55+ mies farmariasussa, tennareissa ja trendikkään tyköistuvassa paidassa iskee helposti kolmekymppisiä naisia koska luulevat omanikäisesksi
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Älä kuitenkaan puhu „farmariasusta“ ettet paljasta olevasi yli 70-vuotias :)
Pikemminkin 100-vuotias.
Ottamatta kantaa mihinkään, toivon vain että mielenterveytensä menettäneet ihmiset toipuisivat.
Pitää olla sitten tosi huoni valo jos noin erehtyy
Farmarit ja pusakka tekevät miehen! Ja ehkä aavistus Menneniä(Old Spiceä/Tabacia.
Tarkoittaako ap erityisesti vyötäröltä tyköistuvaa, mutta hartioista mukavan väljää paitaa?
Typerä aloittaja! No ei siinä rätit elähtäneillä auta,ziisus sentään.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako ap erityisesti vyötäröltä tyköistuvaa, mutta hartioista mukavan väljää paitaa?
Haukkareista puristaa M54
Näin ei käy edes jouluna.
Vain tämän typerän jankuttajan unelmissa.
Farmariasussa. 🤔
Ikää taitaa olla jo 70+, itse olen 55 enkä koskaan käytä tuollaista luonnehdintaa...
Farmariasussa? Itselläni farmarihaalarit ja kulahtanut ruutupaita. Harmaantunut parta ja kaljun peittävä hankkijan lippis.
M55+
Jeez kirjoitti:
Farmariasussa. 🤔
Ikää taitaa olla jo 70+, itse olen 55 enkä koskaan käytä tuollaista luonnehdintaa...
Oletko kokeillut pukeutua farmariasuun ja lähestyä nuoria naisia?
Vierailija kirjoitti:
Ai, silti todellisuudessa jokainen tietämäni 55-60 ukko näyttää 59-75 vuotiaalta. Monella neloisleuka, kalju paistaa, tönkkövartalo, parkkiintunut iho ja ruokkoamattomat vanhat pitkät harmaat karvat puskee joka välistä ja sitten pitäisi luulla kolmikymppisiksi kun suuri osa heistä näyttää ikäänsäkin vanhemmalta LOL!
Ihana kuvaus
Vierailija kirjoitti:
Jeez kirjoitti:
Farmariasussa. 🤔
Ikää taitaa olla jo 70+, itse olen 55 enkä koskaan käytä tuollaista luonnehdintaa...Oletko kokeillut pukeutua farmariasuun ja lähestyä nuoria naisia?
En, olen vielä ainakin toistaiseksi hetero ja lähestyn mieluummin miehiä. En tosin sellaisia jotka pukeutuvat "farmariasuun". Huh.
Kyllä löytää seuraa, nuori 35-v jolla biologinen kello tikittää ja 55-v ukkeli jonka vaimo ei ymmärrä. Ihan sopiva pari. Sitten kun on lisäännytty alkaa pudotuspeli, jaksaako paappa ryömiä leikki-ikäisen kanssa lattialla ja viitsiikö nuori vaimo kuunnella papan selkä yms vaivoja?
Mihin se pusero ja pusakka unohtui?
Ei mene kolmikymppisestä, usko nyt jo.
Teet itsesi vain naurettavaksi pokailemalla lastesi ikäisiä pimuja. Ne jotka mukaas lähtee tekee sen vain siksi, että kuvittelevat sulla olevan massia. Kun selviää että oot toaalisen persaukinen kiinnostus lopahtaa siihen. Ja kyllä, jokainen niistä naureskelee kavereittensa kanssa sulle sun selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä löytää seuraa, nuori 35-v jolla biologinen kello tikittää ja 55-v ukkeli jonka vaimo ei ymmärrä. Ihan sopiva pari. Sitten kun on lisäännytty alkaa pudotuspeli, jaksaako paappa ryömiä leikki-ikäisen kanssa lattialla ja viitsiikö nuori vaimo kuunnella papan selkä yms vaivoja?
Viisvitosella tavara on jo sen verran vanhentunutta että ei sen ikäisen kanssa uskalla lisääntyä, paitsi tietysti jos välttämättä haluaa erityislapsia.
Älä kuitenkaan puhu „farmariasusta“ ettet paljasta olevasi yli 70-vuotias :)