Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kukaan pitää sellaisia reippaita naisia

Vierailija
25.12.2020 |

hotteina? Sellaisia, jotka on topsakoita, päättäväisiä ja ripeitä ja nauravaisia. Minusta sellaisert naiset ei ole hotteja. Ovat jotenkin liian tomeria. Sellainen herkkyys puuttuu ja liikkeet on jotenkin vahvoja. Monesti ulkonäkökin on "tomera emäntä".

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hyvin juttuun tulee... liika samankaltaisuuskaan ei aina ole hyväksi.

Vierailija
2/23 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko nyt j än nänaisia vai miten? 🥺

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nysväkät miehet tarvitsee tuollaisia naisia. Vähän niinkuin äidiksi.

Vierailija
4/23 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on erilaisia.

Vierailija
5/23 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä pidetä hotteina, niitä pidetään, koska niistä on mielettömästi apua arkielämässä.

Vierailija
6/23 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, mä oon tuommoinen särmä emäntä. Lisäksi hieno ura, hyvä palkka ja yh:na kasvattanut kaksi lasta. Ostin kesällä upouuden auton. Ilmankos en kelpaakaan kenellekään miehelle.

Vierailija
7/23 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin todellinen nainenhan on päättämätön, hidas ja itkeväinen. Sellaisen kanssa on hyvä elää, joka ei tiedä edes mitä itse haluaa, kaikki tehdään hitaasti ja tunnelma on kireä, masentunut, ahdistunut ja itkuinen. Silloin on ap tyytyväinen.

Vierailija
8/23 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on hoikka, nätti ja sillä on hyvät tissit se on useimpien miesten mielestä kuuma oli luonne mikä tahansa. Jos se on tasapaksu lyhyttukkainen riipputissi, niin se ei useimpien mielestä ole kuuma olo luonne mikä tahansa. Ei toki tarkoita että kaikki haluaisivat seurustella ensimmäisen kanssa tai kukaan ei haluaisi seurustella jälkimmäisen kanssa, mutta jos puhutaan pelkästään siitä mikä on seksikästä ja kuumaa, niin kyllä siinä tuntuu ulkonäkö olevan pääroolissa ja luonne toissijainen.

Vierailija
9/23 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydentää omaa velttoa ja saamatonta luonnetta :)

Reippaus on kyllä seksikästä. Siihen kiva ääni ja nätti hymy ja vielä nauravaisuus, niin <3

Vierailija
10/23 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on maskuliinista, ja miehet pääsääntöisesti viehättyvät naisissa feminiinisyydestä. Toki naismaiset miehet tykkäävät emäntätyypeistä ja työjuhdista, jotta voivat itse keskittyä Pleikkarin ja tatin hakkaamiseen naisen tehdessä kaikki kotityöt.

Vierailija
11/23 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se topakka tyttö voi muuttua hetkessä kosteasilmäiseksi söpöliiniksi.

Ihminen voi olla huomattavan moniulotteinen.

Vierailija
12/23 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap haluaa päättämättömän, haluttoman, mitään tekemättömän naisen myös sänkyyn?

Vierailija
13/23 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monenlaisia

Vierailija
14/23 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon semmoinen ja olen huomannut, että minusta ovat todella kiinnostuneet kuivahkot insinöörimiehet.

Vierailija
15/23 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut haluaa lady dominan

Vierailija
16/23 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuollainen ja jaan miesten mielipiteet. Rennot perusmiehet tykkäävät ja ihastelevat, myös itseäni nuoremmat kundit. Oman elämänsä pelimiehet ja muusaa hinkuvat taitelijat haluavat typistää ja palauttaa omalle paikalleen.

Vierailija
17/23 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tuollainen ja jaan miesten mielipiteet. Rennot perusmiehet tykkäävät ja ihastelevat, myös itseäni nuoremmat kundit. Oman elämänsä pelimiehet ja muusaa hinkuvat taitelijat haluavat typistää ja palauttaa omalle paikalleen.

🤭

Perusmies on paras

Vierailija
18/23 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsi tuli teet nenästä kun luin tuon "oman elämänsä pelimiehet" xD Kiitos piristit iltaani.

Vierailija
19/23 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten edes eksyt joihinkin taiteilijapiireihin? "Otetaas taas, valtion piikkiin."

Vierailija
20/23 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on maskuliinista, ja miehet pääsääntöisesti viehättyvät naisissa feminiinisyydestä. Toki naismaiset miehet tykkäävät emäntätyypeistä ja työjuhdista, jotta voivat itse keskittyä Pleikkarin ja tatin hakkaamiseen naisen tehdessä kaikki kotityöt.

Ai emäntätyyppisyys on maskuliinista? Maskuliiniset miehet pyykkäävät, tiskaavat ja kokkaavat itse kun se saamaton feminiininen nainen vaan huokailee sohvalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi