Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelin anopin nihkeyttä, kunnes selvisi että mieheni on haukkunut minua hänelle jo pitkän aikaa

Vierailija
26.12.2020 |

Mies on kertonut meidän jatkuvista riidoista ja sanonut kaiken minun syyksi. Kuulemma ovat "faktoja" ladelleet toisilleen minusta. Jo aiemmin mies tai oikeastaan anoppi jäi kiinni siitä, että oli puhunut minusta ilkeään sävyyn useaan kertaan selän takana. Tuolloin mies lupasi, että niin ei tule enää tapahtumaan ja pitää äitinsä kurissa. No nyt sitten on mieskin keksinyt tämän pas*an puhumisen. En voi luottaa yhtään enää kumpaankaan ja päätinkin eilen, että tämä suhde oli tässä. Aika etsiä minulle ja 4v lapselle uusi koti.

En tiedä mitä tällä julkaisulla haen... ehkä lohtua? Tsemppiviestejä? Pelottaa jäädä yksin, mutta vaikeaa on ollut jo pitkään ja tämä tuntui olevan itselleni se viimeinen niitti. Millainen mies puhuu puolisostaan pask*aa omalle ÄIDILLEEN? Äidille, joka muutenkin on puuttunut asioihimme aivan liikaa.

Tuleeko jossain kohtaa se viimeinen ns. lopullinen silaus eropäätökselle?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ero. Paska mies sinulla. Ei noin voi tehdä. Aloita uusi elämä tyttäresi kanssa ja jätä äiti ja poika valittamaan keskenänsä. 😀

2/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia ohjaa liiaksi tunteet. Taas on yksi eroamassa tunnekuohun vallassa. Hyvää loppuelämää

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se lopullinen silaus ole jo tullut..?

Vierailija
4/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska juttu.

Vierailija
5/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae ero. Paska mies sinulla. Ei noin voi tehdä. Aloita uusi elämä tyttäresi kanssa ja jätä äiti ja poika valittamaan keskenänsä. 😀

Kiitos!! Ihanaa kuulla kerrankin näin päin, olen jopa usein ajatellut että ehkä vika on vain täysin minussa ja olen kaiken tämän ansainnut.

Ap

Vierailija
6/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äiti tietenkin on lapsensa puolella.

Vierailija
7/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkevä Siili kirjoitti:

naisia ohjaa liiaksi tunteet. Taas on yksi eroamassa tunnekuohun vallassa. Hyvää loppuelämää

Älä yleistä koskemaan kaikkia naisia. Ei ole sukupuolesta kiinni tunteet, sillä ne on kaikilla.

Vierailija
8/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koetappa ehdottaa että menisitte parisuhdeterapiaan ja jos mies ei uskalla yksin niin ottaisitte anopinkin mukaan... herättäisikö tuo miestä ajattelemaan omaa käytöstään.

Jos suhde olisi muuten toimiva niin tuon kestäisi mutta kirjoitit että suhde muutenkin vaikea...

Jos mies ei suostu parisuhdeterapiaan niin sitten ei kai jää paljoa valinnan varaa.

Vierailija
9/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
10/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No äiti tietenkin on lapsensa puolella.

Huomattu on.. mutta anoppi on myös muutenkin koko ajan puuttunut asioihimme, meillä ei sentään käy siivoamassa kerran kuussa, käy kaupassa ja tee viikottaisia ruokia, kuten miehen veljellä (30v). Joka asiaan on anopilla kuitenkin mielipide ja hänen sanansa on laki, ainakin miehen mielestä. Jos esim. väittelemme jostakin asiasta mieheni kanssa, hän uskoo minua vasta kun anoppi on samaa mieltä kanssani. :D

Sitten tuollaiselta p*skanpuhujalta ja aikuisten lasten paapojalta pitäisi ottaa lastenkasvatus"neuvoja" vastaan.

Vierailija
11/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No koetappa ehdottaa että menisitte parisuhdeterapiaan ja jos mies ei uskalla yksin niin ottaisitte anopinkin mukaan... herättäisikö tuo miestä ajattelemaan omaa käytöstään.

Jos suhde olisi muuten toimiva niin tuon kestäisi mutta kirjoitit että suhde muutenkin vaikea...

Jos mies ei suostu parisuhdeterapiaan niin sitten ei kai jää paljoa valinnan varaa.

Ai että ANOPPI mukaan PARIterapiaan...?! 😄

Just.

Seuraavaksi anopit pitäis sit vissiin ottaa mukaan parisänkyynkin...

Vierailija
12/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ainakin on ihan älytön juoruilija. Olen monta kertaa joutunut sanomaan, etten halua, että hän kertoo MITÄÄN minun tai meidän asioita kenellekään. Koska se on aivan varma, että ne lähtevät esim. juuri anopilta värittyneinä ja muuntuneina eteenpäin ja sitten joudun ottamaan vastaan naapureilta ja sukulaisilta hämmästelyä ja kauhistelua. Ärsyttää, koska itse olen todella yksityinen ihminen. Harkitsen tarkkaan, mitä asioistani kerron ja kenelle. Kokemukseni mukaan ei kannattaisi kertoa mitään kenellekään.

Vierailija
13/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just.

Juu ei kiitos : DDDDD Anopin on muutenkin vaikea ymmärtää että meillä on OMA ELÄMÄ, ei kiitos enempää vettä myllyyn.

Ap

Vierailija
14/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just.

Juu ei kiitos : DDDDD Anopin on muutenkin vaikea ymmärtää että meillä on OMA ELÄMÄ, ei kiitos enempää vettä myllyyn.

Ap

Tuntuu että mielestäsi tässä suurin ongelma on anoppisi eikä sinua haukkuva aviomies.

Vierailija
15/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilitteko liukuvoidetta?

Vierailija
16/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kasvatuksen ajatus pitäisi olla opettaa lapsi pärjäämään ilman vanhempiaan. Surullisen usein näkee äitejä, jotka kasvattavat lapsen kiinni itseensä. Tai miten sen nyt sitten ilmaiseekaan..

Sellaisten miesten kanssa tulee eittämättä vaikeuksia seurustellessa. Toisten kanssa enemmän, toisten vähemmän. Tuo pahan puhuminen kielii siitä, ettei mies kunnioita sinua. Kunnioitatko itseäsi? Jos olet eropäätöksen tehnyt, niin tsemppiä sen läpi käymiseen. Veikkaan että kun pahimmat tunnemyllerrykset ovat ohi, huomaat ettet kaipaa sellaista kohtelua ollenkaan.

Vierailija
17/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä aikuisten lastensa paapojia tulee? Haluaako äidit tietoisesti kasvattaa lapsistaan mammanpoikia?

Vierailija
18/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannepäivitys: nyt mies on mennyt poistamaan viestit äitinsä kanssa. :D

Että sellasta. Meillä toinen "nainen" onkin anoppi...

Ap

Vierailija
19/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariterapiaan pitäisi mennä jo silloin kuin rakkautta vielä on jäljellä ja asioissa on jotain korjattavaa. Tässä tapauksessa taitaa olla jo myöhäistä, miehellä ei ole mitään kunnioitusta jäljellä puolisoaan kohtaan.

Vierailija
20/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhynnyhyyyy, paska mies ja paska anoppi.

Guaranteed replies ja kymmeniä sivuja volinaa. 4/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä