Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelin anopin nihkeyttä, kunnes selvisi että mieheni on haukkunut minua hänelle jo pitkän aikaa

Vierailija
26.12.2020 |

Mies on kertonut meidän jatkuvista riidoista ja sanonut kaiken minun syyksi. Kuulemma ovat "faktoja" ladelleet toisilleen minusta. Jo aiemmin mies tai oikeastaan anoppi jäi kiinni siitä, että oli puhunut minusta ilkeään sävyyn useaan kertaan selän takana. Tuolloin mies lupasi, että niin ei tule enää tapahtumaan ja pitää äitinsä kurissa. No nyt sitten on mieskin keksinyt tämän pas*an puhumisen. En voi luottaa yhtään enää kumpaankaan ja päätinkin eilen, että tämä suhde oli tässä. Aika etsiä minulle ja 4v lapselle uusi koti.

En tiedä mitä tällä julkaisulla haen... ehkä lohtua? Tsemppiviestejä? Pelottaa jäädä yksin, mutta vaikeaa on ollut jo pitkään ja tämä tuntui olevan itselleni se viimeinen niitti. Millainen mies puhuu puolisostaan pask*aa omalle ÄIDILLEEN? Äidille, joka muutenkin on puuttunut asioihimme aivan liikaa.

Tuleeko jossain kohtaa se viimeinen ns. lopullinen silaus eropäätökselle?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilannepäivitys: nyt mies on mennyt poistamaan viestit äitinsä kanssa. :D

Että sellasta. Meillä toinen "nainen" onkin anoppi...

Ap

Meilläkin oli. Kuten ex- appiukko sanoi, ei mikään ihme, että erositte: liitossa oli kahden sijasta kolme. No nyt sitten ex-mies valittaa minulle, miten äitinsä roikkuu hänessä. No, se on voivoi, sitä saa mitä tilaa 😳

Vierailija
22/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No koetappa ehdottaa että menisitte parisuhdeterapiaan ja jos mies ei uskalla yksin niin ottaisitte anopinkin mukaan... herättäisikö tuo miestä ajattelemaan omaa käytöstään.

Jos suhde olisi muuten toimiva niin tuon kestäisi mutta kirjoitit että suhde muutenkin vaikea...

Jos mies ei suostu parisuhdeterapiaan niin sitten ei kai jää paljoa valinnan varaa.

Pariterapiaan pitäisi mennä jo silloin kuin rakkautta vielä on jäljellä ja asioissa on jotain korjattavaa. Tässä tapauksessa taitaa olla jo myöhäistä, miehellä ei ole mitään kunnioitusta jäljellä puolisoaan kohtaan.

Pariterapiaan voi mennä silloin, kun ero on lähes varma tai on jo erottu. Silloin tavoite on saada eväitä eron käsittelyyn, voimia käytännön asioiden selvittelyyn, neuvoja lasten asioiden järjestämiseen sekä ehkäistä sitä, että siirtää haavansa lapsiin ja/tai seuraaviin suhteisiin.

Pariterapian tavoite ei aina ole parisuhteen säilyttäminen vaan joko se tai ns. hyvä ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas anoppi ei edes asetu lapsensa puolelle. Ja näkee mikäli oma lapsi käyttäytyy, kun idiootti omassa parisuhteessa.

Vierailija
24/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vasta herkän tunteikasta on, kun ei hennota saksia napanuoraa poikki nelikymppisenäkään. Vai onko siinä joku järkisyy, jonka kehtaa Clint Eastwoodillekin selostaa?

Vierailija
25/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies likaa oman pesänsä, jos kertoo liikaa tai kaiken äidilleen tai kelle vaan ulkopuoliselle ihmiselle. Sellainen on raivostuttavaa ja varmasti nakertaa parisuhdetta.

Mieheni käy aika usein äitinsä luona. Minä nykyään harvoin. Minua on raivostuttanut anopin tyyli puuttua asioihimme. Arvostelut sisällä ja pihalla, argh. Hyvin valitettavaa, mutta ei sellaista jaksa.

Huomaan varovani joidenkin asioiden kertomisessa miehelleni, kun ei halua, että ne menee anopille.

En olisi millään uskonut, millaiset välit minulla on anoppini kanssa, aika viileät.

Hän tietää minun loukkaantuneen ja on pyytänyt anteeksi. En halua katkeroitua, mutta joku varautuminen minussa on. Mitä enää näpeilleen saamaan.

Vierailija
26/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies likaa oman pesänsä, jos kertoo liikaa tai kaiken äidilleen tai kelle vaan ulkopuoliselle ihmiselle. Sellainen on raivostuttavaa ja varmasti nakertaa parisuhdetta.

Mieheni käy aika usein äitinsä luona. Minä nykyään harvoin. Minua on raivostuttanut anopin tyyli puuttua asioihimme. Arvostelut sisällä ja pihalla, argh. Hyvin valitettavaa, mutta ei sellaista jaksa.

Huomaan varovani joidenkin asioiden kertomisessa miehelleni, kun ei halua, että ne menee anopille.

En olisi millään uskonut, millaiset välit minulla on anoppini kanssa, aika viileät.

Hän tietää minun loukkaantuneen ja on pyytänyt anteeksi. En halua katkeroitua, mutta joku varautuminen minussa on. Mitä enää näpeilleen saamaan.

Ei hyvää päivää. Missä mahtaa olla vika jos ei voi omaan puolisoon luottaa, koska pelottaa että hän juoruaa asiat ÄIDILLEEN?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme