Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen, jonka paikalle ilmaantuminen nostaa jo verenpainetta

Vierailija
25.12.2020 |

Tunnetteko sellaisia? Siis ihmisen, joka jo pelkästään ilmaantuessa paikalle tai läsnäolollaan saa sinut tuntemaan ärtymystä, saa verenpaineen koholle tai tuntuu tosi raskaalta.

AP aloittaa kohta

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut kun 3 kertaa livenä tavata yksi sometuttu. Voiko ollakkaan niin ärsyttävää ämmää. En enää ees seuraa tiliään, tuntuu että naamansa tulee esiin kaikkialla. Se mikä tyypissä ärsyttää niin esittää empaattista ja ystävällustä mm tilillään. Sepittelee juttuja vähän väliä miten hänet pysäytetään, mihin meneekin ja hänelle sanotaan että on kaunotar. Hyvin usein jokin vastaava sepustus. On todella ikävä ihminen kasvotusten, katsoo päästä varpaisiin ja arvostelee muita. Esiintyy kuin jokin kuningatar. Ylimielinen ja puhuu pahaa muista ihmisistä.

Vierailija
22/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli sellainen luokkalainen aikoinaan. Ei muuten mitään häntä vastaan, mutta hän oli oikeasti idiootti. Siis sanan merkityksessä. Viimeinen vuosi hän oli ryhmässäni joka ikinen päivä. Yhtenä päivänä paloi käämit hänen takiaan, marssin opettajan huoneeseen ja kysyin syytä miksi hän on riesanani jatkuvasti eikä koskaan vaihdu toiseen ryhmään. Vastaus: "On varmaan välillä rankkaa, mutta sä oot ainoa koko luokasta, joka osaa selittää asiat niin, että X ymmärtää."

Jahas, kiva kiitti. Kyllähän hänelle sain väännettyä asiat, mutta mun omat työt kusi sen takia.

Kiitos tämän naisen mun vanha koulu on blokattu yhdestä firmasta. Hän oli siellä harjoittelujaksolla ja firmalla meni asiat solmuun hänen takiaan. Opettaja sai kuulemma kuulla kunniansa kun päästi hänet yhteenkään paikkaan työskentelemään.

Luulen ymmärtäväni täysin sinua. Itsekin olen törmännyt sellaisiin, joiden olisi välillä vain parempi jättää toimimatta. Meillä oli opiskelijakunnalla kassa, jonka avulla vuokrattiin viidensadan hintainen tuote päiväksi. En kerro tunnistusriskin takia, että mikä, mutta se ei ole olennaista. Tälle ei voi nyt kun nauraa:D

Kun tuote piti palauttaa tämä uuno viittasi, että hän voi palauttaa tuotteen takaisin vuokraajalle postilla. Kaikki suostuivat. Parin viikon päästä vuokraaja kyseli, että missä tuote viipyi ja aloimme selvittää asiaa tämän uunon kanssa.

Kävi ilmi, että tuote oli hukkunut, koska tämä oli laittanut sen postin (nouto)pakettiautomaattissa auki oleeseen luukkuun sisälle ja lyönyt luukun kiinni ja vain lähtenyt paikalta. Ilman kirjekuorta, ilman postimaksua, ilman osoitetietoja, ilman yhtään mitää. Pelkkä tuote NOUTOpakettiautomaatin luukkuun sisään:D

Tarina ei lopu tähän vaan tämä vaati rehtoria myöten, että korvausvastuu jaettaisiin koko opiskelijakunnan hallituksen kesken, mutta lopulta tämä saatiin hyväksymään homma ja korvaamaan tuote omista rahoistaan.

Apua. Jos tämä vanha luokkalaiseni ei ole tämä sama tyyppi niin sitten ovat tosiaankin hengenheimolaisia. Miten tämä kertomasi ihminen edes kehtasi vaatia, että korvaus jaetaan? Menee yli hilseen.

Ja joo, tämän minun kertomukseni naisen takia olin monet päivät koulussa vielä päivän päättyessä. Hän kun oli mm. sitä mieltä, että tilaustyötä ei edes aloiteta kun "En mä olisi kerinnyt sitä tekemään ennen koulun loppua." Tiedätkö, miten kivaa on kun kysyt Xltä miten kakku onnistui ja hän kohauttaa olkiaan ja toteaa, ettei hän sitä tehnyt kun ei olisi kerinnyt.

Kyseessä jumaliste tilaustyö! Ei muuta kun soittamaan asiakkaalle, pahoittelemaan, että viivästyy ja kiireellä leipomaan. Monet huudot sain kuulla asiakkailta kun en yksinkertaista asiaa osaa ajoissa tehdä. Ei ollut edes minun hommani ja silti minä sain ottaa kiroilut vastaan. Kun sanoin asiasta tälle naiselle ei hän ymmärtänyt ongelmaa.

Eisaakeli:DD Meitä on kyllä moneen junaan ja osa ei edes pääse asemalle. Kaikesta huolimatta toivon, että ovat oppineet jotain ja pärjäävät elämässään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarvinnut kun 3 kertaa livenä tavata yksi sometuttu. Voiko ollakkaan niin ärsyttävää ämmää. En enää ees seuraa tiliään, tuntuu että naamansa tulee esiin kaikkialla. Se mikä tyypissä ärsyttää niin esittää empaattista ja ystävällustä mm tilillään. Sepittelee juttuja vähän väliä miten hänet pysäytetään, mihin meneekin ja hänelle sanotaan että on kaunotar. Hyvin usein jokin vastaava sepustus. On todella ikävä ihminen kasvotusten, katsoo päästä varpaisiin ja arvostelee muita. Esiintyy kuin jokin kuningatar. Ylimielinen ja puhuu pahaa muista ihmisistä.

Juu nämä on nähty. Kuvittelee olevansa jokin jokaisen jätkän unelma ja hänen käytöksensä, äänensä ja olemuksensa muuttuvat täysin miehen ilmestyessä paikalle. Naisille ollaan niin jäisiä, mutta miehen ilmestyessä paikalle aletaan esittää tyhmää ja tungetaan kiinni ja aletaan lääppiä miestä hiuksista, perseestä ja käsistä. Monet miehet ihastuvat häneen (ymmärrän) ja tämä nainen yrittää sitten hyväksikäyttää näitä pummimalla esim. ruokaa, kyytejä ja rahaa. On yhteydessä Snapchatissa kymmeniin miehiin, muttei juttele näiden kanssa mitään ja vastaa näille kaikille samalla naamakuvalla. Monesti miehetkin sitten onneksi näkevät tämän läpi sitten, kun ovat tunteneet tämän hetken.

Vierailija
24/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eeköhän tuo oo vua se, kenestä hyö haastellisen lahjoo selän tukkoo. Vähemmästäkin verenpaine nousoo, kun ee voe nii vappaasti huastella ja jauho läpijä.

Heveltin kone..

Eeköhön tuo oo vua se, kenestä hyö haastelloo pahhoo selän takkoo. Vähemmästäkin verenpaane noosoo , ko ee voe nii vappaasti huastella ja jauho läpijä.

Vierailija
25/28 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma Kari ja hammaskalustonsta. Yök!

Vierailija
26/28 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini. On liimautuja ja suurin takiaispallo mitä on koskaan ollut. Uskon että hänellä on joku asperger tms.

Ei jätä hetkeksikään rauhaan ja tulee tuijottamaan mitä teen. Ei edes välttämättä sano mitään vaan tulee siihen istumaan, haukottelemaan ja venyttelemään ja tuijottaa.

Haluaa tietää mitä teen, miksi teen, miten teen, missä kävin, mitä siellä tein, kenen kanssa puhuin, mitä sen kanssa puhuin, puhuttiinko hänestä jne.. Haluaa tietää henkilökohtaisia asioitani ja on sairaalloisen utelias. Olen koko kerroksen kyylätyin ihminen.

Tauoillakaan en saa olla rauhassa. Hän tulee tuijottamaan kun syön. Siis tuijottaa, eikä sano mitään. Koko ruokatauon.

Jos olen koneella kirjoittamassa jotain ja olen jossain siellä "zonella" todella syvällä keskittyneenä aiheeseen, tämä tulee ensin istumaan siihen viereen ja tuijottaa.  Sitten laukaisee yhtäkkiä jonkun aivopierun tyyliin "Onks sulla polkupyörää?" tms. ja kaikki se jota olin juuri kirjoittamassa pääni sisältä haihtuu taivaan tuuliin.

Ylläni on koko ajan kuin musta pilvi, ja olen ollut niin uupunut että töistä tullessani olen jäänyt vain autoon istumaan.

On ollut pakko välillä saada jotain hengitystaukoa, joten lähden vessaan jonne tämä ei pääse pyyhkimään, tai olen livahtanut portaikkoon ovesta hetkeksi.

Otin tähän ihmiseen etäisyyttä ihan oman jaksamiseni takia ja kuulin että oli käynyt pomolle sanomassa että hänestä tuntuu että häntä haukutaan selän takana. Tästä varmaan keskustellaan vielä pomon kanssa.

Vierailija
27/28 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverini. On liimautuja ja suurin takiaispallo mitä on koskaan ollut. Uskon että hänellä on joku asperger tms.

Ei jätä hetkeksikään rauhaan ja tulee tuijottamaan mitä teen. Ei edes välttämättä sano mitään vaan tulee siihen istumaan, haukottelemaan ja venyttelemään ja tuijottaa.

Haluaa tietää mitä teen, miksi teen, miten teen, missä kävin, mitä siellä tein, kenen kanssa puhuin, mitä sen kanssa puhuin, puhuttiinko hänestä jne.. Haluaa tietää henkilökohtaisia asioitani ja on sairaalloisen utelias. Olen koko kerroksen kyylätyin ihminen.

Tauoillakaan en saa olla rauhassa. Hän tulee tuijottamaan kun syön. Siis tuijottaa, eikä sano mitään. Koko ruokatauon.

Jos olen koneella kirjoittamassa jotain ja olen jossain siellä "zonella" todella syvällä keskittyneenä aiheeseen, tämä tulee ensin istumaan siihen viereen ja tuijottaa.  Sitten laukaisee yhtäkkiä jonkun aivopierun tyyliin "Onks sulla polkupyörää?" tms. ja kaikki se jota olin juuri kirjoittamassa pääni sisältä haihtuu taivaan tuuliin.

Ylläni on koko ajan kuin musta pilvi, ja olen ollut niin uupunut että töistä tullessani olen jäänyt vain autoon istumaan.

On ollut pakko välillä saada jotain hengitystaukoa, joten lähden vessaan jonne tämä ei pääse pyyhkimään, tai olen livahtanut portaikkoon ovesta hetkeksi.

Otin tähän ihmiseen etäisyyttä ihan oman jaksamiseni takia ja kuulin että oli käynyt pomolle sanomassa että hänestä tuntuu että häntä haukutaan selän takana. Tästä varmaan keskustellaan vielä pomon kanssa.

Kuulostaa todellakin rasittavalta. Oletko sanonut tälle henkilölle suoraan ja kiertelemättä, että "nyt en ehdi jutella, haluan keskittyä töihin"? En ota kantaa siihen, onko hän mahdollisesti asperger vai ei mutta jotkut ovat sellaisia, että ymmärtävät parhaiten suoraa puhetta, vaikka se voisi itsestä tuntua turhanpäiväiseltä rautalangasta vääntämiseltä. Itse olin nuorena sellainen, jonka tilannetaju ei aina toiminut kuten olisi pitänyt ja saatoin esim. jäädä höpöttämään helposti kesken työkaverin omien hommien. Asia on vuosien ja kypsymisen myötä sittemmin itsekseen korjaantunut enkä ole enää harrastanut moista aikohin. Tuolloin kuitenkin havahduin käytökseeni vasta siinä vaiheessa, kun minulle siitä suoraan huomautettiin.

Vierailija
28/28 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan