Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

taas on kohta se aika

Vierailija
26.05.2014 |

Taas on kohta se aika, että koulut loppuu ja teinit pääsee kotiin loisimaan ja makaamaan koko päiväksi. Tuttavien teini ei päässyt töihin, ei aio osallistua mihinkään, eikä kuulemma suostu lähtemään edes mökille, koska siellä ei ole 3G verkkoa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen jo näkyi puistossa lojuvia teinejä mopoineen, ei kuulemma viimeisellä viikolla koulussa tapahdu mitään. Videoita katsovat päivät.

Vierailija
2/3 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan lapset sanon minä..miksei sitä nykyään enää lähdetä minnekään ilman pelikoneita Ym.voihan mökillä rentoutua,pelata pihapelejä,kalastaa,uida ja saunoa,lukea jotain kivaa jne..mutta nykynuoret ei taida osata enää,kun istua,maata,pelata ja valittaa kaikesta! Oon 33v.äiti ja lapset 13,10 ja 6.vanhimmalla tahtoo olla samaa vikaa,mutta kun pari päivää on pelaamatta,niin kummasti Se pääkoppa taas selkenee.itselläni on mökkireissuista hyvät muistot.saunapuhtaana soudeltiin ja grillattiin Ym.tavallista..nykyään nuoret on aivan paniikis,jos ei pariin päivään näe facebookia! Rasittavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan lapset sanon minä..miksei sitä nykyään enää lähdetä minnekään ilman pelikoneita Ym.voihan mökillä rentoutua,pelata pihapelejä,kalastaa,uida ja saunoa,lukea jotain kivaa jne..mutta nykynuoret ei taida osata enää,kun istua,maata,pelata ja valittaa kaikesta! Oon 33v.äiti ja lapset 13,10 ja 6.vanhimmalla tahtoo olla samaa vikaa,mutta kun pari päivää on pelaamatta,niin kummasti Se pääkoppa taas selkenee.itselläni on mökkireissuista hyvät muistot.saunapuhtaana soudeltiin ja grillattiin Ym.tavallista..nykyään nuoret on aivan paniikis,jos ei pariin päivään näe facebookia! Rasittavaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi