Ihminen, jonka paikalle ilmaantuminen nostaa jo verenpainetta
Tunnetteko sellaisia? Siis ihmisen, joka jo pelkästään ilmaantuessa paikalle tai läsnäolollaan saa sinut tuntemaan ärtymystä, saa verenpaineen koholle tai tuntuu tosi raskaalta.
AP aloittaa kohta
Kommentit (28)
Eeköhän tuo oo vua se, kenestä hyö haastellisen lahjoo selän tukkoo. Vähemmästäkin verenpaine nousoo, kun ee voe nii vappaasti huastella ja jauho läpijä.
Jos et ihan oikeasti tunne ihmistä olisitko vain kiltti ja nöyrä ja kiitollinen? ✌️
Oli sellainen luokkalainen aikoinaan. Ei muuten mitään häntä vastaan, mutta hän oli oikeasti idiootti. Siis sanan merkityksessä. Viimeinen vuosi hän oli ryhmässäni joka ikinen päivä. Yhtenä päivänä paloi käämit hänen takiaan, marssin opettajan huoneeseen ja kysyin syytä miksi hän on riesanani jatkuvasti eikä koskaan vaihdu toiseen ryhmään. Vastaus: "On varmaan välillä rankkaa, mutta sä oot ainoa koko luokasta, joka osaa selittää asiat niin, että X ymmärtää."
Jahas, kiva kiitti. Kyllähän hänelle sain väännettyä asiat, mutta mun omat työt kusi sen takia.
Kiitos tämän naisen mun vanha koulu on blokattu yhdestä firmasta. Hän oli siellä harjoittelujaksolla ja firmalla meni asiat solmuun hänen takiaan. Opettaja sai kuulemma kuulla kunniansa kun päästi hänet yhteenkään paikkaan työskentelemään.
APlla on eräs vanhempi sukulaisnainen, joka saa aikaan tämmöisiä tuntemuksia niin minulla kuin sisaruksillanikin.
On todella ennakkoluuloinen, mutta olevinaan tosi suvaisevainen. Esim. osoittelee juoppoja puistossa ja kertoo, miten ne pilaavat ilmapiirin, vaikka kaikki oli hyvin kunnes valitus alkoi. On asiantuntijatyössä ja tekee mielestään tosi tärkeää työtä, jota en kiistä, mutta halveksii vähemmän koulutettuja avoimesti ja vähättelee heidän mielipiteitään ihan tavallisissakin asioissa. Esim. törmäsi palomieheen jota halveksi(?), mutta suhtautuminen muuttui kun kuuli joltain, että tämä palomies oli kirjoittanut 5 laudaturia, mutta menikin kutsumusammattiin. Nainen kehuskelee vieläkin akateemisillä saavutuksillaan (maisteri).
Teimme yhdessä rakennusprojektia, joka osoitti todella rasittavan piirteen hänessa. Hän löytää aina valitettavaa ja alkaa riidellä siitä kovaäänisesti. Sitten kun yksi asia on ratkaistu, alkaa meuhkaaminen toisesta asiasta.
Yksi sukulainen kärsi kovista hermokivuista ja sai kipukohtauksen niin tämä nainen, ei auttanut esim. kantamaan tätä mukavaan asentoon, vaan alkoi vaan kovaan ääneen kertoa, miten epäkohteliaasti tämä kipuinen puhuu kohtauksen aikana ja että hän olisi "ihan sekaisin".
Viimeksi tänään, kun oli kylässä joulupäivänä hän alkoi juhlapöydässä naureskella kovaan ääneen sille, miten herkkä lapsi olin. Muut eivät jatkaneet aiheesta, mutta tämä nainen vain jatkoi. Tämä sai kysymään täältä, että onko muilla tälläisiä tuttavia.
Vierailija kirjoitti:
Oletko yliherkkä?
Voi olla täysin mahdollista. Esim. suoraa vittuilua ja huutamista kestän tosi hyvin jo työni puolesta, mutta tuommoinen menee kyllä ihon alle välillä.
Vierailija kirjoitti:
Oli sellainen luokkalainen aikoinaan. Ei muuten mitään häntä vastaan, mutta hän oli oikeasti idiootti. Siis sanan merkityksessä. Viimeinen vuosi hän oli ryhmässäni joka ikinen päivä. Yhtenä päivänä paloi käämit hänen takiaan, marssin opettajan huoneeseen ja kysyin syytä miksi hän on riesanani jatkuvasti eikä koskaan vaihdu toiseen ryhmään. Vastaus: "On varmaan välillä rankkaa, mutta sä oot ainoa koko luokasta, joka osaa selittää asiat niin, että X ymmärtää."
Jahas, kiva kiitti. Kyllähän hänelle sain väännettyä asiat, mutta mun omat työt kusi sen takia.
Kiitos tämän naisen mun vanha koulu on blokattu yhdestä firmasta. Hän oli siellä harjoittelujaksolla ja firmalla meni asiat solmuun hänen takiaan. Opettaja sai kuulemma kuulla kunniansa kun päästi hänet yhteenkään paikkaan työskentelemään.
Luulen ymmärtäväni täysin sinua. Itsekin olen törmännyt sellaisiin, joiden olisi välillä vain parempi jättää toimimatta. Meillä oli opiskelijakunnalla kassa, jonka avulla vuokrattiin viidensadan hintainen tuote päiväksi. En kerro tunnistusriskin takia, että mikä, mutta se ei ole olennaista. Tälle ei voi nyt kun nauraa:D
Kun tuote piti palauttaa tämä uuno viittasi, että hän voi palauttaa tuotteen takaisin vuokraajalle postilla. Kaikki suostuivat. Parin viikon päästä vuokraaja kyseli, että missä tuote viipyi ja aloimme selvittää asiaa tämän uunon kanssa.
Kävi ilmi, että tuote oli hukkunut, koska tämä oli laittanut sen postin (nouto)pakettiautomaattissa auki oleeseen luukkuun sisälle ja lyönyt luukun kiinni ja vain lähtenyt paikalta. Ilman kirjekuorta, ilman postimaksua, ilman osoitetietoja, ilman yhtään mitää. Pelkkä tuote NOUTOpakettiautomaatin luukkuun sisään:D
Tarina ei lopu tähän vaan tämä vaati rehtoria myöten, että korvausvastuu jaettaisiin koko opiskelijakunnan hallituksen kesken, mutta lopulta tämä saatiin hyväksymään homma ja korvaamaan tuote omista rahoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko yliherkkä?
Voi olla täysin mahdollista. Esim. suoraa vittuilua ja huutamista kestän tosi hyvin jo työni puolesta, mutta tuommoinen menee kyllä ihon alle välillä.
Niin, se epäsuoruus on perzeeztä. Toiset ei tajuu... Sit jos sen ainoan kerran viskaat luumurahkat naamaan, oletkin ns hoidon tarpeessa🤮
Tsemii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko yliherkkä?
Niin, se epäsuoruus on perzeeztä. Toiset ei tajuu... Sit jos sen ainoan kerran viskaat luumurahkat naamaan, oletkin ns hoidon tarpeessa🤮
Tsemii
Totta, ja näihin ei aina voi edes täysin katkaista välejäkään
Det finns i Rom personer av beskäftigt slag,
som ivrigt fjantar kring i sysslolöst besvär,
flämtande med sitt myckna ingenting,
själva uttråkade och andra till förtret.
Phaedrus
Tunnen. Sisko on sellainen. Ei tarttee kun ajatuksen harhaantua ajattelemaan sitä ja raivo puskee läpi.
Tuo oksennuksen oksennus Martina Aitolehmä. Siinäpä akka jossa ei ole mitään hyvää. Narsistien narsisti, torppaa noin satamiljoonaa kertaa pahempi. Moukkien moukka. Oikein sopiva uhri karvakourille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen ymmärtäväni täysin sinua. Itsekin olen törmännyt sellaisiin, joiden olisi välillä vain parempi jättää toimimatta. Meillä oli opiskelijakunnalla kassa, jonka avulla vuokrattiin viidensadan hintainen tuote päiväksi. En kerro tunnistusriskin takia, että mikä, mutta se ei ole olennaista. Tälle ei voi nyt kun nauraa:D
Kun tuote piti palauttaa tämä uuno viittasi, että hän voi palauttaa tuotteen takaisin vuokraajalle postilla. Kaikki suostuivat. Parin viikon päästä vuokraaja kyseli, että missä tuote viipyi ja aloimme selvittää asiaa tämän uunon kanssa.
Kävi ilmi, että tuote oli hukkunut, koska tämä oli laittanut sen postin (nouto)pakettiautomaattissa auki oleeseen luukkuun sisälle ja lyönyt luukun kiinni ja vain lähtenyt paikalta. Ilman kirjekuorta, ilman postimaksua, ilman osoitetietoja, ilman yhtään mitää. Pelkkä tuote NOUTOpakettiautomaatin luukkuun sisään:D
Tarina ei lopu tähän vaan tämä vaati rehtoria myöten, että korvausvastuu jaettaisiin koko opiskelijakunnan hallituksen kesken, mutta lopulta tämä saatiin hyväksymään homma ja korvaamaan tuote omista rahoistaan.
Apua. Jos tämä vanha luokkalaiseni ei ole tämä sama tyyppi niin sitten ovat tosiaankin hengenheimolaisia. Miten tämä kertomasi ihminen edes kehtasi vaatia, että korvaus jaetaan? Menee yli hilseen.
Ja joo, tämän minun kertomukseni naisen takia olin monet päivät koulussa vielä päivän päättyessä. Hän kun oli mm. sitä mieltä, että tilaustyötä ei edes aloiteta kun "En mä olisi kerinnyt sitä tekemään ennen koulun loppua." Tiedätkö, miten kivaa on kun kysyt Xltä miten kakku onnistui ja hän kohauttaa olkiaan ja toteaa, ettei hän sitä tehnyt kun ei olisi kerinnyt.
Kyseessä jumaliste tilaustyö! Ei muuta kun soittamaan asiakkaalle, pahoittelemaan, että viivästyy ja kiireellä leipomaan. Monet huudot sain kuulla asiakkailta kun en yksinkertaista asiaa osaa ajoissa tehdä. Ei ollut edes minun hommani ja silti minä sain ottaa kiroilut vastaan. Kun sanoin asiasta tälle naiselle ei hän ymmärtänyt ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo oksennuksen oksennus Martina Aitolehmä. Siinäpä akka jossa ei ole mitään hyvää. Narsistien narsisti, torppaa noin satamiljoonaa kertaa pahempi. Moukkien moukka. Oikein sopiva uhri karvakourille.
Voi kiitos tästä, niiiin samaa mieltä. Sairaan oksettava akka on hän.
Ihan itsestäänhän tuo on kiinni.