Laulu Rakkaudelle (inho-ketju) "Saa osoittaa mieltä"
Vapaasti saa purkaa mitä tahansa tuntemuksia tähän ketjuun tästä ohjelmasta.
Tämä on juuri teille negatiivisen asenteen omaaville tyypeille.
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, kivasti ajateltu, että loit erillisen ketjun, jossa voi vapaasti purkaa ärsytystä. Ihmettelen kuitenkin miksi positiivarit ovat vallanneet myös tämän ketjun. Negakommentit kerää ohjelmasta pitäneiltä valtavat määrät alapeukkuja. Siksi ketjun idea ei oikein toteudu, koska ohjelman fanit eivät ilmeisesti malta pysyä poissa täältä? Eivätkö he siedä ajatusta siitä, että joku ei tykännyt ohjelmasta, ja siksi kokevat tärkeäksi tulla tänne alapeukuttamaan kritiikkiä? Kummaa.
Tein tämän aloituksen, jotta kenenkään ei tarvitsisi pahoittaa mieltänsä.
Ohjelman inhoajat olisivat tässä ketjussa,
ja ohjelmasta pitävät olisivat siinä toisessa ketjussa. Kyllä mieleni pahoitin, kun tänne pitää tulla osoittaa positiivarit omaa mieltä alapeukuissa.Antaisivat pessimistien osoittaa mieltänsä tässä ketjussa ilman, että heitä syyllistettäisiin. Kaikkien ei tarvitse olla samaa mieltä asioista, joten sen takia on nämä kaksi aloitusta, kun ei voida sietää toisia.
Positiivareiden ei tarvitse tänne tulla pahoittaa mieltänsä. Onhan heille täällä oma ketjunsa aiheesta.
Mielestäni muistakin ohjelmista voisi tehdä omat ketjunsa positiivareille ja pessimisteille. Eihän se kenestäkään tunnu kivalta, että alapeukkuja tulee kauhea määrä itselleen.
Itse olen enemmän positiivari ja silti tässä tilanteessa puolustelen enemmän pessimistejä. Onhan se niin, että jokaiselta löytyy positiivisia ja negatiivisia tuntemuksia. Voihan sitä niin tehdä, että pitääkin ohjelmasta ja jokin esitys ei miellytä niin tänne sen voi sitten tulla sanomaan, niin voisi välttyä suurilta alapeukuilta.
Sitten on niitäkin, jotka väkisin alapeukuttaa kaikkia kommentteja.
Ajattelin niiden alapeukkujen harvenevan tämän ketjun myötä. Samoin ajattelu myös vastakkain asettelevissa kommenteissa.
Yleisesti ottaen en alapeukuttele kenenkään kommentteja. Enkä jaksa riidellä asioista. Luulisi tälläisen asetelman olevan kaikille hyödyksi.
Ap
Meinaatko sanoa, että tämä ketju on perustettu, jotta negatiivarit saataisiin häädettyä Viralliselta ketjulta häiritsemästä? Vähän holhoavaa jos näin on, ellei, niin ok.
Ihan hauska kokeilla miten toimii, tosin keskustelun kannalta ei taida olla oikein hedelmällistä, jos tarjolla on vain samoja tai samanlaisia mielipiteitä joka asiasta.
En tiedä yhtään minkälaista viestiä tänne sitten pukkaa. En kylläkään ajatellut holhoavani, kun en edes ole kenenkään vanhempikaan. Ei tästä aloituksesta pitäisi olla mitään haittaakaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, kivasti ajateltu, että loit erillisen ketjun, jossa voi vapaasti purkaa ärsytystä. Ihmettelen kuitenkin miksi positiivarit ovat vallanneet myös tämän ketjun. Negakommentit kerää ohjelmasta pitäneiltä valtavat määrät alapeukkuja. Siksi ketjun idea ei oikein toteudu, koska ohjelman fanit eivät ilmeisesti malta pysyä poissa täältä? Eivätkö he siedä ajatusta siitä, että joku ei tykännyt ohjelmasta, ja siksi kokevat tärkeäksi tulla tänne alapeukuttamaan kritiikkiä? Kummaa.
Samaa mieltä, sopisi nyt pysyä siellä omien joukossa ylistämässä eikä tulla tänne pahoittamaan mieltään :))
Tää on muuten jännä ilmiö. Jotkut tyypit tulevat ihan ehdoin tahdoin pahoittamaan mielensä ja riitelemään, vaikka näkevät jo ketjun nimestä, että siellä haukutaan omaa suosikkia. Jossain acpella-ketjussa just ennen joulua kävi joku raivopää haukkumassa ne, jotka uskalsivat sanoa, että eivät pidä Club for fivesta. :D
Luulisi tämän ketjun olevan terapeuttista, kun on lupa päästää höyryjään tästä ohjelmasta.
Ja oikeasti. Älkää alapeukuttako toisten kommentteja. Vaikka ei olisi kunnioittavaa kommenttia niin ei suututa. Ketju on sen mukainen, että pahaa oloa saa purettua.
Ap
Minulla on ollut tapana kommentoida ohjelmia sillä tavalla, että annan sekä positiivista että negatiivista palautetta. Kehun niitä esityksiä, joista pidin ja annan myös tarpeen tullen kritiikkiä. Tämän ohjelman kohdalla toimin sitten niin, että annoin kehut toiseen ketjuun ja negat tänne. Yleensä kuitenkin kommentti on mielestäni mielenkiintoisempi ja monipuolisempi, jos siinä on pystytty tarkastelemaan jaksoa molemmilta kantilta. Silloin ei tule kuvaa, että olisi yltiöpositiivinen hehkuttaja tai pelkkä negatiivisuudessa vellova ilonpilaaja, vaan on kykyä löytää ne hyvät puolet sekä osata antaa kehitysideoita. Esim. Vain elämää -ketjussa tämä on mielestäni toiminut hyvin.
Mua häiritsi katsojana vain se, että Marja Hintikan hiukset/hiuksenpidennykset oli niin epätasaiset. Osa hiuksista oli 5-10 cm lyhyemmät kuin pidemmät osiot, eli latvat näytti hämmentävän epäsopusuhtaisilta. Tuli fiilis, että olikohan osaan hiuksista esim. tarttunut purkkaa ja se kohta oli sitten pitänyt katkaista saksilla ylempää... :-D Kerroksellinen leikkaustyyli olisi toiminut paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi tämän ketjun olevan terapeuttista, kun on lupa päästää höyryjään tästä ohjelmasta.
Ja oikeasti. Älkää alapeukuttako toisten kommentteja. Vaikka ei olisi kunnioittavaa kommenttia niin ei suututa. Ketju on sen mukainen, että pahaa oloa saa purettua.Ap
Siis mitä?. Vai että pahaa oloa saa puretuksi..... Vähän alentuva asenne, eikö.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut tapana kommentoida ohjelmia sillä tavalla, että annan sekä positiivista että negatiivista palautetta. Kehun niitä esityksiä, joista pidin ja annan myös tarpeen tullen kritiikkiä. Tämän ohjelman kohdalla toimin sitten niin, että annoin kehut toiseen ketjuun ja negat tänne. Yleensä kuitenkin kommentti on mielestäni mielenkiintoisempi ja monipuolisempi, jos siinä on pystytty tarkastelemaan jaksoa molemmilta kantilta. Silloin ei tule kuvaa, että olisi yltiöpositiivinen hehkuttaja tai pelkkä negatiivisuudessa vellova ilonpilaaja, vaan on kykyä löytää ne hyvät puolet sekä osata antaa kehitysideoita. Esim. Vain elämää -ketjussa tämä on mielestäni toiminut hyvin.
Itsekin olen sellainen, että sanon hyviä ja huonoja puolia ohjelmasta/esityksestä.
Vain elämää ketjussa on mielestäni liian positiivista porukkaa, sillä kritiikkiä ei sulatella.
Joskus sitä tykkää ja joskus sitä ei tykkää.
Sitä ei näytä osa ihmisistä ymmärtävän.
Jos ei ole ymmärrystä toisin ajattelijoille niin tässä tapauksessa voisi pysyä siinä itselleen sopivammassa ketjussa.
Nyt on tullut puhuttua asioita suoriksi, joten jatketaan nyt aiheiden mukaan...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja oikeasti. Älkää alapeukuttako toisten kommentteja. Vaikka ei olisi kunnioittavaa kommenttia niin ei suututa. Ketju on sen mukainen, että pahaa oloa saa purettua.Ap
Siis mitä?. Vai että pahaa oloa saa puretuksi..... Vähän alentuva asenne, eikö.
Joillakin pahaa oloa ja joillakin pessimistisyyttään. Jatketaan aiheen mukaan...
Ap
Jotta homma toimisi ja negatiivista palautetta antaa haluavat löytäisivät oikeaan ketjuun, näiden molempien keskustelujen tulisi pysyä pinnalla. Muuten käy niin, ettei tätä ketjua löydetä ja kritiikki menee automaattisesti siihen pääketjuun.
Ehkä myös tuo otsikon "inho"-sana on liian voimakas ja voi karkottaa keskustelijoita? Itse en ainakaan inhoa tätäkään ohjelmaa, vaikka antaisinkin sille kritiikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Jotta homma toimisi ja negatiivista palautetta antaa haluavat löytäisivät oikeaan ketjuun, näiden molempien keskustelujen tulisi pysyä pinnalla. Muuten käy niin, ettei tätä ketjua löydetä ja kritiikki menee automaattisesti siihen pääketjuun.
Ehkä myös tuo otsikon "inho"-sana on liian voimakas ja voi karkottaa keskustelijoita? Itse en ainakaan inhoa tätäkään ohjelmaa, vaikka antaisinkin sille kritiikkiä.
En ajatellut tänne tulevan asiallista ja rakentavaa keskustelua aluksi.
Ap
Sama se on joka ketjussa. Jos ei pidä jostain viestistä, voi alapeukuttaa. Eri mieltä saa edelleenkin olla, ketju kuin ketju, jos ei voi allekirjoittaa kyseisen viestin sanomaa, ainakaan riittävissä määrin. Varmimpia tapoja kuivattaa ketju, on keskittyä liikaa peukuista valittamiseen, se on tullut huomattua tällä palstalla useasti ennenkin. Itse kannatan yksi ohjelma, yksi ketju ajattelua. Jos on kaksi eri ketjua, eri lähtökohdista asiaa lähestyvät ihmiset eivät keskustele oikeasti keskenään, vaan pyrkivät elämään omissa kuplissaan. Tällöin toisesta ketjusta voi tulla liian yltiöpositiivinen, toisesta yltiönegatiivinen. Silloin kumpikaan ketju ei anna oikeaa ja tasapainoista kuvaa keskustelun aiheestaan.
Sanotaan, että joidenkin ohjelmien ketjuissa on liikaa positiivista porukkaa, että ei oo tasasuhtaista. Sitten tän ohjelman osalta yritetään tehdä negatiivareille oma ketjunsa ja ajaa heidät sinne, pois itse varsinaisesta ketjusta. Jonkin tässä ei nyt täsmää...
Huomio kiinnittyi ohjelmassa eniten jo mainittuun Edelmanin kovin pinnistelevään reaktioon, en tiedä ehkä häneltä ei sitten erity vain kyyneleitä. Toki liikuttui tyttärensä esityksestä, koska siihen liittyi juuri tuo hänen itsensä esittämä tuutulaulu lapsena. SItten huomio kiinnittyi Reinon reaktioon. Voisin vaikka vannoa, että sekunnin murto-osan ei ensin tunnistanut siskoaan lavalla. En sitten tiedä, onko heillä ollut kovin pitkä aika, etteivät ole olleet tekemisissä. Sanoihan Reino siinä, et 'kiva nähdä'. Heillä oli kuitenkin paras buugi siinä sitten loppujen lopuksi.
Ehkä ohjelman ideana onkin osin (ei kaikkien kohdalla), niin saada vähän lähentymään näitä julkkissukulaisia sitten ? maybe ? Aion katsoa jatkossakin, ja tämä tuli nyt tänne negaketjuun, vaikka ehkä liian posiviesti, sori siitä...
Minä pidän ohjelmasta mutta en tästä ketjusta
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ole ketjun aloittajilla mitään omistusoikeutta tai määräysvaltaa kommentointiin. Ei tämä ole mikään blogialusta vaan keskustelupalsta.
Ikävä ketju. Toivottavasti tulee paljon positiivisia kommentteja
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän ohjelmasta mutta en tästä ketjusta
Onneksi voit katsoa ohjelmaa ja jättää tämän ketjun lukematta! :)
En halunnut kenellekään mitään pahaa, mutta näyttää siltä että jotkut haluavat oikeasti mulle pahaa mieltä. Onnistuitte siinä. :(
Ap
Tehkää mitä huvittaa tällä ketjulla
Se kähinä kuulosti lähinnä kivuliaalta, en minäkään sitä kutsuisi lauluksi. Varmasti kurkku kipeytyy, jos yrittää tuolla tyylillä vetää parikin biisiä.
Mulla ei ole telkkaria. Katsoin ohjelmaa vanhempieni luona, koska isäni oli kiinnostunut tästä uudesta ohjelmaformaatista ja yleensäkin tykkää musaohjelmista. En ole koskaan ennen nähnyt Hintikkaa muuten kuin lehtikuvissa, joten vastatkaahan tietäjät kysymykseeni. Tekikö Hintikan vahva silmämeikki oudon vaikutelman, vai onko hänellä tapana tehdä silmillään jotain kummallista, tyylin availla niitä mahdollisimman isoksi erittäin epäluontevan näköisesti?