon, kuin se, että oot tehnyt liekkialoituksen, jossa käy keskustelu kuumana ja sit se onkin kohta jo poistettu. Mälsää.

Vierailija
8/28 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liekö sama tyyppi, joka tehtailee joka päivä jostain uudesta aiheesta kymmeniä aloituksia. Aikaa ja tarmoa hänellä kyllä näyttää riittävän. Ajatelkaa, mitä saisikaan aikaan, jos käyttäisi sen johonkin muuhun kuin Vauvalla spämmäämiseen.

Luulen, että ihmiset innostuvat toistensa ketjuista ja tekevät omia samasta aiheesta. Joskus käy myös niin, että ihminen huomaa jonkun uutisen ja tuo sen vauvapalstalle tietämättä, että siitä on jo aloitus.

Vierailija
9/28 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei raivostuta niin paljon, kuin se, että oot tehnyt liekkialoituksen, jossa käy keskustelu kuumana ja sit se onkin kohta jo poistettu. Mälsää.

Suurella hellyydellä tykkäsin jokaisesta kommentista, tuplistakin 😭😅

Vierailija
10/28 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mietitään! Onpa mielenkiintoista!

Vierailija
11/28 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wammaiselta vaikuttaa. Ei kait siinä mitään keuhkotkoon turhasta, kunhan me sivustaseuraajat saamme viihdettä.

Vierailija
12/28 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin mietitty!

Vierailija
13/28 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta! Nyt kun on tullut astiastoaloituksia, ei oo näkynyt "Mikä nimeksi Pirkka-Mymmelin veljelle?" -aloituksia.

Vierailija
14/28 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai näitä 20v tyttö +40v mies -aloituksia

Vierailija
15/28 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta! Nyt kun on tullut astiastoaloituksia, ei oo näkynyt "Mikä nimeksi Pirkka-Mymmelin veljelle?" -aloituksia.

Pirkka-Mymmeli on hieno. Pirkko-Mummeli.

Vierailija
16/28 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhh se tarttuu!

Mikä nimeksi Pirkka-Mymmelin astiastolle?

Kohta teen aloituksen...

Vierailija
17/28 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette voi jo kertoa minkä astiaston otatte!?

Vierailija
18/28 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisitko Pirkka-Mymmelin astiaston seurustella 20 vuotta vanhemman hopeakaluston kanssa?🔥

Vierailija
19/28 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksikää nyt joku Pirkka-Mymmeli -aloitus!

Vierailija
20/28 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun aika on vaikeaa mielenterveysongelmaisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme