Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin väitellä tohtoriksi, oman omakotitalon, ja säästössä edes 50,000 euroa ennen lapsen saamista

Vierailija
26.12.2020 |

Eikä mulla ole vielä edes miestä ja ikää on kohta 28. Gradua vasta kirjoitan, jääkö minuklla lapset saamatta mitä luulette?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat noita asioita? Elämän ei pitäisi olla vain suorittamista siksi, että saa rastittua listan kohdat tehdyiksi.

Miksi joku haluaa sinistä väriä, vaikka elämässä pitäisi olla punaista ja oranssia väriä. MINUN mielestäni. Koska minä haluan niin. Miksi joku haluaa sinistä? Se on väärin haluttu.

Kysyyn siksi, koska tunnen ihmisen, joka elää nuorena tekemänsä listan mukaan. Jos asia on listalla, se tehdään, vaikkei se ole järkevää ja vaikka siihen liittyy isoja riskejä myös muita ihmisiä kohtaan. Tämän ihmisen elämä kuulostaa kärsimykseltä. Siksi kyseenalaistan listan mukaan elämisen ja suorittamisen. Ehkä nautinto tulee siitä, että saa ruksittua tehdyt kohdat pois mutta onko se oikein esim. Puolisoa tai lapsia kohtaan.

Vierailija
22/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää?

Luuletko todellakin, että noiden saanti on vain valintaa vailla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat noita asioita? Elämän ei pitäisi olla vain suorittamista siksi, että saa rastittua listan kohdat tehdyiksi.

Miksi joku haluaa sinistä väriä, vaikka elämässä pitäisi olla punaista ja oranssia väriä. MINUN mielestäni. Koska minä haluan niin. Miksi joku haluaa sinistä? Se on väärin haluttu.

Kysyjä varmaan tarkoitti, että noin elämästä ei tule ikinä nautittavaa. Ei siinä sitten mitään, jos ehdottomasti haluat elää huonomman elämän, kuin mihin sinulla olisi mahdollisuus, jos tajuaisit vähän enemmän.

Vierailija
24/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyjä varmaan tarkoitti, että noin elämästä ei tule ikinä nautittavaa. Ei siinä sitten mitään, jos ehdottomasti haluat elää huonomman elämän, kuin mihin sinulla olisi mahdollisuus, jos tajuaisit vähän enemmän.

Ja minä taas tarkoitin juuri sitä, että henkilö x voi tykätä ja haluta asioita, jotka ovat henkilölle y kärsimystä. Ja päinvastoin. Se että elämästä ei tule nautittavaa sinulle esim. kouluttautumalla tohtoriksi, ei tarkoita, ettei asia voisi olla niin jollekulle toiselle. Minustakin avantouinti on kärsimystä, mutta kummasti jotkut tykkäävät.

Vierailija
25/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyyn siksi, koska tunnen ihmisen, joka elää nuorena tekemänsä listan mukaan. Jos asia on listalla, se tehdään, vaikkei se ole järkevää ja vaikka siihen liittyy isoja riskejä myös muita ihmisiä kohtaan. Tämän ihmisen elämä kuulostaa kärsimykseltä. Siksi kyseenalaistan listan mukaan elämisen ja suorittamisen. Ehkä nautinto tulee siitä, että saa ruksittua tehdyt kohdat pois mutta onko se oikein esim. Puolisoa tai lapsia kohtaan.

Jos haluaa, niin haluaa. Jännä, miten toisten haluja syyllistetään ja toisten ei. Onko oikein lapsia kohtaan erota, polttaa tupakkaa jne. mihin moni arjessa syyllistyy

Vierailija
26/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä palstalta ei kannata odottaa tohtoritason neuvoja. Vastaajista moni ei ole sisäistänyt edes ala-astetason oppeja... Onnea ap, laadi suunnitelma ja ala toteuttaa sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä