Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ostanut tänä vuonna vaatteita 1000 eurolla (sis. silmälasit)

Vierailija
26.12.2020 |

Näköjään kasautunut vähän tietyntyyppistä tiettyyn ajankohtaan:
- tammikuu toppatakki + ulkoilukengät
- helmikuu neulemekkoja x 2
- maaliskuu värikkäitä sukkia
- huhtikuu kevät-/syysparka x 2
- toukokuu reppu, t-paitoja, trikoohousuja x 3
- kesäkuu t-paitoja, rintaliivejä x 4
- heinäkuu silmälasit x 3, sadetakki
- syyskuu ulkoiluhousut x 3, alushousuja
- lokakuu talvinilkkurit x 2, työkengät
- marraskuu ylipolvensukkia, mustia sukkia, farkut x 2
- joulukuu talviparka, sekalaista alennusmyyntivaatetta (lähinnä yläosia)

Huomaan että puuttuu kesäkengät kokonaan (olen monta vuotta kulkenut samoilla Riekereillä) joten ne jäävät ensi vuodelle hankittavaksi ainakin. Samoin joku kesäinen kietaisutyyppinen mekko, sitä etsiskelin jo tänä vuonna mutta mieleistä ei tullut vastaan. Mutta jos sitten pääsisi halvemmalla :)

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostaut pari t-paitaa ja yhdet farkut tänä vuonna, noin 100e maksoi yhteensä.

Moottoripyöräily-vaatteisiin taas mennyt lähes 1000e.

Vierailija
22/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että sä oot tyhmä ap. Sori. Onneksi et ole minun läheiseni, kuristaisin noin tyhmän akan kuoliaaksi. Silmälasit eivät ole vaatteita, vaan niillä korjataan näköä ja linsseissä on hionta.

Jos olisin ostanut lasit vain tuon takia, en olisi tarvinnut kolmia vaan nyt ostin vain ja ainoastaan ulkonäön takia (ja koska voin). Mutta joo, jatkakaa nimittelyä vain.

Ja koska voit? Kuvitteletko, ettei kellään muulla olisi varaa samaan?

Ja kyseessä eivät ole silmälasit, jotka olisivat VAATTEITA, typerys, vaikket näkisikään niillä yhtään paremmin. Ehkä sä tarttisit vaatteita, joilla sä TAJUAISIT asioita paremmin?

Oho otatpa palstan jutut henkilökohtaisesti. Mene muualle raivoamaan kun tässä ei ole sinusta kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä satanen on mennyt vaatteisiin, riippuu vähän siitä, onko piilarit vaate.

Vierailija
24/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lasit yksistään maksavat normaalihinnalla yli tonnin (linssit, kehysten hintaa tuossa ei paljon ole) onneksi on puolen hinnan tarjouskausia, toivottavasti koskaan lasit ei hajoa muuna aikana vuodesta!  

Niinpä, ja siis jos mä olisin tuon otsikon kirjoittaja, niin se tarkoittaisi, että vaatteisiin ois jäänyt 300e, koska silmälasit olivat 700e. Sulla sitten sitä, että vaatteisiin ois mennyt 0e.

Miten ihmeessä joku kutsuu jotain asustekehyksiä silmälaseiksi tai jos kutsuu silmälaseiksi niitä, luulee, että ne ovat vaatteita?

Vierailija
25/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että sä oot tyhmä ap. Sori. Onneksi et ole minun läheiseni, kuristaisin noin tyhmän akan kuoliaaksi. Silmälasit eivät ole vaatteita, vaan niillä korjataan näköä ja linsseissä on hionta.

Jos olisin ostanut lasit vain tuon takia, en olisi tarvinnut kolmia vaan nyt ostin vain ja ainoastaan ulkonäön takia (ja koska voin). Mutta joo, jatkakaa nimittelyä vain.

Ja koska voit? Kuvitteletko, ettei kellään muulla olisi varaa samaan?

Ja kyseessä eivät ole silmälasit, jotka olisivat VAATTEITA, typerys, vaikket näkisikään niillä yhtään paremmin. Ehkä sä tarttisit vaatteita, joilla sä TAJUAISIT asioita paremmin?

Oho otatpa palstan jutut henkilökohtaisesti. Mene muualle raivoamaan kun tässä ei ole sinusta kysymys.

No sikäli on, että sun laskukaavalla jos mä olen ostanut vuodessa vaatteita 300 eurolla, niihin on mennyt tonni.

Vierailija
26/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni vaatteisiin 1200e. Mun digipianoni siis on vaate, maksoi tonnin.

Vierailija
27/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni vaatteisiin 1200e. Mun digipianoni siis on vaate, maksoi tonnin.

Meinaan, oon niin hyvännäköinen sen vieressä 🙂

Vierailija
28/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet Lidlin legginsit ja aleyöpaita, siinä mun tämän vuoden ostokset . Yht 18 e.

Vierailija
29/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheasti rompetta halvalla.... Ympäristö kiittää.... 

Itse ostin tänä vuonna silmälasit 850 e ja ratsastusvaatteita (toppatakki, sadetakki, pusero, kypärä, 2 x sukat, hanskat). Yhteensä noin 1400 e (nuo lasit mukana). 

Muuta en tarvinnut.

Vierailija
30/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman halpoja ostat. Vuodessa kahdet kengät ja monta ulkotakkia. Uusitko muuten joka vuosi kausivaatteet vai oliko tämä poikkeuksellinen vuosi? Mietin kun itse ostin viimeksi talvitakin toissavuonna ja menee ainakin 5 vuotta, talvikengät 3 vuoden takaa ja huollettuina menevät vielä toisen mokoman.

Vierailija
31/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä satanen on mennyt vaatteisiin, riippuu vähän siitä, onko piilarit vaate.

Ovat, tottakai!

Vierailija
32/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ostanut korona-aikana eli 10 kuukauteen muita vaatteita kuin kahdet edulliset rintaliivit. Silmälasini maksoivat yli 1000 euroa.

Vierailija
33/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan varmaan kuussa vaatteita tonnilla?

N-77

Vierailija
34/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomattoman halpoja ostat. Vuodessa kahdet kengät ja monta ulkotakkia. Uusitko muuten joka vuosi kausivaatteet vai oliko tämä poikkeuksellinen vuosi? Mietin kun itse ostin viimeksi talvitakin toissavuonna ja menee ainakin 5 vuotta, talvikengät 3 vuoden takaa ja huollettuina menevät vielä toisen mokoman.

Tämä oli poikkeuksellinen vuosi. Ensi vuodelle tosiaan en tarvitse kuin nuo kesähepenet mitä luettelin.

Vierailija
35/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit on asuste, vaikkakin suurimmalle osalle apuväline, koska ovat näkövammaisia. Voihan ne sillä perusteella laskea vaatebudjettiin. Laitan minäkin käsilaukut ja kengät, hanskat, korut ym. siihen vaikka ovat asusteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän