Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katselen Netflixistä Anna A -lopussa-sarjaa, ja pidän siitä. Pitäisikö olla huolissaan sillä

Vierailija
26.12.2020 |

olen vanha mies?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aika vanha nainen.  Anna a sarja on parasta mulle juuri nyt.

Vierailija
2/21 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla huolissaan, minusta sarja on aivan ihana, vaikkei aivan kirjojen mukaan menekään. Olen 56-vuotias nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna a olisi varsin hyvä sarja näin miehen silmin, ellei siihen olisi ympätty mukaan vastenmielistä

feministis-rodullista-asennekasvatusta.

Paljon hyvää kuitenkin, näistä huolimatta.

Vierailija
4/21 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna a olisi varsin hyvä sarja näin miehen silmin, ellei siihen olisi ympätty mukaan vastenmielistä

Näin naisenkin mielestä tismalleen samaa mieltä :)

Vierailija
5/21 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ykköskausi oli hyvä. Sen jälkeen tosiaan meni tooodella huonoksi juuri tuon valistussaarnan takia. Unohdettiin oikeat päähenkilöt ja heidän tarinansa ja pakkosyötettiin woke-soopaa tilalle.

Vierailija
6/21 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa sarjan elää omaa elämäänsä.

Sillä ei ole muuta yhteistä kirjojen kanssa kuin päähenkilön ulkonäkö ja jotkin muut henkilönnimet.

Vierailija
7/21 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Baby-sitters club oli pilattu samalla kaavalla sekin

Vierailija
8/21 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hömötyksestä puhumattakaan. Toivottavasti siirtyvät jo fiksumpiin aiheisiin. Nuo sairaat sex.suuntausten esittelyt ja kiintiöt väsyttää niin. Ja tuo feminismin painotus ällöttää naisenakin.

Vierailija
9/21 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä. Olen ihan innoisssani sarjasta!

M 60

Vierailija
10/21 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kausi oli hyvä,sitten alkoi mennä överiksi...

Kolmas kausi huonoin,harmi..

N 69

Vierailija
11/21 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aika vanha nainen.  Anna a sarja on parasta mulle juuri nyt.

Tuohan on olevinaan vanhan ajan sarja, joten kyllä kai vanhemmat immisetkin mielellään katsovat tuota -  vaikka en usko, että noita tiettyjä seks.suuntauksia ja feminismiä painotettiin noin paljon tuohon aikaan, kuin tuossa sarjassa.

Eiköhän nuo ko. asiat olleet aika "kaapissa" vielä tuohon aikaan. Muuten sarja on ihan paras nykysarja mitä telkusta tulee, vaikka ei tietenkään lyö vertoja "Pieni Talo preerialle", jossa ei oikeasti käyty tuollaisia juttuja läpi ollenkaan.

Vierailija
12/21 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kausi oli hyvä. Sen jälkeen tuo aikakauteen sopimaton homotus, feminismi ja woketus on häirinnyt. Etenkin kun klassikkokirjaa tuossa väärennetään. Varmaan pikkuhiljaa kaikki klassikot kirjoitetaan uusiksi agendan hengessä. Seitsemän veljestä ovat varmaan uudessa versiossa tummaihoisia transihmisiä.

Vierailija
13/21 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen kausi oli hyvä,sitten alkoi mennä överiksi...

Kolmas kausi huonoin,harmi..

N 69

Aivan. Hienosti ja mielenkiintoisesti alkoi, mutta nyt on nämä tietyt, ärsyttävät kiintiöt taas tulleet tähänkin sarjaan mukaan. "Pieni talo" on niin viaton, mutta samalla jännä ja mielenkiintoinen.

N60

Vierailija
14/21 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perseestä. Ei voinut kattoo

Vierailija
15/21 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan näin - eikös hesarimädättäjän jossain kannessa ollut juuri näitä tyyppejä mannekiineina, muka 7:nä veljeksenä. 😡

Vierailija
16/21 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta tarvitse olla huolissaan. Mun mieheni tykkäsi myös siitä. Hän sanoi jopa, että jos hän ikinä olisi lapsen halunnut, hän olisi tykännyt tuollaisesta Annan kaltaisesta, mielikuvitusrikkaasta ja luovasta lapsesta. Minusta tuo oli hauska ja herttainen kommentti, ei lainkaan huolestuttava.

Eräs muukin vanha mies muuten tykkäsi Annasta. Mark Twain on kuulemma sanonut, että Vihervaaran Anna on ihastuttavin tyttölapsi koko maailman kirjallisuudessa. Tuo sarja ei toki kirjojen tapahtumia juuri noudattele kuin ensimmäisellä kaudella, ja silläkin varsin löyhästi, mutta Anna on minusta varsin "annamainen" kuitenkin. Hänen henkilöhahmossaan on kirjojen Annasta säilytetty paljon oleellisia piirteitä.

Vierailija
17/21 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, onhan sarjassa vähän ajankohta huomioiden kohtuuttoman paljon seksuaalivähemmistöjä jne, mutta eipä se minua erityisesti haittaa. Henkilöhahmot ovat kuitenkin mielenkiintoisia ja heihin oikeasti kiintyy. Ihana sarja kaiken kaikkiaan, olen pari ekaa kautta katsonut ainakin kolmesti, voisi katsoa kohta taas uudestaan.

Vierailija
18/21 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sama aika vanha nainen. Olin aika järkyttynyt lukiessani täältä toisen ketjun kommentteja. Itse olen eläytynyt tarinaan ja ihmisiin jotka eivät ole täydellisiä ja hienosti on saatu mukaan ikiaikaisia teemoja elämästä ja maailmasta joka ei ole vieläkään täydellinen enkä minäkään ole.

Vierailija
19/21 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tulee parhaat TV-sarjat?

-

Kanada.

-

-

Vierailija
20/21 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin tehty sarja, Anna on kuin kanadalainen versio Peppi Pitkätossusta. Väkisin mukaan ympätyt modernit teemat (kaikki arvaa kyllä mitkä) vähän huvittaa.  Vaimoni on lukenut alkuperäiset kirjat ja hänen mukaansa niissä ei niitä käsitellä.