Kumpaa teillä katsotaan illalla: vaalivalvojaisia vai jääkiekkoa?
Kommentit (30)
19.30-21.00 vaalilähetystä, sitten jääkiekkoa. Ylellä on hyvät tulossivut, pelikatkojen aikana voi silmäillä vaalien tilannetta.
Jääkiekkoa, en usko että täällä Venäjällä näytetään EU vaalien vaalivalvojaisia.
Jääkiekko voittaa, kerran kun on Suomi finaalissa. Suomalaiset mepit hukkuvat europuolueisiin ja muiden maiden edustajien joukkoon.
Ei kumpaakaan. En edes tiedä milloin ne tulevat. Nyt olen lähdössä lenkille, mies on poikien kanssa kalassa, tyttö kaverillaan. Lämmitän myös saunan, kunhan kaikki kotiutuvat on saunaa ja iltapalaa. Itse luultavasti lueskelen ja eihän sitä tiedä mitä kivaa sitten miehen kanssa keksitään ;)
Ei kumpaakaan. Elokuvaa Toscanan auringon alla, Sting-dokumenttia tai ei mitään.
Veikkaanpa että seurailen molempia. Vaalihomma on kyllä niin tylsää että kallistun varmaan lätkän puolelle.
Kuka vittu katsoo jotain hikisiä vaaleja vieläpä EUROvaaleja, kyllä minä pressavaaleja voin kattoa mutta en tod. mitään helkutin euroja.... LÄTKÄ <3 <3 <3
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 18:32"]
Kuka vittu katsoo jotain hikisiä vaaleja vieläpä EUROvaaleja, kyllä minä pressavaaleja voin kattoa mutta en tod. mitään helkutin euroja.... LÄTKÄ <3 <3 <3
[/quote]
Mihin niissä edes valitaan jäseniä????
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 18:24"]
Ei kumpaakaan. En edes tiedä milloin ne tulevat. Nyt olen lähdössä lenkille, mies on poikien kanssa kalassa, tyttö kaverillaan. Lämmitän myös saunan, kunhan kaikki kotiutuvat on saunaa ja iltapalaa. Itse luultavasti lueskelen ja eihän sitä tiedä mitä kivaa sitten miehen kanssa keksitään ;)
Vitut se missään kalassa on. Täällä minun kanssani tekemässä kivoja juttuja. Sinä et saa mitään, koska tyhjänä ukkosi pussit. ;)
-Toinen nainen
En kyllä tajua ihmisten peukutusmotiiveja :) noissa alapeukutuksissa ei tunnu olevan päätä eikä häntää.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 18:34"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 18:32"]
[/quote]
Mihin niissä edes valitaan jäseniä????
Eduskuntaan. Oletko joku tollo?
En tiennytkään, että tuolla jalkovälissäkin on silmät, joilla voi seurata jääkiekkoa. No neiti tai rouva V**** katsokoon römpsä levällään kiekkoa. Minä en sitä tee. Paljon kiinnostavampaa on seurata, miten suomalaiset ovat edustajansa ovat valinneet.
Ei kumpaakaan. Äänestänyt olen enkä muuta vvoi. Lätkää taas en voi sietää ja toivon vaan, että Suomi ottaisi kunnolla turpiin, niin ei tarvitse kuunnella naapureiden möykkää.
Lätkää