Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ootteko huomanneet missään kasvorasvoissa tehoa?

Vierailija
26.12.2020 |

Missä luvataan uudistuneen näköistä ihoa.. Heleää ihoa... Jne? Oletteko huomanneet omin silmin rehellisesti muutosta?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinomaan rasva ei auttanut, mutta useamman hoitotuotteen yhdistelmä kyllä.

Vierailija
2/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tarpeeksi uskoo mainoksiin, niin kyllähän "tehon" selvästi huomaa :D:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ihan jo EU:n kosmetiikka lainsäädäntö estää sen, että millään kosmeettisella valmisteella voisi tosiasiassa olla tehoa esimerkiksi ryppyihin tai ihon uudistumiseen. Tällaiset solutasolla vaikuttavat aineet luokiteltaisiin lääkeaineiksi, joita ei saa kosmetiikkaa myydä. Esimerkiksi tretinoiini on niitä ainoita aineita, joilla on tutkitusti ryppyjä vähentävä vaikutus. Tämän vuoksi sitä myydäänkin reseptilääkkeenä. Kosmetiikassa sen sijaan käytetään retinolia, joka on rakenteellisesti sukua tretinoiinille mutta jolla tällaisia vaikutuksia ei tosiasiassa ole merkittävästi, vaikka niin kosmetiikan valmistajat väittävätkin. Toki rasvat auttavat ihoa säilyttämään kosteustasapainonsa mutta tähän riittävät tosiaan ihan perusvoiteet.

Vierailija
4/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HTH päivävoiteena ja yövoiteena se paksi purkki-Nivea. Iho on terveen näköinen ja kosteutettu. Mikään voide ei pysty "uudistamaan" ihoa, iho uudistuu sisältä päin kun uusia ihosoluja muodostuu ja vanha pintakerros hilseilee pois.

Vierailija
5/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis ihan jo EU:n kosmetiikka lainsäädäntö estää sen, että millään kosmeettisella valmisteella voisi tosiasiassa olla tehoa esimerkiksi ryppyihin tai ihon uudistumiseen. Tällaiset solutasolla vaikuttavat aineet luokiteltaisiin lääkeaineiksi, joita ei saa kosmetiikkaa myydä. Esimerkiksi tretinoiini on niitä ainoita aineita, joilla on tutkitusti ryppyjä vähentävä vaikutus. Tämän vuoksi sitä myydäänkin reseptilääkkeenä. Kosmetiikassa sen sijaan käytetään retinolia, joka on rakenteellisesti sukua tretinoiinille mutta jolla tällaisia vaikutuksia ei tosiasiassa ole merkittävästi, vaikka niin kosmetiikan valmistajat väittävätkin. Toki rasvat auttavat ihoa säilyttämään kosteustasapainonsa mutta tähän riittävät tosiaan ihan perusvoiteet.

Kyllä on sellaisiakin reseptittömiä tehoaineita joilla on ihan näkyviä vaikutuksia ihon ulkonäköön, esim c-vitamiiniseerumit ja erilaiset happokuorinnat.

Vierailija
6/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinomaan rasva ei auttanut, mutta useamman hoitotuotteen yhdistelmä kyllä.

Miksi alapeukut? Kun aloin panostamaan ihonhoitoon, parani sen ulkonäkö ihan huomattavasti. Kasvot ovat nykyään kosteutetut (ei hilseilyä eikä pintakuivuuden aiheuttamaa pikkuryppyä ihonpinnassa), tasaväriset ja juurikin sellaiset heleämmät, en parmpaakaan sanaa sitä kuvaamaan keksi.

Vierailija
7/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen pikakaunistaja kyllä oli nimensä veroinen. Sitä löytyy minulta vieläkin kaapista. Harmi vain, että sen tuoksu on turhan voimakas. Apteekeista myös löytyy monenlaista, ja käyttäkommenteista voi lukea, miten aine on muiden asiakkaiden mielestä toiminut.

Vierailija
8/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bepanthen, se paksumpi.

Evolven Rainforest Rescue.

Lumenen Valon kasvonaamio.

Ikääntyvä sekaiho mulla.

Vierailija
9/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihotautilääkäreiden mukaan ainoastaan A-vit, pitoisilla voiteilla saattaa olla merkityst ja tunnetuin on Bellavita apteekista. Sitä minäkin ostin jokin aika sitten, mutta en ole vielä huomannut vaikutusta muuta kun tuntuu hyvältä ja kosteuttavalta.

Vierailija
10/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt kasvoihin samaa rasvaa kuin käsiinkin, eli pelkkää käsivoidetta.

Työttömällä ei varaa ostella erikseen monenlaisia voiteita, pääasia on, että voi suihkun ja saunan jälkeen voidella kasvojen ihon jollakin.  Laitan kasvoihin joskus myös hiukan oliiviöljyä.

Vierailija
12/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirolimuusi...

Vierailija
13/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksissa ainakin on niin siloisia kasvoja, että pakkohan noiden on ilmiselvästi tehota! :D

Mutta oikeasti; Ainakin näin keski-ikäisenä rasvoja ja tököttejä huomattavasti suurempi merkitys on sillä, että juo riittävästi vettä ja nukkuu tarpeeksi.

Vierailija
14/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt kasvoihin samaa rasvaa kuin käsiinkin, eli pelkkää käsivoidetta.

Työttömällä ei varaa ostella erikseen monenlaisia voiteita, pääasia on, että voi suihkun ja saunan jälkeen voidella kasvojen ihon jollakin.  Laitan kasvoihin joskus myös hiukan oliiviöljyä.

Minäkin käytän käsivoidetta joka tarkoitukseen. Sitä voi käyttää kasvoihin, käsiin ja vaikka kantapäihin.

Vierailija
15/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirolimuusi...

Kaikki noi muusit taitaa olla reseptin takana ja reseptit kiven alla? Olen vain iloinen, jos olen väärässä.

Vierailija
16/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirolimuusi...

Kaikki noi muusit taitaa olla reseptin takana ja reseptit kiven alla? Olen vain iloinen, jos olen väärässä.

Juu en tiedä saako voiteena ja tablettinakin vain elinsiirtopotilaille enimmäkseen. 

Olen lukenut, että joltain poistunut keratosis pilaris tuon aloittamisen myötä.

Mutta vielä tuo tutkinnan alla. Kun vaikuttaa vastustuskykyyn ja lisää joidenkin syöpien riskiä(joiltain myös suojaa).

En siis itse ole mistään tilannut.

Vierailija
17/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kyseessä tosin ainoa tieteellisesti todistettu topikaaline. Anti-aging tuote eli tretinoiini. Reseptillä saa. Mihinkään hömppäkosmetiikkaan en usko.

Vierailija
18/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla iho parani selvästi kun aloin käyttää Lancomen Genifique-sarjaa. Rauhoittaa, silottaa juonteita.

Vierailija
19/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Age perfect loreal se Roosan värinen voide tekee ihanan kuulaan ihon.

Happokuorinta ja kuorinta yleensäkin freesaa kasvot.

Muta/ turvenaamiot myös heleyttää ja puhdistaa

Vähän hintavampaa biotherm on myös loistava ihonhoidossa.

Vierailija
20/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä keski-ikäisen rasvoittuva sekaiho. Mikään seerumi ainakaan koskaan ei ole tehnyt muuta kuin finnejä.