"Kivoja" asioita mitkä sinun mielestäsi tuntuu hirveän vastenmieliseltä pakkopullalta?
Minulla tällaisia on esim. mökkeily ja joulu. Silti aina ihmiset yrittävät pakottaa kerta toisensa jälkeen mökkeilemään ja viettämään joulua.
Mitä on sinulla yleisesti kivaksi miellettyjä asioita mitä inhoat mutta aina tuntuu että niistä olisi "pakko" tykätä?
Kommentit (1397)
Uusien ihmisten tapaaminen ja heihin tutustuminen.
Vierailija kirjoitti:
Aikanaan useat päiväkodin joulujuhlat. Karseita esityksiä. Isät tuijotteli vain nuorimman lastenhoitajan tissejä,
Onpas ilkeä viesti ja muistit myös miehiä haukkua.
Eli yläpeukkua tulee varmasti.
Kahvinkeitto jossain laavulla tai kodassa talvella. Epämiellyttävää, tylsää ja varpaat jäätyy.
Kaikki lautapelit on ihan hanurista, en vaan voi sietää niitä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien pyhien pakonomainen juhliminen ja sukuloiminen. Nykyään olen tehnyt selväksi, että haluan istua yksin omassa kodissani joulut, pääsiäiset, uudetvuodet, itsenäisyyspäivät, pyhäinpäivät jne jne.
Meillä nyt ei sukulaiset niin kysele näitä mutta ystävät ja tutut sen sijaan aina urkkivat. "missä vietätte juhannusta/joulua/uutta vuotta ja kenen kanssa", kun vastaamme että kahdestan kotona niin katsovat silmänsä kieroon kuinka tylsiä ollaan kun ei juhlita isossa porukassa jossain "coolissa" paikassa. Siis 40+ ikäisistä kyse, jotenkin kuvittelin että tuo vaihe olisi jäänyt jo muttei näköjään. Niin, meillä ei ole mökkiä mutta on kiva ok-talo ja viihdymme tässä omassa rauhassa metsän keskellä.
Onpa hassua. Pääsin yläpeukuttamaan miltei kaikkea! Enkä edes ole mitenkään introvertti.
Baarit. Kauhean tylsää ja kallista.
Suuteleminen. Ihmisten suut on oksettavia bakteeripesiä, enkä muutenkaan ymmärrä pussailun tarkoitusta, pitäisikö sen tuntua jotenkin hyvältä, vai miksi sitä harrastetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien pyhien pakonomainen juhliminen ja sukuloiminen. Nykyään olen tehnyt selväksi, että haluan istua yksin omassa kodissani joulut, pääsiäiset, uudetvuodet, itsenäisyyspäivät, pyhäinpäivät jne jne.
Ikävää, ettet ole henkisesti ihan terve.
Jos se tuolla mitataan, niin ei ole ollenkaan ikävää! T. Toinen samanlainen
Vierailija kirjoitti:
Suuteleminen. Ihmisten suut on oksettavia bakteeripesiä, enkä muutenkaan ymmärrä pussailun tarkoitusta, pitäisikö sen tuntua jotenkin hyvältä, vai miksi sitä harrastetaan?
Ehkä "se oikean" kanssa se olisi mukavaa? En tiedä kun en ole sellaista koskaan tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki lautapelit on ihan hanurista, en vaan voi sietää niitä.
Lautapelit on kivoja, kun sitä peliä pelaa ensimmäisen kerran. Kiva katsoa minkälainen peli on keksitty. Toinen pelikerta on jo tylsä. Kertakäyttökamaa.
Vierailija kirjoitti:
Baarit. Kauhean tylsää ja kallista.
Täynnä ulkonäkökeskeisiä ihmisiä, joiden ulkonäkö on mennyt pilalle, kun kaikki on vedetty överiksi. PuhkiVärjättyä tukkaa, tatuointeja, paksuja övereitä meikkejä jne. Mukamas tosi seksikästä. LOL
Minulle tulee ekana seksi mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee ekana seksi mieleen.
Jos siitä ei tykkää niin älä hemmetissä harrasta sitä. Ei minkään "miehen mieliksi" tai muustakaan syystä.
Olen ainakin toistaiseksi lapseton mutta vastaan silti: lasten harrastuksien huoltojoukoissa toimiminen. En usko että edes oman lapsen myötä kiinnostuisin kiekko- tai futis juniori toiminnasta. Kavereiden juttuja em. hommista kuullut ja tullut siihen tulokseen ettei minusta saa esim. Lätkämutsia tekemälläkään.
Lasten kanssa uimassa käyminen.
Haluaisin tehdä asiat omaan tahtiini enkä hosua ja kuunnella valitusta siitä miten paleltaa jo suihkutiloissa. "Uiminen" on räiskimistä ja kiipeilyä vanhemman päälle vedessä lastenaltaassa, jossa on turhan usein liikaa porukkaa + osa vanhemmista ei valvo jälkikasvuaan ollenkaan. Mieli tekisi karata viereiseen terapia-altaaseen venyttelemään tai jumppaamaan, mutta siellä on ihan liian syvää lapsille ja tylsää heille toki myös. Porealtaassa lilluminen kuulostaa ihanalta, mutta ei ole sitä, kun ympärillä hilluu ja riehuu kasa lapsia jotka räiskivät vettä tai meinaavat hukkua randomisti.
Saunassa ei voi olla hiljaa, pitää jutella tai, taas, valittaa (tällä kertaa kuumuudesta). Löylyaika jää liian vähäiseksi väkisinkin. Sitten kiireellä pesut, kuivaukset ja hyvä jos ehtii sipaista vähän Niveaa naamaan pukukopissa kun muksu onkin jo valmis lähtemään.
(Joo, rakastan lastani enemmän kuin mitään, mutta yhdessä uiminen on juttu, jonka olen ulkoistanut isälleen.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoitin terveellä sitä, että harmi, ettet terveiden tavoin nauti noiden yhteydessä seurasta ja ole edes osannut terveiden tavoin löytää itsellesi kivaa seuraa ja kivoja läheisiä.
Tämän maailman vitsaus ovat sinun kaltaisesi ihmiset, jotka katsovat asiakseen määrittää mikä on tervettä ja mikä ei.
Tyypilliset kaupunkilomat, joissa tehdään pikainen pakkovisiitti johonkin historialliseen nähtävyyteen vaikkei juurikaan olla kiinnostuneita, mutta täytyy saada selfie Colosseumin tms. edestä Instaan, sitten istutaan katukahviloissa ja shoppaillaan.
Liikunnalliset harrastukset. Joulukalat tai kalaruoat ylipäätään mihin vuodenaikaan tahansa. Sosiaaliset kokoontumiset tyyliin suvun ja perheen kesken, tyttöjen ilta tai työporukalla.
Nykyajan sosialisoiminen. Pitäisi olla koko ajan esillä ja näkyvillä joka paikassa sekä tuntea valtava määrä ihmisiä. Ja jos ei ole naimisissa sosiaalisen median kanssa, ei ole oikeastaan edes olemassa. Ei ihmekään, että kansaa masentaa tällainen järjettömyys.