Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ostanut tänä vuonna vaatteita 1000 eurolla (sis. silmälasit)

Vierailija
26.12.2020 |

Näköjään kasautunut vähän tietyntyyppistä tiettyyn ajankohtaan:
- tammikuu toppatakki + ulkoilukengät
- helmikuu neulemekkoja x 2
- maaliskuu värikkäitä sukkia
- huhtikuu kevät-/syysparka x 2
- toukokuu reppu, t-paitoja, trikoohousuja x 3
- kesäkuu t-paitoja, rintaliivejä x 4
- heinäkuu silmälasit x 3, sadetakki
- syyskuu ulkoiluhousut x 3, alushousuja
- lokakuu talvinilkkurit x 2, työkengät
- marraskuu ylipolvensukkia, mustia sukkia, farkut x 2
- joulukuu talviparka, sekalaista alennusmyyntivaatetta (lähinnä yläosia)

Huomaan että puuttuu kesäkengät kokonaan (olen monta vuotta kulkenut samoilla Riekereillä) joten ne jäävät ensi vuodelle hankittavaksi ainakin. Samoin joku kesäinen kietaisutyyppinen mekko, sitä etsiskelin jo tänä vuonna mutta mieleistä ei tullut vastaan. Mutta jos sitten pääsisi halvemmalla :)

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika edullisesti olet selvinnyt. Jos mä ostaisin kolmet silmälasit, mulla menisi tonni jo pelkästään niihin.

Vierailija
2/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mulle silmälasit yksin maksoivat jo sen tonnin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika edullisesti olet selvinnyt. Jos mä ostaisin kolmet silmälasit, mulla menisi tonni jo pelkästään niihin.

Tilasin ne netistä todella edullisesti.

Vierailija
4/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit eivät ole vaatteita, ap. Mun silmälasit maksoivat 700e.

Vierailija
5/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä voi tilata netistä saadakseen HALVEMMALLA jotkut tonnin lasit, urpo, kun ei voi sovittaa pokia kasvoihin, sori.

Vierailija
6/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juu, eipä ole reppukaan jonka ostin toukokuussa. Mutta laskin tähän kaikki ns. ulkonäköön liittyvät asiat. 

Vierailija
7/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti määrä korvaa laadun.

Vierailija
8/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä voi tilata netistä saadakseen HALVEMMALLA jotkut tonnin lasit, urpo, kun ei voi sovittaa pokia kasvoihin, sori.

Niin, puhuinkin omista laseistani, enhän mä muiden mieltymyksistä voi mitään tietää.

Vierailija
9/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juu, eipä ole reppukaan jonka ostin toukokuussa. Mutta laskin tähän kaikki ns. ulkonäköön liittyvät asiat. 

Joo, laske vaan, mutta se ei tee silmälaseista vaatteita, haloo. Eikä tietenkään reppukaan ole vaate, mutta se on sentään kangasta!

Vierailija
10/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, puhuinkin omista laseistani, enhän mä muiden mieltymyksistä voi mitään tietää.

Eihän tonnin silmälaseissa mieltymyksistä ole kysymys, typerys! 😄

Vierailija
11/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä tarttisit tonnin lasit, i d i o o t t i, niin sä et tilaisi niitä netistä, koska sä et voisi edes.

Vierailija
12/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esim. kolmet trikoohousut vuodessa ei kyllä määrällisesti ole kovinkaan paljon.

Vierailija
13/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hei, silmälasit eivät ole vaatteita! 🤣

Vierailija
14/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sä oot tyhmä ap. Sori. Onneksi et ole minun läheiseni, kuristaisin noin tyhmän akan kuoliaaksi. Silmälasit eivät ole vaatteita, vaan niillä korjataan näköä ja linsseissä on hionta.

Vierailija
15/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim. kolmet trikoohousut vuodessa ei kyllä määrällisesti ole kovinkaan paljon.

Ei, mutta jos katsoo tuota kokonaismäärää. Useampi takki ja kengät. Ne ovat kalliita laadukkaina uutena ostettaessa.

Vierailija
16/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta jos katsoo tuota kokonaismäärää. Useampi takki ja kengät. Ne ovat kalliita laadukkaina uutena ostettaessa.

Ap luulee, että silmälasit on vaatteita! 😂 Tyrsk!

Vierailija
17/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sä oot tyhmä ap. Sori. Onneksi et ole minun läheiseni, kuristaisin noin tyhmän akan kuoliaaksi. Silmälasit eivät ole vaatteita, vaan niillä korjataan näköä ja linsseissä on hionta.

Jos olisin ostanut lasit vain tuon takia, en olisi tarvinnut kolmia vaan nyt ostin vain ja ainoastaan ulkonäön takia (ja koska voin). Mutta joo, jatkakaa nimittelyä vain.

Vierailija
18/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kallis hinta ole mikään tae laadusta kylläkään. Tuohon ostamaani määrään mahtuu myös kirpparilöytöjä, esim kashmirneule parilla eurolla jne.

Vierailija
19/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ostanut lasit vain tuon takia, en olisi tarvinnut kolmia vaan nyt ostin vain ja ainoastaan ulkonäön takia (ja koska voin). Mutta joo, jatkakaa nimittelyä vain.

Ja koska voit? Kuvitteletko, ettei kellään muulla olisi varaa samaan?

Ja kyseessä eivät ole silmälasit, jotka olisivat VAATTEITA, typerys, vaikket näkisikään niillä yhtään paremmin. Ehkä sä tarttisit vaatteita, joilla sä TAJUAISIT asioita paremmin?

Vierailija
20/35 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lasit yksistään maksavat normaalihinnalla yli tonnin (linssit, kehysten hintaa tuossa ei paljon ole) onneksi on puolen hinnan tarjouskausia, toivottavasti koskaan lasit ei hajoa muuna aikana vuodesta!  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän