kehtaisko tehdä näin sokkotreffeillä?
Vastaisin toisella etunimelläni. Jos tapaisimme ja ihminen olisi järkyttävän näköinen, menisin vain kylmästi ohi.
Kommentit (6)
Vaikka se olisi naisihminen, en halua liikkua liian vanhan tai liian karsean näköisen kanssa.
Kannattaa vaihtaa ne kuvat ennen tapaamista, ja itse olen lisäksi vähän googletellut miestä - aika helposti löytyy esim. Facebook-profiili, minkä perusteella saa jo pääteltyä jotain. En ole välttämättä kertonut oikeaa nimeäni tai varsinkaan työpaikkaani ennen tapaamista, haluan välttyä miltään hulluilta stalkkereilta (tämä ihan kokemuksesta, sillä niitäkin on valitettavasti ollut).
Jos suostuu sokkotreffeille, sitoutuu myös käyttäytymään asiallisesti treffikumppania kohtaan vaikka hän ei miellyttäisikään.
Lisäksi uusiin ihmisiin on aina kiva tutustua edes kahvikupposen verran. Pakenisin itse ainoastaan, jos miehellä olisi joku white pride -paita päällä tai muuten pelottava olemus.
Saatan joskus tavata sokkona naisen.
Näin kannattaisi munkin mielestäni tehdä. Olisin sille toiselle vähemmän kivulias kokemus kun että joutuu sanomaan päin naamaa että en ole kiinnostunut sinusta.