Ottaisitko vastaan etäisiä sukulaisia yökylään pääkaupunkiseudulta?
Kommentit (18)
Olen Vantaalta enkä koskaan majoitu sukulaisten luona. Hotelliin menen ( mikäli Möttölän korvessa sattuu sellainen olemaan.)
Menkööt hotelliin. Vuosia olen heitä palvellut, nyt ei enää.
En ottais vaikkei mitään koronaa oliskaan. En ole sukurakas.
Pks:lla asuvat sukulaiset eivät olisi etäisi, kun tästä on alle tunnin matka pks:lle, mutta jos nyt jostain muualta joku ilmoittaisi haluavansa tulla yökylään niin sopisihan se. Saisivat majoittua piharakennuksessa ja voisimme tavata pihalla ja käydä vaikka yhdessä kävelyllä.
Asuintiloihin eivät yövieraat ole tervetulleita yöksi muulloinkaan.
Etäisiä en ottaisi, oli koronaa tai ei. Läheiset ottaisin, oli koronaa tai ei.
Ilmoitin jo, ettemme ota vastaan koronatilanteen vuoksi ja kaikkien asiantuntijoiden suositusten mukaan, mitä ennen joulu annettiin. Saivat majoituksen ystävien luona. Tartuttakoot ne, jos haluavat. Haluamme pysyä terveinä. Ap
Etäisiä sukulaisia en ottaisi, etenkään näin korona-aikana. Enkä välttämättä muutenkaan.
Läheiset ottaisin 1-2 yöksi normaalisti milloin vain, 3 yötä vaatii jo sitä, että on itselle sopiva aika. Nyt korona-aikaan ottaisin ne läheisetkin, mutta toivoisin about viikon pidättäytymistä kokoontumisista sisätiloissa talouden ulkopuolisten kanssa. Tai edes muutaman päivän.
En ottaisi mitään etäisiä sukulaisia missään tapauksessa
Sitten kun koko perhe on saanut rokotteen
En nyt koronan aikaan. Yksi oli tulossa Espanjasta ja tarvitsi yösijan yhdeks yöksi, mutta ehdottomasti kieltäydyin. Sanoin, että joskus paremkaan aikaan sitten. Ihmettelin, miten edes hänellä edes tuli mieleen kysyä yösijaa.
Onko teistä aikuinen siskonpoika ja tämän avopuoliso lähisukua? Näen ehkä kerran vuodessa, jos siloinkaan. Mielestäni ei ole. Majoitan tällaisessa tilanteessa vain mieheni ja lapseni. En ketään muuta.
Meille ei oteta yövieraita muutenkaan. Vain oma lapsi puolisoineen käy yökylässä, kaikki muut menkööt hotelliin. Me emme myöskään itse yövy koskaan toisten nurkissa.
Ei jos eivät olisi pitäneet kunnon karanteenia ennen tuloa. Riskiryhmäläinen taloudessa.
En ottaisi, oli koronaa tai ei. Tässä on klähellä kaksi mukavaa hotellia, ohjaan aina niihin yöpaikan kyselijät. Kutsun kyllä kotiin syömään illalla ja ottamaan pari lasia viiniä samalla kun vaihdetaan kuulumiset, mutta yöåyminen tapahtuu muualla. Olen pari kertaa jopa maksanut hotellin köyhemmille matkalaisille...
Näin ihan normaaleina aikoina, nyt korona-aikaan en kutsuisi kotiini ketään.
En ottaisi mistään päin Suomea näin korona-aikana. Kertoisin syyksi, että meillä on vähän kurkut kipeänä
ja tahdomme olla varovaisia, että korona ei kauttamme leviä. Sanosin, että todennäköisesti ei ole koronaa, mutta jos ihmisiä tapasimme, niin täytyisi ottaa sitä ennen tikku nenään ja se ei nyt hotsita.
En missään nimessä, enkä varsinkaan korona-aikaan. Läheisiä voisin ottaa yhdeksi yöksi korona-ajan ulkopuolella.