Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahjassa olleet kimalle-hiutaleet levinneet autoon

Vierailija
25.12.2020 |

Mikä idea noissa bling bling kimalteissa on?
Yhdessä saadussa lahjassa oli kimalleita ja automatkalla kotiin niitä kimalleita on levinnyt pitkin autoa. Hirveä sotku yhdestä lahjasta.
Vaatteissakin ja kaikkialle muihinkin paikkoihin levinnyt niitä. Vieläpä, kun niistä on vaikea päästä eroon. Suututtaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe voe.

Vierailija
2/25 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se lahja piti viedä autoon? Korona varotoimena?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno visualisointi mikromuovin ongelmista.

Vierailija
4/25 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimallehiutale on yhdyssana ilman väliviivaa.

Vierailija
5/25 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei huomattu, että lahjassa on irtoavia kimmalleita. Pienet porukat oli, kun käytiin joulukahveilla ja saatiin sukulaisilta lahjat ja yhdessä lahjassa niitä kimalleita oli. Autolla oltiin liikenteessä.

Ap

Vierailija
6/25 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimallehiutale on yhdyssana ilman väliviivaa.

Erotin sanat, jotta jokainen ymmärtää mitä siinä lukee. Av-palsta, kun on kyseessä.

Ap

Vierailija
7/25 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pienet porukat oli, kun käytiin eräillä kahvilla.

Vierailija
8/25 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno visualisointi mikromuovin ongelmista.

Jep, ehkä suurimman osan saa pois, mutta silti niitä jää kimaltelemaan sinne sun tänne.

Ap

Vierailija
9/25 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain keittiöpyyhkeitä, joissa oli kuviointina joulupalloja. Ne joulupallot oli glitteröity. Kun aukaisin sen paketin, sitä glitteriä tarttui käsiin ja varisi paketista sohvalle ja nyt vähän joka paikassa kiiluu glitteri. Onpa kivoja keittiöpyyhkeitä hei!

Laitoin ne hetimiten konepesuun ja kun otin koneesta, se koko glitteröinti oli lähtenyt pois. Nyt mulla on sitten nippu tosi rumia keittiöpyyhkeitä, joissa kuviointina viivoja joiden päässä on joulupallon kannat ilman niitä palloja. Ai miten kivaa.

Vierailija
10/25 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain keittiöpyyhkeitä, joissa oli kuviointina joulupalloja. Ne joulupallot oli glitteröity. Kun aukaisin sen paketin, sitä glitteriä tarttui käsiin ja varisi paketista sohvalle ja nyt vähän joka paikassa kiiluu glitteri. Onpa kivoja keittiöpyyhkeitä hei!

Laitoin ne hetimiten konepesuun ja kun otin koneesta, se koko glitteröinti oli lähtenyt pois. Nyt mulla on sitten nippu tosi rumia keittiöpyyhkeitä, joissa kuviointina viivoja joiden päässä on joulupallon kannat ilman niitä palloja. Ai miten kivaa.

Tiedän tunteen. Vähän vastaavanlailla itselleni tässä kävi. Kostetulla rätillä niitä kimalteita (eli ovatkohan ne niitä glittereitä) olen pyyhkinyt.

Ap

Vierailija
11/25 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi ostaa tytöilleni lahjaksi joka vuosi vaatteita. Ihan kiva mutta hän valitsee aina ne glitterisimmät (eli arjessa ja pyykkihuollossa maailman epäkäytännöllisimmät). Kiva kun muu pyykki on täynnä glitteriä.

Ja vaihtelua glitterille: Eilen avatussa paketissa oli mm. t-paita, jossa oli kolikonkokoisia paljetteja roikkumassa. Kiva kun irtoavat koneessa.

Kiitos kun sain avautua.

Vierailija
12/25 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä keskusteluketjussa naiset halusivat puolustautua ulkona liikkuessa mahdollista hyökkääjää vastaan glitter-räjähdyksellä. Se kuulemma paljastaa hyökkääjän henkilöllisyyden jos saadaan kiinni. Lahjaan ja korttiin se on turhaa jos varisee, parempi olisi liima jossa on kimalletta, joka ei irtoa.

Vierailija
13/25 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjapussissa oli koristeessa kimalletta, joka irtoilevat ja levisi joka paikkaan. Ei kiva!

Vierailija
14/25 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun anoppi ostaa tytöilleni lahjaksi joka vuosi vaatteita. Ihan kiva mutta hän valitsee aina ne glitterisimmät (eli arjessa ja pyykkihuollossa maailman epäkäytännöllisimmät). Kiva kun muu pyykki on täynnä glitteriä.

Ja vaihtelua glitterille: Eilen avatussa paketissa oli mm. t-paita, jossa oli kolikonkokoisia paljetteja roikkumassa. Kiva kun irtoavat koneessa.

Kiitos kun sain avautua.

Ole hyvä! Kiitos vertais-tuesta.

Ap

Vierailija
15/25 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä keskusteluketjussa naiset halusivat puolustautua ulkona liikkuessa mahdollista hyökkääjää vastaan glitter-räjähdyksellä. Se kuulemma paljastaa hyökkääjän henkilöllisyyden jos saadaan kiinni. Lahjaan ja korttiin se on turhaa jos varisee, parempi olisi liima jossa on kimalletta, joka ei irtoa.

Tässä sitä varmaan näytetään hyökkääjältä.

Omassa ja koiran naamassakin sitä glitteriä on.

Ap

Vierailija
16/25 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjapussissa oli koristeessa kimalletta, joka irtoilevat ja levisi joka paikkaan. Ei kiva!

Näyttää siltä, että en ole yksin tämän ongelman kanssa.

Ap

Vierailija
17/25 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään taistella mikromuovia vastaan kieltämällä muovipillit ja vanupuikot, mutta glitteriä saa edelleen käyttää varsin vapaasti. Hamahelmet sais myös kieltää lailla.

Vierailija
18/25 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostuttavan heikkoa laatua. Mulla on vieläkin 70-luvun kiiltokuvia joissa on glitterit jäljellä. Ei varise!

Ja juu, olen saanut lahjapussin josta lähti glitterit käsiin kun sattu pussia edes hipaisemaan. Arrrgh!

Vierailija
19/25 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritetään taistella mikromuovia vastaan kieltämällä muovipillit ja vanupuikot, mutta glitteriä saa edelleen käyttää varsin vapaasti. Hamahelmet sais myös kieltää lailla.

Itse en näe mitään hyötyjä näistä kimalteista.

Omasta puolestani ne voitaisiin kieltää.

Ap

Vierailija
20/25 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raivostuttavan heikkoa laatua. Mulla on vieläkin 70-luvun kiiltokuvia joissa on glitterit jäljellä. Ei varise!

Ja juu, olen saanut lahjapussin josta lähti glitterit käsiin kun sattu pussia edes hipaisemaan. Arrrgh!

En olekaan tiennyt, että kestäviäkin kimalteitakin on ollut. Uskomatonta miten huimasti laadutkin voi pudota.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän