Laulu rakkaudelle Virallinen
Laulu rakkaudelle Secret Song Suomi, kohta se alkaa. Lehdistä olemmekin jo saaneet lukea muutamista yllätyksistä. Lehtitietojen mukaan tänään yllätysesityksen saavat saavat mm. Samuli Edelmann, Miitta Sorvali, Jorma Uotinen ja Tuure Boelius.
Kommentit (1915)
Olipas tylsä tämä uusin jakso. Ressu oli symppis ja oli kiva nähdä pitkästä aikaa Juha Veijosta, mutta siinäpä se. Olen totaalisen kyllästynyt Darudeen ja nyt oli taas tuplayllätys.
Vierailija kirjoitti:
Bowien Starman olisi ollut parempi eikä kehno suomenkielinen käännös hömelöillä sanoilla. Virtanenkin olisi varmasti Bowie-fanina arvostanut enemmän, jos ystävät olisivat laulaneet hänelle originelliversion sanoilla.
Ville Virtanen esittää itse tuon kappaleen Akin ja Turon levyllä, Tyttöprinssi (David Bowie: Starman).
Darude on aina yhtä sympaattinen.
Ihania nämä Daruden ja Ressun yllätykset.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ole. Oletko unohtanut miten veti herneen nenäänsä siitä, että floppasi Euroviisuissa. Silloin tuli todellinen luonne esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ole. Oletko unohtanut miten veti herneen nenäänsä siitä, että floppasi Euroviisuissa. Silloin tuli todellinen luonne esiin.
Jep, jätti muistaakseni finaalinkin väliin, kun meni niin tunteisiin.
Leo-Pekka Tähti on huikea urheilija ja huikea ihminen. Tehnyt valtavan työn paraurheilun eteen Suomessa. Hyvät bileet lavalla.
Tää ohjelma herättää niin paljon tunteita että vaikea katsoa. Päällimmäisenä tietenkin häpeä ja vaivaantuneisuus, mutta myös positiivisia tunteita.
Ja miten ne yllättäjät ja soittimet saadaan sinne lavalle pilkkopimeässä? Ainakin kolinaa kuulee se yllätettävä.
Katsoin tallenteelta uusimman jakson ja nielen tässä itkua, Daruden Sandstrom ja Tähti pyörätuolissaan pistää menemään, liikutti kovasti.
Olen aina tykännyt Sandstormista ja sitä on mahtavaa "jorata" hiukset hulmuten, mutta nyt jotenkin tosiaan ihan liikutti.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tallenteelta uusimman jakson ja nielen tässä itkua, Daruden Sandstrom ja Tähti pyörätuolissaan pistää menemään, liikutti kovasti.
Olen aina tykännyt Sandstormista ja sitä on mahtavaa "jorata" hiukset hulmuten, mutta nyt jotenkin tosiaan ihan liikutti.
Itsekin liikutuin omaksi yllätyksekseni kyyneliin kaikista biiseistä juuri tästä! Oli kyllä jotenkin taianomainen hetki. Turhan lyhyeksi vaan jäi.
CatCatit ovat ikinuoria. Hyvä fiilis.
Joku tunnustaa rakkauttaan Janinalle, omg.
Ennen naiset olivat vaan kauniimpia mitä nyt. -sivu huomio
Pirjo Nuotio on niin kaunis. Tuollainen yhteislauluperinne on ihana harrastus. Milano Misicia kuulisi mielellään enemmänkin televisiossa.
Pirjon sisko Marja Juonala on MTVn toimittaja.
Kiva kun on erilaisia ihmisiä eikä aina ne samat naamat pyöri
Bowien Starman olisi ollut parempi eikä kehno suomenkielinen käännös hömelöillä sanoilla. Virtanenkin olisi varmasti Bowie-fanina arvostanut enemmän, jos ystävät olisivat laulaneet hänelle originelliversion sanoilla.