Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras lääkärikokemuksesi

Vierailija
25.05.2014 |

Aina kerrotaan kauhutarinoita, niin olis kiva kuulla niitä positiiviakin. Mikä on siis paras, asiantuntevin tai hauskin lääkärikokemuksesi, josta on jäänyt hyvä mieli?

Itse tykkäsin ihan älyttömästi 4-vuotislääkäristä, jonka luona asioimme poikani kanssa. Lääkäri oli todella nuori, varmaan ihan vastavalmistunut, mutta osasi kohdata meidät todella hienosti. Hän kuvaili ja kertoi joka vaiheessa, mitä aikoi tehdä, arvasi, mitä poikani oli syönyt aamupalaksi ja oli todella huumorintajuinen ja mukava, joten lääkärikäynti oli iloinen ja rento tapahtuma. 

Oma hammaslääkärini oli myös todella hyvä. Minut oli kirjattu pelkopotilaaksi, mutta viisaudenhampaiden poistot onnistuivat täydellisesti, hyvin nopeasti ja vähällä kivulla. Vain laskun maksu kirpaisi. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urologi nuuhkaisi mun anustappia.

Vierailija
2/6 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urologi nuuhkaisi mun anustappia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaani tutki moni lääkäri ja sitten kokenut terveyskeskus lääkäri uskalsi sanoa ääneen, mitä epäilee. Se se oli, pitkäaikaissairaus ja sitten saatiin hoito pelaamaan ja vaiva on lopulta helpottanut. 

Vierailija
4/6 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta hyvää kokemusta on ollut. Erityisesti hammaslääkäristä, jonka ansiosta ei pelota enää mennä hamppilääkäriin! Pitääkin lähettää kiitokset perästä. Toinen on vuosia sitten gynekologilta, jonka avustajana oli aivan ihana sairaanhoitaja. Pelotti, mutta se hoitaja puhui todella rauhoittavasti ja gyne tutki niin ettei juurikaan sattunut.

Nuo ihmiset ovat asettaneet vaatimukseni hoidosta todella korkealle :)

Vierailija
5/6 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläisperäinen lääkäri Suomessa, joka puolusti minua työnantajan aiheuttamilta kohtuuttomilta terveysriskeiltä. Lääkäri kirjoitti erittäin pätevän todistuksen, jonka avulla saatoin ajaa asiaani. Työnantaja pakotettiin ottamaan huomioon työsuojelulliset näkökohdat. Tämä lääkäri ymmärsi siis heti mistä oli kyse ja ihmetteli, että miten Suomessakin voi joku olla niin välinpitämätön työntekijöidensä terveydestä.

Vierailija
6/6 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen oli joskus kun olin kolme vuotta suunnilleen. Hyppäsin keittiön työtasolta mahalleni (uskokaa tai älkää!) lattialle ja maton kulma raapaisi minulta leuan auki. Verta  tuli valtavasti, minä itkin ku olis päätä leikattu ja koska verenvuotoa ei saatu loppumaan niin isä lähti viemään minua lääkäriin. Ulisin koko matkan. Perillä päästiin heti lääkärille. Lääkäri laitto minut selälleen toimenpidepöydälle. Minä vaan paruin. Kuulin kun lääkäri sanoi että ei tarvitse tikkejä. Sitte lääkäri otti pienen pullon, näytti sitä minulle ja sanoi, että nyt pannaan taikaliimaa!!! Mulla loppu itku siihen paikkaan ja suorastaan mykistyin. Kyllä se oli taikaliima kun sillä saattoi liimata ihoa ja vanha setä, arvokas valkotakkilääkäri itse sanoi, että se on taikaliimaa! :D Arpi on leuan alla edelleen. Katselen sitä joskus peilistä ja mietin taikaliimaa. :)

Toinen oli miesgynekologi joskus n. 10 (?) vuotta sitten. Oli hellävaraisin lääkäri koskaan ja ainoa kerta kun on sattunut miesgyne. Päättelin, että se on hellävarainen varmaan siksi, kun sillä ei itsellä ole kokemusta siitä että paljonko tuota kampetta kärsii oikeastaan väännellä ja käännellä ennen kuin tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän