Kaupunkilomalle, mutta mihin näistä:
Kommentit (14)
Riippuu mitä on hakemassa.. Prahassa olen noista vain käynyt, ehkä menisin Dubliniin..
Me aiotaan mennä Prahaan, kyseltyämme useita suosituksia, mutta vasta syyskuussa.
Noista vaihtoehdoista Dublin ja Pariisi nähty ja ehdottomasti Dublinille ääni. Jos on pidemmästä kuin parin päivän reissusta kyse, niin kannattaa käydä kaupungin ulkopuolellakin katselemassa.
Olen käynyt kaikissa noista. Rooma olisi suositukseni noista neljästä. Toisena Praha.
Jos ekaa kertaa menossa, niin Pariisi. Kaupunkikohteiden ykkönen on Lontoo.
Praha on oma suosikkini. Suosittelisin sitä muillekin:)
Kaikissa käyty, Praha pahin turistirysä, Rooma toinen. Riippuu ajankohdastakin. Kesällä esim. Roomassa ihan liian kuuma. Dublinissa talvella liian märkä ja kylmä.
Parhaat kaupunkilomat on silti Berliini, Budapest ja Lontoo. Käyn Lontoossa kerran vuodessa, niin hyvä paikka se on.
Olen käynyt muissa paitsi Prahassa. Mieluiten menisin Pariisiin, siellä olen ollut kymmenkunta kertaa enkä kyllästy ikinä! Dublin oli minusta aika tylsä. Rooma ok myös.
Aika erilaisia kaupunkeja sinulla tuossa, joten riippuu aika paljon mitä haluat lomaltasi. No, itse olen lähdössä ensi kuussa Prahaan joten se on nyt mielessä eli sanotaan nyt se. Listan ulkopuolelta suosittelisin lämpimästi Budapestia niinkuin ylempikin kommentoija, aivan ihana paikka.
Riippuu vähän mitä haluaa. Itse olen käynyt kaikissa paitsi Dublinissa. Pariisi on noista ehdoton suosikkini, paljon nähtävää, ihania museoita, taidetta, kahviloita ja ravintoloita. Varsinkin pariskuntana ihanan romanttinen :) Roomasta pidin myös kovasti, mutta ainakin elokuussa kuumuus oli aika sietömätöntä. Paljon myös nähtävää ja kävellä saa aikalailla sillä julkinen liikenne ei niin hyvää. Prahasta en niin välittänyt, kaunis toki, nähtävää ei niin paljon, ihan ok ruoka, aikalailla nistejä ym. Hämäräporukkaa.
Praha