Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi osa purkaa joulun jo pois kesken joulun?

K
26.12.2020 |

Mikä tämä uusi juttu on että joulukoristeet laitetaan lokakuussa ja sitten ne pitää repiä tyyliin joulupäivänä koska "tää joulu on jo niin nähty". Vastahan se oikea joulunaika alkoi????

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on nykyään niin add...

Vierailija
2/71 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun joulu kestää Nuutin päivään.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin jo pikkukoristeita, kuten tonttuja ja joulupukkeja laatikoihin. Kuusi saa olla uuden vuoden yli. Tein tänään viikkosiivouksen.

Vierailija
4/71 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oon ihmetellyt samaa. Itse pidän joulua miltei tammikuun puoleen väliin.

Tosin, myönnän sen, että jo näin tapaninpäivänä joulufiilis on jotenkin lässähtänyt. Onko se itse joulun _odotus_, se mikä joulufiiliksen tuo?

Vierailija
5/71 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkajan joulu on alkanut jo marraskuussa. Ihan samaa ihmetellyt.

Vierailija
6/71 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuusi värisee jo pahasti. Tuotiin sisään viikko ennen aattoa eikä hyvästä kastelusta ja kuusen jalan katkaisustakaan huolimatta pysy neulaset enää kiinni. Mietin juuri, että uudenvuodenaattoa en ainakaan tuollaisen raakun kanssa enää vietä.

Vierailija
7/71 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan monille se joulun odotus tuo joulumielen ja tapaninpäivänä joulu alkaa heille olla ohi. Itse en laita koristeita lainkaan joten en puhu omasta puolestani.

Vierailija
8/71 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kuusi värisee jo pahasti. Tuotiin sisään viikko ennen aattoa eikä hyvästä kastelusta ja kuusen jalan katkaisustakaan huolimatta pysy neulaset enää kiinni. Mietin juuri, että uudenvuodenaattoa en ainakaan tuollaisen raakun kanssa enää vietä.

Sittem siinä kuusessa on jotain vikaa tai siitä on katkottu esim latvasta oksia, joiden kautta kosteus haihtuu. Typerin syy ikinä, iän kaiken kuusia pidetty loppiaiseen asti.

Ap

Vierailija
9/71 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo oon ihmetellyt samaa. Itse pidän joulua miltei tammikuun puoleen väliin.

Tosin, myönnän sen, että jo näin tapaninpäivänä joulufiilis on jotenkin lässähtänyt. Onko se itse joulun _odotus_, se mikä joulufiiliksen tuo?

Itsellä vähän lässähtänyt mutta vain sen takia kun nykyisin on näitä jotka haluaa jo joulupäiväbä jatkaa normaalia elämää + että televisiosta ei tule jouluohjelmia enää yhtä paljon mitä ennen. Itselle joulu on rauhoittumista ja lahjoista ja ruoasta nauttimista, pelailua ym. Ainut aika vuodesta milloin saa löhötä kunnolla, en ymmärrä miten jotkut ei halua käyttää tilaisuutta hyväkseen. Plus onhan kuuset, kynttilät ym todella kodikkaita. Toki nykyiseen valkoiseen puoliksi tyhjään kämppään nämä kaikkihab on vain ylimääräistä roinaa jotka halutan pian pois.

Ap

Vierailija
10/71 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouli on ohi saatana!!

Vierailija
11/71 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanut viime vuosina joulukoristeluja siten että laitan kuusen aiemmin mutta poistan nopeammin, yleensä 1.1. Tänä vuonna ajattelin siivota joulukoristeet pois jopa tänään tai huomenna. Kukkakaupasta tulppaanit ja päivän pitenemistä ihastellen pärjää paremmin vuoden v*ttumaisimman kuukauden eli tammikuun.

Vierailija
12/71 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pois, ei jaksa katsella. Joulun odotus taas on mukavaa.

Vierailija
13/71 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vasta odotan, että pääsen nauttimaan kotijoulusta. Koristelut sain valmiiksi aattoyönä ja sitten lähdettiinkin joulunviettoon muualle. Tänään mennään kotiin. Kuusi on yleensä tammikuun puoliväliin asti, aikaisemmin ei raaski luopua.

Vierailija
14/71 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähti jo kuusi. Ei sitä jaksanut enää katsella ja varisi liikaa, kun vauva jatkuvasti roikkui siinä. Muut joulukoristeet häipyy ensi viikolla. Ei minulla ainakaan enää mitään joulufiilistä ole. Ps. Voin löhötä ja rentoutua myös ilman joulukuusta :D

Vierailija
15/71 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vasta odotan, että pääsen nauttimaan kotijoulusta. Koristelut sain valmiiksi aattoyönä ja sitten lähdettiinkin joulunviettoon muualle. Tänään mennään kotiin. Kuusi on yleensä tammikuun puoliväliin asti, aikaisemmin ei raaski luopua.

Itsekin vasta tänään pääsee nauttimaan omasta kuusesta ja ruoista.

Vierailija
16/71 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin jo pikkukoristeita, kuten tonttuja ja joulupukkeja laatikoihin. Kuusi saa olla uuden vuoden yli. Tein tänään viikkosiivouksen.

Miksi teet Jeesus-lapsesta surullisen huudattamalla imuria pyhäpäivänä? Häpeä jos osaat!

Vierailija
17/71 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lähti jo kuusi. Ei sitä jaksanut enää katsella ja varisi liikaa, kun vauva jatkuvasti roikkui siinä. Muut joulukoristeet häipyy ensi viikolla. Ei minulla ainakaan enää mitään joulufiilistä ole. Ps. Voin löhötä ja rentoutua myös ilman joulukuusta :D

No en p*****e jaksas itekkään katella kun olisin sen jo syksyllä esille laittanut.

Vierailija
18/71 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos se lapsi roikkuu siinä puussa, kun laiska mamma vaan makaa ja löhöää? Etkö osaa opettaa tenavalle käytöstapoja, vai onko siitä liikaa vaivaa?

Vierailija
19/71 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta muut saa pitää joulukoristeensa vaikka vappuun saakka, mutta meillä joulu on ohi siinä 27. tai 28. päivä ja sitten aletaan valmistautumaan uuden vuoden viettoon. Siihen ei kuulu kuuset ja tontut.

Vierailija
20/71 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään pois, ei jaksa katsella. Joulun odotus taas on mukavaa.

Vähän huvittavaa että juhlan odotus on kivempaa kuin itse juhlan viettäminen....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan