Lumenen silmämeikinpohjustusvoide, kokemuksia?
UDPP rupes kutittamaan silmiäni, niin olis hakusessa uusi primeri, onko kellään kokemuksia tuosta Lumpun voiteesta?
http://www.lumene.com/fi/silmat/beauty-base/silmameikin-pohjustusvoide
Kommentit (5)
Mulla on toiminut hyvin! Olen käyttänyt myös esim tuota UDPPTÄ, ja lumenekin on ajanut asiansa hyvin. Se ei tuo luomivärien pigmenttiä ihan samalla tavalla esiin kuten vaikka tuo UDPP, mutta pitää omat rasvoittuvat luomeni kurissa ja luomivärit paikallaan. Ei paras kokeilemani luomivärinpohjustaja, mutta käytän kyllä hyvällä mielellä omaa tuubiani loppuun. Hirveästi en ole kuullut mitään ylistäviä arvosteluja tuotteesta, kannattaa vielä googletella muiden kokemuksia. Mutta kuitenkin omille raskaille ja rasvoittuville luomille tämä tuote on toiminut :)
Mulla toimii. Luomeni ovat raskaat ja rasvoittuvat, joten olen kohderyhmää.
Se ei tuo luomivärien pigmenttiä ihan samalla tavalla esiin kuten vaikka tuo UDPP
Tuli tästä mieleen, että tarviiko tota voidetta välttämättä puuteroida, niinkuin ohjeessa lukee? Tykkäisin mielummin sellasesta vähän rasvaiseksi jäävästä jotta olis "tarttumapintaa" luomivärille
No jos UDPP:iin vertaa, niin Lumene on kuraa :D Jos vertaa pohjustamattomaan luomeen, niin sitten on ihan hyvää kamaa. Suosittelen siis pysymään UDPP:ssa tai kokeilemaan esim Too Facedin Shadow Insurancea. Tuo on koostumukseltaan UDPP:ia löysempää, mutta tehot ovat kutakuinkin yhtä hyvät.
Nro 5: itse en koskaan puuteroi pohjustajia nimenomaan sen paremman tarttumapinnan vuoksi. Luomiväri hoitaa "puuteroinnin" :)
Ei tuo toiminut minulle kovin hyvin. Jotenkin jauhoinen koostumus joten hankala levittää.