6-vuotias valittaa hankalaa oloa jaloissa, kipuja niskassa ja vatsassa?
6-vuotiaalla siis ei ole kipuja jaloissa mutta jotenkin hankala, kuulemma ärsyttävä olo niissä. Valitellut myös kipuja niskassa ja vatsassa useammin. Mistä voisi johtua?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Meillä valitti jalkoja ensimmäiseksi. 3v oli, otimme kotiin. Morfiinipullo vieressä. Siitä laitettiin katetriin. Tästä onneksi 20v aikaa.
Tarinasta jäi oleellisin pois, eli mikä oli vaivana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäriin meno on jotenkin vieras käsite suomalaisille naisille? Minä seurustelin kymmenisen vuotta sitten naisen kanssa jolla oli tytär ja tyttö valitteli kuinka mahaan koskee kokoajan ja äiti vaan selitteli että kyllä se siitä ja antoi jotain lääkettäkin. Toisena iltana jo sain siitä tarpeekseni ja sanoin että tuo tyttö viedään nyt lekuriin ja syöpähän sillä oli. Onneksi tyttö jäi henkiin.
m48
Sanoin siis tytölle että nyt lähdetään ja puettiin päälle ja vein itse sen sinne. Äiti tajusi sentään tulla mukaan vaikka esteli että ei sinne turhan takia lähdetä.
m48
https://yle.fi/uutiset/3-10409878
Ohhoh! Mitähän "lääkettä" äiti oli antanut hänelle - ja millä perusteilla? Olisi aika selvittää sellainen!
Suosittelen lääkäriä minäkin. Meidän lapsen pitkäaikaissairaudessa oli samantyylisiä oireita. Sairaus on ikävä, mutta sen kanssa pystyy elämään. En ala tehdä diagnoosia, koska moni sairaus voi oireilla noin, kuten voi kasvukivutkin.
Sanoin siis tytölle että nyt lähdetään ja puettiin päälle ja vein itse sen sinne. Äiti tajusi sentään tulla mukaan vaikka esteli että ei sinne turhan takia lähdetä.
m48