Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ootteko huomanneet missään kasvorasvoissa tehoa?

Vierailija
26.12.2020 |

Missä luvataan uudistuneen näköistä ihoa.. Heleää ihoa... Jne? Oletteko huomanneet omin silmin rehellisesti muutosta?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt kosmetiikkaa laidasta laitaan eli kalliista halpoihin vuodesta - 85. Ei mitään tehoa. Ainoastaan mikä auttoi oli kasvojen laser käsittely ja sekin ei tehnyt ihmeitä.

Vierailija
22/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monessakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyjen sileyttäjiksi niistä ei ole, mutta Vichyn Supreme kosteusvoide on koostumukseltaan ja kosteutus teholta just minun kasvoille paras. Jo pelkästään sen laittaminen naamaan saa hyvälle mielelle ja sehän on jo paljon se.

Vierailija
24/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkiä ja plaseboahan noi on. Ei ihon kuntoon voi vaikuttaa ulkoisella rasvauksella.

Jos ihan mahdottoman kuivaa on niin sitten harvempaa pesua js bulkkiyleisvoidetta.

Nuorentaviin/kiristäviinjne. tosissaan uskovia pidän henkisesto jälkeenjääneinä.

Vierailija
25/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkiä ja plaseboahan noi on. Ei ihon kuntoon voi vaikuttaa ulkoisella rasvauksella.

Jos ihan mahdottoman kuivaa on niin sitten harvempaa pesua js bulkkiyleisvoidetta.

Nuorentaviin/kiristäviinjne. tosissaan uskovia pidän henkisesto jälkeenjääneinä.

No jos ei ihon kuntoon voi vaikuttaa niin miksi sitten noita bulkkivoiteitakaan käyttää? Ja miksi niitä ihotautilääkäritkin ohjaa käyttämään?

Vierailija
26/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu yhdistelmähoito oikeasti auttaa. Mulla on niin hyvä suosikkisarja nyt teille kertoa, että pakko: Olen siis 5-kymppinen nainen ja Ziajan goats milk- sarja on aivan loistava. Myydään Prismassakin paketeissa, jossa toisessa on päivä- ja yövoide ja toisessa kasvovesi, missä hyaluronihappopitoinen kasvosuihke ja seerumi. Laitan aina ensin kasvosuihketta, sitten seerumia ja lopuksi päivä- tai yövoide ja ihi voi paremmin kuin koskaan. Eivät ole kauhean kalliita ede. Näitä on pakko olla aina tarjolla. Ihanasti imeytyvät ja iho on pehmeä ja heleä. Suosittelen lämpimästi kaikille mun ikäluokkaa oleville ainakin:)