OIJIIJOIJOUJJOOIJOIJOJOOJOIJOJOOIJJJJJUIII!!!
VENÄJÄ ON UUSIIII MAAILMANMESTARI HEI! MAAILMANMESTARI HEI! MAAILMANMESTARI!!!!!!!!!
Kommentit (13)
Sulla taitaa olla vähän tylsää. Kerkeetkö sä seurata peliä ollenkaan?
Venäjä oli parempi. Deal with it ;-)
Ei harmita koska 5-2. 3-2 ois vituttanu niin kovasti :D ja sehän oli jo 7. kerta kun finaali hävitään ja jääkiekkoo se vaan on!!! :D Elämä jatkuu! Tsemppiä kaikille leijona-faneille!!!
yllättävän vähänhän Suomi sai turpaansa.
Nyt kippistämään pommacilla hopiaa.
tää on vauva.FI mene sä ryssälandian sivuille hehkuttamaan saatanan huora
Muistetaan että tältä joukkueelta ei odotettu MITÄÄN ja se voitti HOPEAA!
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 23:21"]
[/quote]
ja bannivasara paukkuu tälle mt-ongelmaiselle. sun kirjotustyyli on sama jokasessa venäjää dissaavassa ketjussa. nautin tästä peppukipeydestäsi miten paljon venäjän voitto sinua harmittaa. hahhah vitun suomihuora:D SAIT TURPAAAS
[/quote]
Kielenkäyttölautakunnasta päivää. Siivoa suusi, ei mulla muuta. Mo.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 23:41"]
[/quote]
ja bannivasara paukkuu tälle mt-ongelmaiselle. sun kirjotustyyli on sama jokasessa venäjää dissaavassa ketjussa. nautin tästä peppukipeydestäsi miten paljon venäjän voitto sinua harmittaa. hahhah vitun suomihuora:D SAIT TURPAAAS
[/quote]
OJOJOJJOOO OJJJJJOOO
luuletko että mua kiinostaa mitä mieltä joku venäläinen halpa huora on minusta.
Sun kannattais jo lähteä töihin kun venäläiset on ottanu kunnolla viinaa ni ne tarvii pillua.
Joo, mä pelkäsin kanssa oikeaa rökäletappiota, mutta yllättävän pienellä erolla Suomi sitten hävisi tasoonsa nähden. Kyllä Suomi saa kakkostilasta kiittää ainoastaan ja vain Rinnettä, joka oli ainoa Suomen joukkueesta, joka on maailmanluokan pelaaja.
Että tällainen stanan huorakommentti täältä. Heh.
Joo, pääs nyt vähän kuittaan olympiakämminsä. Hyvä, ehkä nuo lakkaisivat ryssimästä muutenkin asioitaan.