Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi menkkakivuista ei saisi valittaa?

Vierailija
26.05.2014 |

Jos päätä särkee, on kurkkkukipua tai on vaikka lyönyt pikkuvarpaan sohvapöydän jalkaan, niin näistä voi vaikka tehdä voivoi-valituksia Facebookiin jos haluaa, mutta jos menisi laittamaan sinne että nyt sattu ihan pirusti menkkojen takia, niin se on TMI, ei kiinnosta, hyi en halua tietää että sinulla on menkat, ne on henkilökohtaisia asioita....

Ärsyttävää kun sattuu eikä siitä "saisi" puhua =(
Kipulääkkeitä naamaan, feikkihymy huulille ja töihin vaan kuuntelemaan kun muut vapaasti valittavat mistö tahansa vaivasta...

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 21:14"]Jos päätä särkee, on kurkkkukipua tai on vaikka lyönyt pikkuvarpaan sohvapöydän jalkaan, niin näistä voi vaikka tehdä voivoi-valituksia Facebookiin jos haluaa, mutta jos menisi laittamaan sinne että nyt sattu ihan pirusti menkkojen takia, niin se on TMI, ei kiinnosta, hyi en halua tietää että sinulla on menkat, ne on henkilökohtaisia asioita....

Ärsyttävää kun sattuu eikä siitä "saisi" puhua =(
Kipulääkkeitä naamaan, feikkihymy huulille ja töihin vaan kuuntelemaan kun muut vapaasti valittavat mistö tahansa vaivasta...

[/quote]

En minäkään valita kun palleja aristaa oltuani ilman seksiä liian kauan.

[/quote] Söikö äitis Talidomidia raskausaikana kun sulla ei ole käsiä joilla voit lievittää paineita?

Vierailija
22/36 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 22:11"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 21:52"]

Töissä saatan sanoa vaikka että vatsa kramppaa, naispuoliset ymmärtävät ja miespuoliset ymmärtävät tarpeeksi eivätkä kysele enempää :D Mutta ei minulla ole tarve niistä somessa valittaa. 

[/quote]

Toi on just niiiin ärsyttävää! Koska mä olen nainen, mun pitäisi jotenkin ymmärtäväisesti hymistellä, kun akat kitisee ihan normaaleja ruumiintoimintojaan. Sori vaan, mutta en ymmärrä. Onneksi olen työpaikkani ainoa nainen.

[/quote]Ei sun hymistellä tarvitse :D Pyydän heti huomenna anteeksi että oon koskaan töissä selittäny sitä miksi työpanos on hetkellisesti vähän niin ja näin tai tarvitsen tauon. Ens kerralla menen mitään sanomatta. 

[/quote]

Mä saisin potkut jos pitäisin ylimääräisiä taukoja menkkojen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 21:55"]

Koska en jaksa kuunnella valitusta ylipäätään. Ratkaisukeskeisenä ihmisenä ehdotan usein hormonikierukkaa menkoistaan ruikuttaville, mutta sitten saan kuulla taas lisää valitusta hormonien epäluonnollisuudesta.

[/quote]Minulla oli hormonikierukka. Vuoto jäi pois, kivuista tiesin kuitenkin milloin minulla olisi "pitänyt" olla menkat. 

[/quote]

Mulla on sama homma! En kyllä ymmärrä miksi niistä kohtukrampeista pitäisi saada avautua facebookissa(enpä kyllä siellä muitakaan vaivojani valittele),kotona kyllä valitan ääneen että mies ymmärtää olla ärsyttämättä ja mielellään paapoa minua. Niin kuin moni on jo sanonutkin,vaikka jotkin ruumiintoiminnot ovat luonnollisia,niistä puhuminen ei välttämättä ole niin luonnollista :)

Vierailija
24/36 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 22:48"]

Töissä saatan sanoa vaikka että vatsa kramppaa, naispuoliset ymmärtävät ja miespuoliset ymmärtävät tarpeeksi eivätkä kysele enempää :D Mutta ei minulla ole tarve niistä somessa valittaa. 

[/quote]

Toi on just niiiin ärsyttävää! Koska mä olen nainen, mun pitäisi jotenkin ymmärtäväisesti hymistellä, kun akat kitisee ihan normaaleja ruumiintoimintojaan. Sori vaan, mutta en ymmärrä. Onneksi olen työpaikkani ainoa nainen.

[/quote]Ei sun hymistellä tarvitse :D Pyydän heti huomenna anteeksi että oon koskaan töissä selittäny sitä miksi työpanos on hetkellisesti vähän niin ja näin tai tarvitsen tauon. Ens kerralla menen mitään sanomatta. 

[/quote]

[/quote] Aika karmee ty sulla =( Teilläkö pitää tilittää pomolle miksi käy vessassa...? Jos on esim. runsas vuoto ja tampooni/side täytyy vaihtaa vähän useammin...?

Vierailija
25/36 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 21:58"]

Koska en jaksa kuunnella valitusta ylipäätään. Ratkaisukeskeisenä ihmisenä ehdotan usein hormonikierukkaa menkoistaan ruikuttaville, mutta sitten saan kuulla taas lisää valitusta hormonien epäluonnollisuudesta.

[/quote]Minulla oli hormonikierukka. Vuoto jäi pois, kivuista tiesin kuitenkin milloin minulla olisi "pitänyt" olla menkat. 

[/quote]

sussa on jotain vikaa

[/quote] ratkaisukeskeistä ihmistä ketuttaa kun joka asiaan ei löydykään yhtä oikeaa ratkaisua?

Vierailija
26/36 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 21:58"]

[/quote]

sussa on jotain vikaa

[/quote] ratkaisukeskeistä ihmistä ketuttaa kun joka asiaan ei löydykään yhtä oikeaa ratkaisua?

[/quote]

Ystävän äiti on kuvaillut hormonikierukan sivuvaikutuksia niin,että ovat kuin lieviä synnytyskipuja.Mut eihän se voi olla hormonikierukan vika,se on ehdottomasti täydellinen ratkaisu menkkakipuihin ja joka muuta väittää,on itse viallinen! :D

Vierailija
27/36 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 22:48"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Niin ihan vessataukoa tässä tarkoitin.. Meillä on niin kiva pomo että vessaan saa mennä koska vaan, olemmepa onnekkaita vissiin :D 

Vierailija
28/36 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 21:24"]Mulla kun on menkat, en pääse kipujen vuoksi ylös sängystä kahteen päivään. Mut en mä siitä kyllä mihkään facebookkiin valita :-o

[/quote]

Mua lähinnä ihmetyttää että jotkut naiset pitää tätä normaalina. Lievät pms/menkkaoireet on normaalia mutta kaksi päivää sängyssä kertoo kyllä aikamoisesta hormoniepätasapainosta!

Voimia, suosittelen ruokavalion muutosta ja lääkärissä käyntiä niin pian kuin mahdollista.

[/quote]Ei mahda mitään. Lääkärit määräävät koviin kipuihin runsaan vuodon päälle vain särkylääkkeitä. Tätä ollut jo 15 vuotta.

Vierailija
29/36 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 08:42"][quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 21:24"]Mulla kun on menkat, en pääse kipujen vuoksi ylös sängystä kahteen päivään. Mut en mä siitä kyllä mihkään facebookkiin valita :-o

[/quote]

Mua lähinnä ihmetyttää että jotkut naiset pitää tätä normaalina. Lievät pms/menkkaoireet on normaalia mutta kaksi päivää sängyssä kertoo kyllä aikamoisesta hormoniepätasapainosta!

Voimia, suosittelen ruokavalion muutosta ja lääkärissä käyntiä niin pian kuin mahdollista.

[/quote]Ei mahda mitään. Lääkärit määräävät koviin kipuihin runsaan vuodon päälle vain särkylääkkeitä. Tätä ollut jo 15 vuotta.

[/quote]

Niin. Ihme juttu, kun joku luulee, että menkkakivut on jotain mistä voi parantua. Tai jotain minkä lääkäri voisi taikoa pois. Särkylääkkeitä minullekin on aina määrätty.

Vierailija
30/36 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitatteko herpeskivuistannekin? Samalla alueella siinäkin liikutaan.

Vierailija
31/36 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta muitten vaivat paskan vertaa. En halua kuulla.

Vierailija
32/36 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 08:53"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 08:42"][quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 21:24"]Mulla kun on menkat, en pääse kipujen vuoksi ylös sängystä kahteen päivään. Mut en mä siitä kyllä mihkään facebookkiin valita :-o

[/quote]

[/quote]

Niin. Ihme juttu, kun joku luulee, että menkkakivut on jotain mistä voi parantua. Tai jotain minkä lääkäri voisi taikoa pois. Särkylääkkeitä minullekin on aina määrätty.

[/quote]

Joo en varsinaisesti suosittelisi hakemaan särkylääkkeitä terveyskeskuslääkäriltä mutta esim itselläni ja monilla muilla on auttanut sokerin vähentäminen, akupunktio, yrtit jne. Aina kannattaa kokeilla :)

Vierailija
33/36 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää minkä tahansa vaivojen valittelu.

Vierailija
34/36 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä ajattelisit tuttavasta, joka kirjoittaisi Facebookiin, että "voi helvetti kun ei taaskaan kyrpä pysy pystyssä". Ihan normaali ja luonnollinen vaiva sekin, mutta haluatko kuulla miespuolisten tuttaviesi erektio-ongelmista?

Vierailija
35/36 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 18:47"]Mitä sinä ajattelisit tuttavasta, joka kirjoittaisi Facebookiin, että "voi helvetti kun ei taaskaan kyrpä pysy pystyssä". Ihan normaali ja luonnollinen vaiva sekin, mutta haluatko kuulla miespuolisten tuttaviesi erektio-ongelmista?

[/quote] Oli kyse kivuista.

Vierailija
36/36 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 19:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 18:47"]Mitä sinä ajattelisit tuttavasta, joka kirjoittaisi Facebookiin, että "voi helvetti kun ei taaskaan kyrpä pysy pystyssä". Ihan normaali ja luonnollinen vaiva sekin, mutta haluatko kuulla miespuolisten tuttaviesi erektio-ongelmista?

[/quote] Oli kyse kivuista.

[/quote]

Perusteluna oli, että kyse on luonnollisesta vaivasta. Vaikka erektio-ongelma ei aiheuta fyysistä kipua (kai), on se ihan luonnollinen vaiva ja aiheuttaa takuulla ainakin henkistä kipua. Kai siitä valittamisen pitäisi olla ihan yhtä normaalia kuin menkkakivuista valittamisen?