Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienituloinen työläinen (alle 3500/kk), miksi äänestät kokoomusta?

Vierailija
25.05.2014 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/11 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, samaa mä kysyn aina mun avomieheltä! Kuulemma ei palkka ole ainoa syy valita puoluetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa laiska provo

Vierailija
4/11 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-valtiovaraiministerimme mielestä pienituloisen raja on juurikin tuo 3500€/kk. Hupaisaa, eikö?

Vierailija
5/11 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Kokoomus ajaa minun asiaani toisin kuin sinä täällä yrität ihmisille uskotella. Ei Kokoomus ole mikään suurituloisten puolue. Joku perma-kommari voi ajatella niin. Neuvostoliittoa ei kuulepas ole enää olemassakaan.

Vierailija
6/11 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 19:21"]

Koska Kokoomus ajaa minun asiaani toisin kuin sinä täällä yrität ihmisille uskotella. Ei Kokoomus ole mikään suurituloisten puolue. Joku perma-kommari voi ajatella niin. Neuvostoliittoa ei kuulepas ole enää olemassakaan.

[/quote]

Ei Sekoomus, tuo työntekijöiden kyykytyspuolue olekaan suurituloisten puolue, vaan ihan yhtiöiden ja ylikansallisten yhtiöiden etuja ajava puolue. Siksi se siinä ohessa ajaa suurituloisten etuja.

Vierailija
7/11 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että kokoomus ja kristilliset on siellä samaa klaania ja yhdessä mm. vastustamassa aborttia.

Vierailija
8/11 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli parhaat persoonat. En koskaan äänestä puoluetta vaan ihmistä.

Vierailija
9/11 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua kannattaa ketään, joka ajaa mitään sosiaalitukia suuremmiksi. Työnteosta ja yrittäjyydestä kannattavaa!

Vierailija
10/11 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 19:41"]

Koska en halua kannattaa ketään, joka ajaa mitään sosiaalitukia suuremmiksi. Työnteosta ja yrittäjyydestä kannattavaa!

[/quote]

En myöskään kannata sosiaalitukien kasvattamista. Ja ehdottomasti työnteosta ja yrittämisestä on tehtävä kannattavaa. Jopa pätkätöiden tekemisen on oltava kannattavaa, ihan vain siksi koska pätkä- ja vuokratyö tullee lisääntymään.

Vierailija
11/11 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tulot on 1600kk ja äänestän kokoomusta, koska arvostan heidän arvojaan. En halua mitään tukiaisia vaan työllä pitää ansaita. Sen täytyy saada enemmän, joka on ollut ahkerampi opiskeluissa ja työelämässä. Minulla ei ole kunnianhimoa, mutta teen rakastamaani työtä, siksi surkea palkka. Yrittäjyyttä täytyy tietenkin tukea, että saadaan lisää työpaikkoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi