Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettää kun ei ole ystäviä

Vierailija
25.05.2014 |

Aina kun tulee puheksi jonkun puolitutun kanssa tai töissä ja koetan kiertää tai vaihtaa puheenaiheet. Jos vaikka voittaisin jonkun kilpailun, johon pitäisi saada ottaa muutama ystävä mukaan, eikä perheenjäseniä, ei ole ketä pyytää. Mutta oikeastaan ongelma onkin tämä, että julkisesti hävettää, mutta todellisuudessa viihdyn sangen hyvin keskenäni tai perheeni parissa. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tämä sairas yhteiskunta mikä on aivopessyt sinut potemaan valheellisia tunteita. Yhteiskunnan pitäisi hävetä, ei sinun.

Vierailija
2/7 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää kans ja just samalla tavalla teen, että yritän kiertää ja olla paljastamatta, ettei ole ystäviä. Erona vain se, että mua oikeasti harmittaakin se. En viihdy ollenkaan näin erakkoelämässä. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut? Voin alkaa ystäväksesi, olen muuttanut uuteen kaupunkiin enkä tunne täältä ketään :)

Vierailija
4/7 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä

Vierailija
5/7 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös ystävää kaipaava pk seutu!

Vierailija
6/7 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 21:55"]Missä asut? Voin alkaa ystäväksesi, olen muuttanut uuteen kaupunkiin enkä tunne täältä ketään :)

[/quote]

Olen samanlainen kuin ap, viihdyn ilman ystävälaumaa, ja tuo sinun ystävällinen ehdotuksesi saisi minut kyllä vaan kiusaantumaan, ja koittaisin jotenkin välttää ettei vaan tutustuttaisi. Minä en ymmärrä sellaista, että jos on yksin niin haluaisi tutustua kehen vaan. Me yksinviihtyjät ollaan vähän erilaisia kuin sinä, selkeästi.

Vierailija
7/7 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 21:59"]Täällä myös ystävää kaipaava pk seutu!

[/quote]

Kuin myös! :)

Ja ymmärrän tuon, olen itsekin hieman erakko ja viihdyn paljon kotona ja itekseni.. mutta kahviseura silloin tällöin ei olisi pahitteeksi :)

-4