Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olo niin kuin olis raiskattu henkisesti :(

Vierailija
26.05.2014 |

Mulla romahti lattia nyt jalkojen alta miehen valheiden takia :( Miten voi ihminen ollakin niin kylmä...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kierot miehet kiertoon. Tuolla se munkin entinen viilettää ja pettää uudessa suhteessaan. Good bye forever näille jannuille!

Vierailija
2/11 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin niin paljon itsenäisyydestä ja vapaudesta että en ollenkaan tajua millaisessa tilanteessa vaihtaisin tämän kaiken minulle valehtelevaan ja pellenään pitävään ihmiseen. Lähtis pihalle saman tien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on käynyt mullekin. Erosta kolme vuotta ja juuri aloitin terapian ja masennuslääkkeet.

Vierailija
4/11 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta nyt on ainakin varmaa että mies on täysin tunteeton narsisti. Pitkä oli suhde ja eläny ns. kaksoiselämää jo pitkän aikaa. Ei täältä enää niin vain nousta kun kaikki on menny...En nyt voi selittää enempää. Ei ole voimia...

ap

Vierailija
5/11 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin narsistin vaimona 11 vuotta.

voimia Ap

T:nro 8

Vierailija
6/11 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä sieltä nouset mutta matka siihen voi olla pitkä ja apua kannattaa hakea psykologilta! Itse juuri viime kuukaudet samaan paskaan joutuneena tiedän miltä susta tuntuu,mulla alkaa jo helpottaa ja olen saanut omat asiani aika hyvään malliin.Jaksat vaan ajatella että jossain sua odottaa parempi mies,kyllä niitäkin on!

Vierailija
7/11 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä romahda toista kertaa niin pahasti kun tiedät mistä kulkea ja miten väistellä. Kiipeät vain ylös sieltä, huiskit pölyt pois, tarvittaessa vaihdat vaatteet uusiin ja puhtaisiin ja jatkat kulkemista viisaampana ja asioista oppineena. Jos se ei tapa, se vahvistaa.

Vierailija
8/11 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro lisää?

Vierailija
9/11 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onneks vaan henkisesti

Vierailija
10/11 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kauheuden tietää vain, jos se on osunut kohdalle. Ja valehtelija jatkaa valheitaan jonkun toisen kanssa ja aiheuttaa lisää tuhoa. Ap, toivotan voimia ja rohkaisen juttelemaan vaikka jonkun ammattiauttajan kanssa, jos olet ihan riekaleina.

Vierailija
11/11 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa jäädä tulee makaamaa. Vahvistu ja voimaannu, olet yhtä kokemusta viisaampi. Tsemppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan