Lahjassa olleet kimalle-hiutaleet levinneet autoon
Mikä idea noissa bling bling kimalteissa on?
Yhdessä saadussa lahjassa oli kimalleita ja automatkalla kotiin niitä kimalleita on levinnyt pitkin autoa. Hirveä sotku yhdestä lahjasta.
Vaatteissakin ja kaikkialle muihinkin paikkoihin levinnyt niitä. Vieläpä, kun niistä on vaikea päästä eroon. Suututtaa.
Kommentit (25)
Kimalletta tai kimalteita, ei kimalleita. Kamala sana joka tapauksessa, sopii hyvin kohteelleen, yhtä kamalaa kimaluutta ja kimalaa kamaluutta molemmat.
Ehdotan että eduskunta säätää pikakiellon glitterille.
Vierailija kirjoitti:
Kimalletta tai kimalteita, ei kimalleita. Kamala sana joka tapauksessa, sopii hyvin kohteelleen, yhtä kamalaa kimaluutta ja kimalaa kamaluutta molemmat.
Liian myöhään vasta tajusin miten tuota sanaa pitää taivuttaa. Enpä ollut kympin oppilas äidinkielessä. En ole edes varma muistanko mä jatkossa miten tuota sanaa taivutetaan.
Kannatan ehdotustasi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian myöhään vasta tajusin miten tuota sanaa pitää taivuttaa. Enpä ollut kympin oppilas äidinkielessä. En ole edes varma muistanko mä jatkossa miten tuota sanaa taivutetaan.
Kannatan ehdotustasi.
Ap
Ainakin olet harvinaisen kiva Ap kun vastaat kaikille :)
Hyvää joulun jatkoa kimalteista huolimatta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatan ehdotustasi.
Ap
Ainakin olet harvinaisen kiva Ap kun vastaat kaikille :)
Hyvää joulun jatkoa kimalteista huolimatta!
Kiitos samoin. Kommentistasi tuli harvinaisen hyvä fiilis täällä :)
Ap
Tällä yllä olevassa viestissä viittasin lukihäiriöisiin. En tarkoittanut läheskään kaikkia palstalaisia. Dislikeistä päätellen, veikkaan tulleeni väärin ymmärretyksi.
Ap