Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ujo mies-itse räväkkä,voiko tulla mitään?

Vierailija
25.05.2014 |

kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan tälläisellä ujolla ja hissukalla, hartiat lysyssä kulkevalla miehellä on ylipainoinen, äänekäs ja päällepäsmäröivä nainen. Sellainen joka kulkee s-marketin käytävää lyllertäen ja kovaan ääneen kailottaa kuinka syö terveellisesti salaatin ja kärryssä on salaatin lisäksi sipsipussi ja 5 siideriä.

Mies hiljaisesti kärsii ja lopulta kilahtaa ja alkaa ryyppäämään, mutta on jo ehtinyt siittää 4 lasta tälle lohikäärmeelle ja makselee sitten elareita, mutta kiltisti eikä valita.

Kunnes löytää uuden samanlaisen naisen, joka alkaa vaatimaan että elatusmaksut pitää tarkistaa, koska haluaa maksajan omalle pesueelleen.

Vierailija
2/6 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen Pekka Puupää ja tomera Justiina -tapaushan tuo on :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on seurassa hiljaisen puoleinen, mutta kahden kesken kyllä saa suunsa auki, ja se taidan loppupeleissä useimmin olla minä joka antaa periksi :) Kun aloimme seurustella, muutamat yhteiset tutut meinasivat, ettei tästä mitään voi tulla, mut hyvin ollaan toimeen tultu jo viis vuotta! Myönnän kyllä, että alkuvaiheessa ärsytti tuo toisen ujous ja puhumattomuus, mutta muuten mies on oikea kultakimpale! Ja mikä tärkeintä, rakastan häntä ääreettömästi :)

Vierailija
4/6 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 18:05"]Useinhan tälläisellä ujolla ja hissukalla, hartiat lysyssä kulkevalla miehellä on ylipainoinen, äänekäs ja päällepäsmäröivä nainen. Sellainen joka kulkee s-marketin käytävää lyllertäen ja kovaan ääneen kailottaa kuinka syö terveellisesti salaatin ja kärryssä on salaatin lisäksi sipsipussi ja 5 siideriä.

Mies hiljaisesti kärsii ja lopulta kilahtaa ja alkaa ryyppäämään, mutta on jo ehtinyt siittää 4 lasta tälle lohikäärmeelle ja makselee sitten elareita, mutta kiltisti eikä valita.

Kunnes löytää uuden samanlaisen naisen, joka alkaa vaatimaan että elatusmaksut pitää tarkistaa, koska haluaa maksajan omalle pesueelleen.

[/quote]

Kiitos, kuvailit hyvin tyhjentävästi "räväkän" naisen.

Vierailija
5/6 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 18:26"]

Mun mies on seurassa hiljaisen puoleinen, mutta kahden kesken kyllä saa suunsa auki, ja se taidan loppupeleissä useimmin olla minä joka antaa periksi :) Kun aloimme seurustella, muutamat yhteiset tutut meinasivat, ettei tästä mitään voi tulla, mut hyvin ollaan toimeen tultu jo viis vuotta! Myönnän kyllä, että alkuvaiheessa ärsytti tuo toisen ujous ja puhumattomuus, mutta muuten mies on oikea kultakimpale! Ja mikä tärkeintä, rakastan häntä ääreettömästi :)

[/quote]Ujo ja hiljainen on ihan eri asia. Kaikkia ei vaan kiinnosta olla seurueessa koko ajan äänessä, eikä se silti tarkoita sitä että kokisi sosiaaliset tilanteet ahdistaviksi tai pelottaviksi. Hiljaisuuden sietäminen vaatii rohkeutta.

Vierailija
6/6 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin aikanani seurustella erittäin rauhallisen ja ujon miehen kanssa, mutta ei siitä oikein tullut mitään. Puhelimessa mies kyllä uskalsi puhua, mutta naamatusten ei sitten millään. Ei vaikka pariin kertaan treffasimme molemmille mukavissa paikoissa. Eihän siitä sitten mitään tullut, en jaksanut vain hymyilyä ja parilla kolmella sanalla sanottuja vastauksia. Toivottavasti mies löysi itselleen sopivan ihmisen, minä se en ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme